Veel belangrijker: smaakt het?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:06 schreef minilot het volgende:
...en daar stond -ie dan, het eerste echte baksel in mijn 'nieuwe' oven!![]()
[ afbeelding ]
Snif. Zou er haast wat emotioneel van worden.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Zoals gezegd, mijn voorraad mokken is schier oneindig. Net als borden, schaaltjes en ander keukenspul. Waarom denk je dat ik nog vijf jaar dozen aan het uitpakken ben?
Dit alles natuurlijk te voorbereiding van Het Blog, want alles moet wel in het juiste glaasje of kopje straks.![]()
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veelquote:
Dit is gehaaktquote:Op woensdag 6 november 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet! Maar er staan toch ook wel patronen online? Ik heb wel breinaalden, heel veel
Ik heb ook haaknaalden!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is gehaaktEn ja er staan zeker patronen online, maar van deze weet ik het niet. Had ik anders voor je geregeld..
Gnocchiquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:32 schreef AnneX het volgende:
Uit onverwachte hoek zelfs een reactie.Merci.
Zelf ben ik niet zo'n fan van gnochhi.
En soep is lastig vervoeren P. !
Ik hou het wel bij de zuurkoolschotel met échte puree en room etc.
Hoe ik ooit puree uit een pakje kon gebruiken.![]()
![]()
Volgens mij niet, omdat je er maar zo weinig van nodig hebt voor een mooi kleurtje.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, saffraan hč, naast dat het bijv je risotto of bouillabaisse kleurt, smaakt het ook nog ergens naar?
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je levenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik voeg het wel eens toe, maar iets zegt me dat ik het ook net zo goed kan weglaten.
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oidquote:Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven
Alhoewel, er zit 1 gram in een zakje van Silvo, en ik gebruik meestal niet eens de helft.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:56 schreef Isabeau het volgende:
In welke dosering? Want ik 'gebruik' toch wel zeker een halve gram oid
Waar smaakt het naar dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik vind saffraan vies. Hier eten ze rond deze tijd van het jaar saffraanbroodjes, en die zijn echt niet te eten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
het meeste snoep dat je opnoemt ligt hier in Duitsland gewoon in de supermarkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort merci maar dan in een pak dat alleen gevuld is met aardbeiencreme, heerlijk! En ik heb ook nog een zak UFO's dat zijn eetpapier schoteltjes gevuld met heel zuur poeder en die zijn echt heel lekker fris. En voor mijn dropverslaving heb ik liqourice wands, die eigenlijk hetzelfde zijn als dropveters qua smaak alleen harder en dikker.
Ik heb ook Parma Violets geprobeerd, dat zijn een soort paarse tabletjes die mijn schoonfamilie heerlijk vind maar is geparfumeerd met viooltjes en ik vind het enorm vies, net zeep. Zij vinden dat van salmiakCultuurverschil!
Ze hielden overigens wel heel erg van de stroopwafels die ik heb gebracht, en met kerst is er nu advocaat in plaats van egg nogg
de poten van de bank zijn gevaarlijk voor de tenen. ze steken iets uit waardoor je deze makkelijk mee neemt.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen idee nog welke ik op het oog heb. Deze zijn cool: [ afbeelding ]
Ja, ik vind die ook erg mooi. Ik vind hem alleen zo duur. Alles uit de stockholm serie is tof!
Voor de koffietafel heb ik zoiets in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Alleen, met deze pootjes: [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |