Van het stoppen met drinken na een paar maanden dagelijks er fors tegen aan.quote:
volgens mij heb ik donderdagochtend niks.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Over drank gesproken, we wilden woensdag revanche gaan doen bij die van Moll
Prima toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan zeggen ja, had hem net te pakken op google
dagelijks ja?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van het stoppen met drinken na een paar maanden dagelijks er fors tegen aan.
Ik haaaat dat gezeik over kleurstoffen, nooit onderbouwd of niksquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik mocht vroeger geen cola of sinas omdat ik te druk zou worden van de kleurstoffen.
Verveling denk ik. Kan het ook niet echt plaatsen waarom dat er in is geslopen de laatste maanden.quote:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Vooral zwetend in bed 's avonds, en dan uren wakker liggen
Dit ja. 1e ook standaard voor het middaguurquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef Typisch het volgende:
ik drink alleen dagelijks als ik op vakantie ben
goeden op kapi
Je bent zelf een niks.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haaaat dat gezeik over kleurstoffen, nooit onderbouwd of niks
Ik heb die neiging ook wel, maar je gaat op een gegeven moment zuipen om je lekker te voelen en dat is echt een brug te ver.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verveling denk ik. Kan het ook niet echt plaatsen waarom dat er in is geslopen de laatste maanden.
Dat was 20 jaar terug de ritalin van nu.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik haaaat dat gezeik over kleurstoffen, nooit onderbouwd of niks
Boos?quote:
Die shitquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als het goed is gaat mijn Servische oorlogsveteraan morgen leveren
[ afbeelding ]
van de zomer zaten we op nog geen 500 meter van buurtsupermarkt, super goedkoop en elke dag bier in de aanbieding.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. 1e ook standaard voor het middaguur
dude, wtf heb je besteld dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Als het goed is gaat mijn Servische oorlogsveteraan morgen leveren
[ afbeelding ]
nu kan ik alweer niet slapen vannacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Boos?
Ik vind je nog steeds een teringkneus vanwege die 2 acties laatst ja, als je dat bedoelt met "boos" .
Cool story bro.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
van de zomer zaten we op nog geen 500 meter van buurtsupermarkt, super goedkoop en elke dag bier in de aanbieding.
Dat heb ik alleen ooit met blowen gehad. Blij dat ik daar vanaf ben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb die neiging ook wel, maar je gaat op een gegeven moment zuipen om je lekker te voelen en dat is echt een brug te ver.
Afgelopen jaar in Denemarken was het 20 minuten lopen naar de supermarkt voor duur bierquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
van de zomer zaten we op nog geen 500 meter van buurtsupermarkt, super goedkoop en elke dag bier in de aanbieding.
13 euro voor een beret met 2 badges. Allemaal echt, gebruikt en hoogstwaarschijnlijk genocides meegemaaktquote:
Slapenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen ooit met blowen gehad. Blij dat ik daar vanaf ben.
ik had er nog wat achteraan getypt, maar ik vond het zonde om alles weg te halen dus dat maar gepostquote:
Bierquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon alles met mate. Maar daar kom je pas achter als je een paar keer goed op je bek bent gegaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen ooit met blowen gehad. Blij dat ik daar vanaf ben.
alles wat niet binnen 5-10 minuten aan te lopen was deden wij met een taxiritje afquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Afgelopen jaar in Denemarken was het 20 minuten lopen naar de supermarkt voor duur bier
Kutland
soms vind ik jou een beetje raar, zeg maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
13 euro voor een beret met 2 badges. Allemaal echt, gebruikt en hoogstwaarschijnlijk genocides meegemaakt
Liftenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
alles wat niet binnen 5-10 minuten aan te lopen was deden wij met een taxiritje af
ik word toch elke keer weer blij als ik de eerste van de avond/dag open trekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2013 00:29:38 ]
Lijkt me ook echt enorm om te hebben man.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
13 euro voor een beret met 2 badges. Allemaal echt, gebruikt en hoogstwaarschijnlijk genocides meegemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha jij geeft nooit geen neuk om niks toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu kan ik alweer niet slapen vannacht.
bedankt.
Ik liep mij een beetje opzwepen door een vriend en ik hem, zeg maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef Adames het volgende:
[..]
soms vind ik jou een beetje raar, zeg maar
Ik zou nooit op vakantie gaan naar een land zoals Maleisië. Dat bier drinken gedoe is. Dat is geen vakantie meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Afgelopen jaar in Denemarken was het 20 minuten lopen naar de supermarkt voor duur bier
Kutland
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik word toch elke keer weer blij als ik de eerste van de avond/dag open trek
het enige waar ik dat nog meer bij hebDat heb ik ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
geef je nou wel of niet een neuk. ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha jij geeft nooit geen neuk om niks toch?
Prima ik ook, niet maar je bent wel gewoon een hele vieze snitch met je clone-account en poging me te laten bannen dus ga nu maar niet vriendelijk lopen doen want je acties spreken voor jou Tjackie.
Duur ook heb ik gehoord, zeker vergeleken met Thailand enzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou nooit op vakantie gaan naar een land zoals Maleisië. Dat bier drinken gedoe is. Dat is geen vakantie meer.
De komma staat verkeerd maar heb hier tot en met zaterdag wakker van gelegen dankzij Tjackie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Adames het volgende:
[..]
geef je nou wel of niet een neuk. ik snap het niet meer
Nee, dat is niet goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
ik zuip omdat ik anders niet in slaap kom dat is ook niet goed he
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik word toch elke keer weer blij als ik de eerste van de avond/dag open trek
het enige waar ik dat nog meer bij hebIeder z'n ding, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriend van me zit half jaar in Dubai, da's pas een helquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou nooit op vakantie gaan naar een land zoals Maleisië. Dat bier drinken gedoe is. Dat is geen vakantie meer.
Gewoon tanken in de hotel toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriend van me zit half jaar in Dubai, da's pas een hel
Keihard verslaafd deze man.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
ik zuip omdat ik anders niet in slaap kom dat is ook niet goed he
ik heb vandaag al zoveel moedergrappen gemaakt dat ik deze er nog even uit wilde floepen voor ik ga slapen, sorry manquote:
Sommige gebieden verboden zelfsquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Duur ook heb ik gehoord, zeker vergeleken met Thailand enzo
De hoofdletter I lijkt nou eenmaal op een l. Daar kan Tjacka ook niks aandoenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef Elan het volgende:
[..]
De komma staat verkeerd maar heb hier tot en met zaterdag wakker van gelegen dankzij Tjackie.
Ohh, nee dat heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sommige gebieden verboden zelfs
ik ken het wel. maar zonder die context ziet het er wat raar uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik liep mij een beetje opzwepen door een vriend en ik hem, zeg maar![]()
Dan ga ik nu de Grafenwalder-experience een tweede keer lezen.
Oh natuurlijk, ja dan is het wel kut. Hoe koop je het daar dan buiten hotels?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Apartement hè.
Kopen is gewoon heel veel werk
En reteduur ook nog eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Apartement hè.
Kopen is gewoon heel veel werk
haha nerdquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ken het wel. maar zonder die context ziet het er wat raar uit.
Grafenwalder stuk verveelt inderdaad niet
En wat moet ik zeiken. Ik zit hier s nachts te kijken naar een filmpje van een man die me probeert te overtuigen dat SSH Sockets in Linux echt 'really really cool' zijn.
okequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha jij geeft nooit geen neuk om niks toch?
Prima ik ook, niet maar je bent wel gewoon een hele vieze snitch met je clone-account en poging me te laten bannen dus ga nu maar niet vriendelijk lopen doen want je acties spreken voor jou Tjackie.
Ik word er helemaal onpasselijk van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriend van me zit half jaar in Dubai, da's pas een hel
Hij lulde iets over winkels voor expats ofzo, klonk ingewikkeld en was iig middag werk ofzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh natuurlijk, ja dan is het wel kut. Hoe koop je het daar dan buiten hotels?
Ja dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De hoofdletter I lijkt nou eenmaal op een l. Daar kan Tjacka ook niks aandoen
Vinger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie moesten kiezen? Een vinger eraf of de rest van je leven geen alcohol meer drinken.
Welke vinger?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie moesten kiezen? Een vinger eraf of de rest van je leven geen alcohol meer drinken.
Als je maar hard genoeg op je toetsenbord slaat kunnen er vreemde dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dus.
Eigenlijk ging het gewoon per ongeluk stel jij nu?
In Marokko ook nog steeds een beetje raar. In de grote steden kon je wel drinken op het terras bij een westers hotel, alleen dan niet aan de straatkant. Maar in die kleine stadjes heb ik bier moeten kopen in de garage van een of andere kerel, werd dan ook heel goed ingepakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
pinkie mogen ze wel hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Vinger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Dat lijkt me een makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
vingerquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Al hak je mijn klauw er af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Tijdens de ramadan in Bosnië was het ook heel sketchy, kon een of andere barman nog wel een fles rakija lenen bij de buren ofzo, kregen we een heel glas vol zodat het op water zou lijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
In Marokko ook nog steeds een beetje raar. In de grote steden kon je wel drinken op het terras bij een westers hotel, alleen dan niet aan de straatkant. Maar in die kleine stadjes heb ik bier moeten kopen in de garage van een of andere kerel, werd dan ook heel goed ingepakt.
Nooit meer alcohol natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nooit meer seks of nooit meer alcohol.
Dan maar ghbquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat eerste.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
seks wordt toch minder na je 40e.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je moeder is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
seks wordt toch minder na je 40e.
ik ga eens voor de lange termijn, nooit meer seks
Definieer seks trouwensquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder is het hier niet mee eens.
gewoon zo stinkend rijk worden dat je weer een nieuw jong mokkel aan de haak kunt slaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
seks wordt toch minder na je 40e.
ik ga eens voor de lange termijn, nooit meer seks
Weet niet man. Seks houdt na een tijdje sowieso op. Als ik dan kijk naar m'n opa in verzorgingstehuis.. Dagelijkse glaasje jonge toch het hoogtepunt van de dagquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit meer alcohol natuurlijk.
ben jij geheelonthouder?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat eerste.
Zou voor mij niets veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |