In Marokko ook nog steeds een beetje raar. In de grote steden kon je wel drinken op het terras bij een westers hotel, alleen dan niet aan de straatkant. Maar in die kleine stadjes heb ik bier moeten kopen in de garage van een of andere kerel, werd dan ook heel goed ingepakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou nooit op vakantie gaan naar een land zoals Maleisië. Dat bier drinken gedoe is. Dat is geen vakantie meer.
pinkie mogen ze wel hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie moesten kiezen? Een vinger eraf of de rest van je leven geen alcohol meer drinken.
Vinger.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Als jullie moesten kiezen? Een vinger eraf of de rest van je leven geen alcohol meer drinken.
Dat lijkt me een makkelijke keuze.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
vingerquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Al hak je mijn klauw er af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Tijdens de ramadan in Bosnië was het ook heel sketchy, kon een of andere barman nog wel een fles rakija lenen bij de buren ofzo, kregen we een heel glas vol zodat het op water zou lijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
In Marokko ook nog steeds een beetje raar. In de grote steden kon je wel drinken op het terras bij een westers hotel, alleen dan niet aan de straatkant. Maar in die kleine stadjes heb ik bier moeten kopen in de garage van een of andere kerel, werd dan ook heel goed ingepakt.
Nooit meer alcohol natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nooit meer seks of nooit meer alcohol.
Dan maar ghbquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat eerste.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
seks wordt toch minder na je 40e.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je moeder is het hier niet mee eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
seks wordt toch minder na je 40e.
ik ga eens voor de lange termijn, nooit meer seks
Definieer seks trouwensquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moeder is het hier niet mee eens.
gewoon zo stinkend rijk worden dat je weer een nieuw jong mokkel aan de haak kunt slaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Adames het volgende:
[..]
seks wordt toch minder na je 40e.
ik ga eens voor de lange termijn, nooit meer seks
Weet niet man. Seks houdt na een tijdje sowieso op. Als ik dan kijk naar m'n opa in verzorgingstehuis.. Dagelijkse glaasje jonge toch het hoogtepunt van de dagquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nooit meer alcohol natuurlijk.
ben jij geheelonthouder?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat eerste.
Zou voor mij niets veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |