Honden zijn onmisbaar in onze maatschappij man. Itt kattenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben een eigen wil enzijn boos dat je ze verwaarloosd hebt, honden zijn gewoon sukkels.
Trustequote:Op dinsdag 5 november 2013 01:22 schreef Saind het volgende:
Sesamstraat is al lang afgelopen![]()
Ga ook maar eens tussen de zure treklappen
Bedankt. Nu ga ik het ook een poging wagen, slapen dan, het homo gebeuren stel ik tot mijn 27ste uit.quote:
Nog een plaatje van Mayhem voor het slapen gaan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Nu ga ik het ook een poging wagen, slapen dan, het homo gebeuren stel ik tot mijn 27ste uit.
Mwa... niet echt mijn ding, daar moet ik echt de bui voor hebben. Het is nou eenmaal het begin van een stroming en daarin nog erg amateuristisch. Een slechte kwaliteit kan sfeer brengen, maar dit is wel erg slecht opgenomen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog een plaatje van Mayhem voor het slapen gaan?
Wacht heel evenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... niet echt mijn ding, daar moet ik echt de bui voor hebben. Het is nou eenmaal het begin van een stroming en daarin nog erg amateuristisch. Een slechte kwaliteit kan sfeer brengen, maar dit is wel erg slecht opgenomen.
Welk nummer hoor je op 24:20?quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Ik heb toch opnieuw een BeneLiga topic aangemaakt.
Volgens mij is dat Darkthrone maar durf het niet met zekerheid te stellen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welk nummer hoor je op 24:20?
Nee toch wel echt Mayhem. Nu wil ik het uitvinden ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Darkthrone maar durf het niet met zekerheid te stellen.
Nee studiedagje voor de leraren. En afrondingsweek alles.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je niet naar school morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |