vifit als ik brak ben,quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Saind het volgende:
We hebben het wel vaak over drank.
Wat is jullie favoriete zuiveldrank? Ik drink de laatste tijd keiveel karnemelk
mager/halfvol/vol/smaakje/karnequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Adames het volgende:
[..]
de keuze bestaat uit melk, karnemelk of vifit met een smaakje?
Nee, dat is een verstandig advies.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
doe van beiden een paar en oordeel zelf
of zeg ik nu iets heel geks
doe net als mij veltinsquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
Maar welk bier moet ik morgen nu kopen bij de Lidl? Oettinger of Veltins?
pfffquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
mager/halfvol/vol/smaakje/karne
En het hele spectrum van smaakjes mag
crackiequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef Adames het volgende:
[..]
pfff
karnemelk van de aldi
jammer dat die weg is op de woenselse markt
oettinger is prima te drinken, veltins nog nooit opquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef kapiteintje het volgende:
Maar welk bier moet ik morgen nu kopen bij de Lidl? Oettinger of Veltins?
Vifit zit boordevol met suiker. Ik drink het niet meer. Alles wat te lekker is om waar te zijn moet je met wantrouwen benaderen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
vifit als ik brak ben,
en ik dronk tot een jaar terug oid elke dag bijna een pak half volle melk (van de lidl), maar dat heb ik vervangen voor water uit de kraan
Hadden ze dat serieus op een verjaardag gehaald voor de gasten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Adames het volgende:
[..]
1 keer gedronken, meest treurige verjaardag ooit.
AH pils is prima
Halfvolle melk is toch wel mijn favoriet. Al ga ik meestal voor de magere, zodat ik het vet weer in andere delen van mijn dieet kan steken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Saind het volgende:
[..]
mager/halfvol/vol/smaakje/karne
En het hele spectrum van smaakjes mag
nog niet eens een karige student, dan heb je daar nog begrip voor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden ze dat serieus op een verjaardag gehaald voor de gasten?
Halfvolle met extra calcium van de appie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Halfvolle melk is toch wel mijn favoriet. Al ga ik meestal voor de magere, zodat ik het vet weer in andere delen van mijn dieet kan steken.
Dat doen er zoveel hoor. Of AHaat bier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hadden ze dat serieus op een verjaardag gehaald voor de gasten?
Mwah, gaat. In ieder geval een stuk minder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent opvallend stil in de drankdiscussie, still going strong?
Ik weet het. Maar als ik dan vercrackt naar de supermarkt strompel kijkt het mij altijd zo doordringend aan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vifit zit boordevol met suiker. Ik drink het niet meer. Alles wat te lekker is om waar te zijn moet je met wantrouwen benaderen.
Ik vind melk echt heerlijk na een avondje tanken. Godendrank.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als ik dan vercrackt naar de supermarkt strompel kijkt het mij altijd zo doordringend aan.
een vrijdagochtend in de AH zorgt voor andere regels jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar als ik dan vercrackt naar de supermarkt strompel kijkt het mij altijd zo doordringend aan.
het is hier wel een ongeschreven regel dat je gewoon a-merk bier hebt staan als je (veel) mensen uitnodigtquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat doen er zoveel hoor. Of AHaat bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |