Kan ik me voorstellen ja minachting van je gasten man vooral als je zelf met een kadootje van 20 euro of meer aan komt kakken mag je tenminste een fatsoenlijk biertje verwachten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef Adames het volgende:
[..]
nog niet eens een karige student, dan heb je daar nog begrip voor.
ben dr boos weggegaan
Ik ga tegenwoordig praktisch nooit meer op donderdag uit ivm colleges.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
een vrijdagochtend in de AH zorgt voor andere regels ja
vrijdagmiddag vaakquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Adames het volgende:
[..]
een vrijdagochtend in de AH zorgt voor andere regels ja
Mooie blikken wel, het slaat alleen wel erg snel dood en gezien het een liter is... Vooral de 9% versie is een hele doelstellingquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef Saind het volgende:
Ik heb een tijdje terug een blik Faxe op, ook een belevenis. Literblikken
En bij het blowen tegen de droge bek/verrotte keelquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind melk echt heerlijk na een avondje tanken. Godendrank.
Zo is het ook gewoon. Maar dan heb je altijd crackies die zich er weer goedkoop vanaf willen maken. Ik haat dat. Met je kanjer AH bier en je kanjer aldi chips. En je abonnement om de kanjer voetbal international.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
het is hier wel een ongeschreven regel dat je gewoon a-merk bier hebt staan als je (veel) mensen uitnodigt
10% toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie blikken wel, het slaat alleen wel erg snel dood en gezien het een liter is... Vooral de 9% versie is een hele doelstelling
Thee mattie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef Saind het volgende:
[..]
En bij het blowen tegen de droge bek/verrotte keel
Dat kan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink altijd sinaasappelsap in de ochtend.
we weten volgens mij nog steeds niet wat voor geluid dinosauriërs maakte en of ze überhaupt geluid maaktequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef kapiteintje het volgende:
Laten jullie ook wel eens zo'n boer die net lijkt op de brul van een dinosaurus?
Gemiddeld 7 halve liters of bijna een fles whisky op de afgeopen 2 weken vrees de detox een beetje.... Is het kut of valt het mee?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, gaat. In ieder geval een stuk minder.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef Saind het volgende:
[..]
10% toch?
Zat tegen het einde wel rond de 4% ofzo denk ik, aardig aangelengd met speeksel
Ik vond het wel kut.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Gemiddeld 7 halve liters of bijna een fles whisky op de afgeopen 2 weken vrees de detox een beetje.... Is het kut of valt het mee?
Ik word alleen boos bij grolschquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo is het ook gewoon. Maar dan heb je altijd crackies die zich er weer goedkoop vanaf willen maken. Ik haat dat. Met je kanjer AH bier en je kanjer aldi chips. En je abonnement om de kanjer voetbal international.
dat zijn rustdagen voor Saindquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Gemiddeld 7 halve liters of bijna een fles whisky op de afgeopen 2 weken vrees de detox een beetje.... Is het kut of valt het mee?
Ik wilde het net gaan zeggen ja, had hem net te pakken op googlequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Die zijn ook echt 1,50 per blik of zo. Snappen doe ik het niet maar ach...
[ afbeelding ]
Dit is ook mooi Duits bier. Je krijgt je geld terug aan statiegeld en het is best te drinken.
Precies dat ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo is het ook gewoon. Maar dan heb je altijd crackies die zich er weer goedkoop vanaf willen maken. Ik haat dat. Met je kanjer AH bier en je kanjer aldi chips. En je abonnement om de kanjer voetbal international.
kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |