Die kent u niet.quote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef Pascalus het volgende:
De Mart Smeetslaan, mag ik dat zeggen?
Ja dit viel me ook al op, beetje halfwerk zo.quote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik vind je Gudelj pic wel van matige kwaliteit.
Gudelj is zelf ook van matige kwaliteit. Daarbij hoop ik mijn UI spoedig stiekem te kunnen veranderen naar een andere.quote:Op maandag 14 september 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik vind je Gudelj pic wel van matige kwaliteit.
Oh leuk! Wat ga je doen?quote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi haagsVrijdag ben ik in je stad.
kuch offtopic
HYS-Amsteltijgers oefenwedstrijd.quote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh leuk! Wat ga je doen?
Vriend!quote:
#Pray4Reusquote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend!
Eind november ga ik naar Dortmund - Stuttgart. Hopelijk speelt Reus dan ook
In de Uithofquote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
HYS-Amsteltijgers oefenwedstrijd.
Kan je voorbeelden van situaties geven?quote:Op maandag 14 september 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo lach ik ook wel eens.
Yep daar. Ben even vergeten hoe laat. Vroeg in de avond iig. Ik zal naar je zwaaienquote:Op maandag 14 september 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de Uithof
Dat is bij mij om de hoek, op loopafstand
Ik zwaai terugquote:Op maandag 14 september 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep daar. Ben even vergeten hoe laat. Vroeg in de avond iig. Ik zal naar je zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |