wees blij dat je gratis kan reizen !quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef selen het volgende:
[..]
Heb ik al, ik moet reizen voor mijn studie (studenten-ov)
Hoezo ? Stinken ze ? Zijn ze vervelend ? Of heb je last van je islam-gevoelens ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef selen het volgende:
Ik vind dat er aparte ruimtes moeten komen voor man en vrouw in het openbaar vervoer. Zo moet er in een bus/train/tram etc. extra voorzieningen zijn waardoor mannen en vrouwen gescheiden kunnen zitten.
Ik wil geen anderhalf uur neus aan neus staan reizen met (een) vreemde man(nen)!
Dat kan mij niets schelen, dan maar een geringe efficiëntie. Ik heb als burger het recht op godsdienstvrijheid, en daarom is Nederland verplicht om deze ruimte te bieden. Op deze manier wil ik niet verder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoezo ? Stinken ze ? Zijn ze vervelend ? Of heb je last van je islam-gevoelens ?
Bedenk wel dat als mannen en vrouwen in afgescheiden ruimtes vervoerd worden de efficiëntie flink omlaag gaat. Dan zitten het mannen-deel b.v. voor 50% vol en het vrouwen-deel voor 100%. Dan moet je anderhalf uur neus aan neus staan reizen met (een) vreemde vrouw(en) terwijl er feitelijk nog genoeg ruimte is in het OV om dat te voorkomen.
Nee, fout. Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef selen het volgende:
[..]
Dat kan mij niets schelen, dan maar een geringe efficiëntie. Ik heb als burger het recht op godsdienstvrijheid, en daarom is Nederland verplicht om deze ruimte te bieden. Op deze manier wil ik niet verder.
Neen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |