wees blij dat je gratis kan reizen !quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef selen het volgende:
[..]
Heb ik al, ik moet reizen voor mijn studie (studenten-ov)
Hoezo ? Stinken ze ? Zijn ze vervelend ? Of heb je last van je islam-gevoelens ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef selen het volgende:
Ik vind dat er aparte ruimtes moeten komen voor man en vrouw in het openbaar vervoer. Zo moet er in een bus/train/tram etc. extra voorzieningen zijn waardoor mannen en vrouwen gescheiden kunnen zitten.
Ik wil geen anderhalf uur neus aan neus staan reizen met (een) vreemde man(nen)!
Dat kan mij niets schelen, dan maar een geringe efficiëntie. Ik heb als burger het recht op godsdienstvrijheid, en daarom is Nederland verplicht om deze ruimte te bieden. Op deze manier wil ik niet verder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoezo ? Stinken ze ? Zijn ze vervelend ? Of heb je last van je islam-gevoelens ?
Bedenk wel dat als mannen en vrouwen in afgescheiden ruimtes vervoerd worden de efficiëntie flink omlaag gaat. Dan zitten het mannen-deel b.v. voor 50% vol en het vrouwen-deel voor 100%. Dan moet je anderhalf uur neus aan neus staan reizen met (een) vreemde vrouw(en) terwijl er feitelijk nog genoeg ruimte is in het OV om dat te voorkomen.
Nee, fout. Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef selen het volgende:
[..]
Dat kan mij niets schelen, dan maar een geringe efficiëntie. Ik heb als burger het recht op godsdienstvrijheid, en daarom is Nederland verplicht om deze ruimte te bieden. Op deze manier wil ik niet verder.
Neen.quote:
Met deze uitspraak moet je pas (her)overwegen wie nou een troll is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Neen.
Tevens heb ik vernomen dat je een troll bent dus ga maar slapen.
toen ik zoiets poste in jouw topic kreeg ik twee maanden ban, jij kan morgen gewoon nog posten. positieve discriminatiequote:
Eens, een ingebouwde keuken zou tijdens zo'n lange reis geen overbodige luxe zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef selen het volgende:
Ik wil geen anderhalf uur neus aan neus staan reizen met (een) vreemde man(nen)!
Mijn religie zegt dat iedereen met usernaam rijsttafel een eersteklas stoel krijgt in het openbaar vervoer met gratis bier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:58 schreef selen het volgende:
[..]
Met deze uitspraak moet je pas (her)overwegen wie nou een troll is.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef selen het volgende:
[..]
Dat kan mij niets schelen, dan maar een geringe efficiëntie. Ik heb als burger het recht op godsdienstvrijheid, en daarom is Nederland verplicht om deze ruimte te bieden. Op deze manier wil ik niet verder.
En dan gratis sandwiches voor de mannen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eens, een ingebouwde keuken zou tijdens zo'n lange reis geen overbodige luxe zijn.
Vrouwen die meedenken.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gratis sandwiches voor de mannen.
Idee van het jaar zeg ik je. Brb, even het ministerie van infrastructuur schrijven.quote:
1) Je bent niet verplicht met het OV te gaan. Als het je zo hoog zit ga je maar lopen ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef selen het volgende:
[..]
Wat denk je toch weer primitief, echt iets voor jou. Geloof, (morele) normen & waarden, mentaliteit zijn daarom ook verre termen voor jou.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]_________!
Het enige recht wat jij hebt onder het nom van godsdienstvrijheid is niet met de trein gaan omdat tegen je geloof in gaat.
Primitief? Ik geloof niet in het scheiden van mensen op basis van een oud sprookjesboek, dat is eerder progressief denken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef selen het volgende:
[..]
Wat denk je toch weer primitief, echt iets voor jou. Geloof, (morele) normen & waarden, mentaliteit zijn daarom ook verre termen voor jou.
"Van iemand, die de morele normen niet in acht neemt, kunnen wij niet verwachten, dat hij een geestelijk hoogstaand mens zou zijn. Wij bedoelen met de morele normen niet de omgangsvormen, maar de innerlijke beschaving en innerlijke vorming, die de mens in staat stelt om de sublieme en edele eigenschappen te tonen." Is4/a
Het weer is geen probleem joh, gewoon een boerka uit een regenpak maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:14 schreef trovey het volgende:
Ga je toch op het dak zitten TS, heb je helemaal meer nergens last van...ja het weer, maar dat moet je er maar voor over hebben.
Helemaal niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het weer is geen probleem joh, gewoon een boerka uit een regenpak maken.
Je zegt het zelf: het gaat niet om omgangsvormen (dus o.a. segregatie) maar om het innerlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef selen het volgende:
[..]
Wat denk je toch weer primitief, echt iets voor jou. Geloof, (morele) normen & waarden, mentaliteit zijn daarom ook verre termen voor jou.
"Van iemand, die de morele normen niet in acht neemt, kunnen wij niet verwachten, dat hij een geestelijk hoogstaand mens zou zijn. Wij bedoelen met de morele normen niet de omgangsvormen, maar de innerlijke beschaving en innerlijke vorming, die de mens in staat stelt om de sublieme en edele eigenschappen te tonen." Is4/a
Gefeliciteerd met je ninja-edit.quote:
1) je bent niet verplicht met het OV te gaan. We kunnen geen extra voorzieningen creëren voor bijvoorbeeld gehandicapte mensen, ga dan met de auto. Of anders blijf lekker thuis, veel beter en bespaart een hoop moeite.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
1) Je bent niet verplicht met het OV te gaan. Als het je zo hoog zit ga je maar lopen ofzo.
2) Mijn geloof schrijft voor dat mannen en vrouwen niet gescheiden mogen worden. En nu ?
Gehandicapten kunnen er niks aan doen dat ze gehandicapt zijn, gelovigen kunnen er wel wat aan doen dat ze gelovig zijn. Daarom maken we wel aanpassingen voor gehandicapten, maar niet voor gelovigen. Duh.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:23 schreef selen het volgende:
[..]
1) je bent niet verplicht met het OV te gaan. We kunnen geen extra voorzieningen creëren voor bijvoorbeeld gehandicapte mensen, ga dan met de auto. Of anders blijf lekker thuis, veel beter en bespaart een hoop moeite.
Dus je voorstel is om de helft van de treinen gescheiden te maken, en dan andere helft niet? Weet je hoe debiel dat klinkt?quote:2) Dan ga je met een andere trein waar het niet gescheiden is. (Maar die mog. Heb je wel!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |