SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
het meeste snoep dat je opnoemt ligt hier in Duitsland gewoon in de supermarkt.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort merci maar dan in een pak dat alleen gevuld is met aardbeiencreme, heerlijk! En ik heb ook nog een zak UFO's dat zijn eetpapier schoteltjes gevuld met heel zuur poeder en die zijn echt heel lekker fris. En voor mijn dropverslaving heb ik liqourice wands, die eigenlijk hetzelfde zijn als dropveters qua smaak alleen harder en dikker.
Ik heb ook Parma Violets geprobeerd, dat zijn een soort paarse tabletjes die mijn schoonfamilie heerlijk vind maar is geparfumeerd met viooltjes en ik vind het enorm vies, net zeep. Zij vinden dat van salmiakCultuurverschil!
Ze hielden overigens wel heel erg van de stroopwafels die ik heb gebracht, en met kerst is er nu advocaat in plaats van egg nogg
de poten van de bank zijn gevaarlijk voor de tenen. ze steken iets uit waardoor je deze makkelijk mee neemt.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen idee nog welke ik op het oog heb. Deze zijn cool: [ afbeelding ]
Ja, ik vind die ook erg mooi. Ik vind hem alleen zo duur. Alles uit de stockholm serie is tof!
Voor de koffietafel heb ik zoiets in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Alleen, met deze pootjes: [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja het schijnt ook als antidepressivum, afrodisiacum, analgeticum en antioxidant te werken. Dus in die zin zou het wel degelijk iets toevoegen aan je gerecht. En je leven
krijg of kreeg jij zoveel toeslagen?quote:
Ja die stroopwafels gaan er in als zoete koek hehequote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef z80 het volgende:
[..]
het meeste snoep dat je opnoemt ligt hier in Duitsland gewoon in de supermarkt.
en stroopwafels doen het overal goed. makkelijk meenemen en levert altijd pluspunten op
quote:
Ja, eindelijk!quote:
Vond het nog steeds matig maar wel terecht gewonnen. En een briljante goal!quote:
Voor 275 euro (of minder als je een goedkopere neemt) kijkt er een belastingadviseur naar je aangifte en meestal krijg je dan geld terug. Ik zou het eens in overweging nemen als ik jou was want dit is wel erg veel voor iemand alleen.quote:
Wat is er in vredesnaam gebeurdquote:
Niet gebruikt. Heb er wel eens naar gekeken, maar ik laat dan toch liever dingen op het vuur staan. Gevoelskwestie denk iik.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:42 schreef DjinN het volgende:
Hoi!![]()
Hebben jullie wel eens een Crock-Pot gebruikt ? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik zit er aan te denken eentje aan te schaffen
Voor de mensen die niet weten wat een Crock-Pot is:
Het is een slow-cooker. Je gooit alles er in, stelt de tijd in en doet je ding![]()
Wordt met name gebruikt voor stoofpotten, soepen, dingen die lange tijd op het vuur moeten staan![]()
http://www.crock-pot.com/
Hoe kom je daar nou aanquote:
Lekkerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
Huis begint nu op te schietenIk was bezig met mijn tweede ladenblok in elkaar te zetten maar toen hield de accuboormachine ermee op en ik had geen andere schroevendraaier
Bijna alle boeken staan al in de kast. Het eerste ladenblok zit vol CD's. Morgen de drank verhuizen en de laatste restjes van de woonkamervloer en dan het bureau ernaartoe en alle electronica aansluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |