Ik help graag users uit de brand.quote:Op maandag 4 november 2013 20:53 schreef De_Dorstige het volgende:
Bedankt, Johannes, ik baalde al dat ik een nieuw topic moest openen.
Sinus.quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Nu opeens zijn ze toch maar weer klaar met Toivonen.
Leuke club is het ookquote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Geef mij maar Nick van der Veldenquote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Zivkovic was echt gruwelijk irritant zondag
Lekker duidelijk beleidquote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
Die geeft tenminste nog ballen af als een ander er beter voor staatquote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef mij maar Nick van der Velden
quote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is al het geld van Vorm, Mertens, Strootman, Wolfswinkel enz?
Marcel Maijer zorgde nog voor flink wat opstootjes op de perstribune.quote:Op maandag 4 november 2013 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
In Zagreb vond ik ze best tam eigenlijk.
Marcel brands strooit met geld.gifquote:Op maandag 4 november 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar is al het geld van Vorm, Mertens, Strootman, Wolfswinkel enz?
Je doet een GGMMtjequote:Op maandag 4 november 2013 20:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Marcel brands strooit met geld.gif
Pics.quote:Op maandag 4 november 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eet van die Japanse zoutjes.
Ze blijven in mijn tanden zitten.
Klopt.quote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Kieft heeft hier zo gelijk in![]()
Maar Cocu heeft geen persoonlijkheid.
Wat kost een seizoenskaart daar eigenlijk?quote:
Ik betaal 450, maar zit wel midden lange zijde.quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat kost een seizoenskaart daar eigenlijk?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef De_Dorstige het volgende:
Hij vindt het te commercieel en dan wordt-ie maar kantineheld.
Ohja, behoorlijk pittig... Ik betaal 248 ter hoogte van de 16 lange zijdequote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik betaal 450, maar zit wel midden lange zijde.
Als jij nu een suggestie doet voor een lekker hapje eet ik die vrijdag wellicht tijdens de uitzending.quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar ik op hoopte en tevens bijzonder smerig.
Dm je adres maar.quote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij nu een suggestie doet voor een lekker hapje eet ik die vrijdag wellicht tijdens de uitzending.
Je mag het ook kopen en naar me opsturen
sponsorquote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef xzaz het volgende:
De sponser van Az heeft dus het meest betaald.
In een badjas?quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM gaat mij een lekkernij sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sensi?quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is nog geen Sint Maarten hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef xzaz het volgende:
We hebben het toch al over Ajax gehad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet niet of ik vanavond wel wil kijken
Ik vind Cruyff een nare lul.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef xzaz het volgende:
We hebben het toch al over Ajax gehad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Die wedstrijd scoorde Johan Vonlanthen. Hij schoot eigenlijk naast, maar door een graspol ging de bal het doel in.quote:
Euh, nee, Tardelli scoorde terwijl de keeper met een gebroken been op het veld lag. En Mendez scoorde.quote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die wedstrijd scoorde Johan Vonlanthen. Hij schoot eigenlijk naast, maar door een graspol ging de bal het doel in.
Nuttige info
Seizoen 04/05, niet waar?quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Euh, nee, Tardelli scoorde terwijl de keeper met een gebroken been op het veld lag. En Mendez scoorde.
Het spijt me man.quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM gaat mij geen lekkernij bezorgen
Zelfs niet persoonlijk
Jij had je al verheugd op een lekkere bassieworst.quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM gaat mij geen lekkernij bezorgen
Zelfs niet persoonlijk
Christus.quote:
Samen met René aan de Sambuca en dan lurken aan de bassieworst, lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij had je al verheugd op een lekkere bassieworst.
Soort van Sjon Troostquote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is die gast toch dat mensen telkens over hem beginnen.
En Luuk is de zoon van Joquote:
23 september 2006 was de overtreding op Beerens. En de beenbreuk van Postma.quote:
Als ik de oneindige conversaties van GGMM en jou zie dan geef ik daar zeker de voorkeur aan jaquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja leukIk denk dat Wilfred en jij wel een gezellige avond zouden kunnen hebben.
De stylist van het zuiden niet kennen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is die gast toch dat mensen telkens over hem beginnen.
Ik ben blij dat onze gesprekken ook ergens toe leiden. Ik heb wel eens gelezen dat je altijd onderweg moet blijven.quote:Op maandag 4 november 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ik de oneindige conversaties van GGMM en jou zie dan geef ik daar zeker de voorkeur aan ja
Dat je dit op je harde schijf hebt staan.quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Vonlanthen was inderdaad 16 oktober 2004.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hoe hij de bal raakt, dat is geen polletje, dat is het effect.quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook toen hadden we al een goede Haagse mat.quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idd effect.quote:Op maandag 4 november 2013 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk hoe hij de bal raakt, dat is geen polletje, dat is het effect.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die voetbeweging. Alleen Zlatan kon dat ook tegen Atletico. Hans heeft dit ooit perfect nagespeeld.quote:Op maandag 4 november 2013 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk hoe hij de bal raakt, dat is geen polletje, dat is het effect.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef DrDentz het volgende:
Op basis van die beelden net kan hij best mee in het eerste van dit Ajax
Waarom betrek je weer zomaar PSV hierbijquote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch een groot voordeel dat je internationaal aanzien hebt.
Zo'n mannetje zou nooit roepen dat hij naar PSV wil.
Je hebt het wel erg druk met PSV vanavond.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
PSV, die komen toch uit het land van Ajax?quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
Ben jij anders ook goed in.quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom betrek je weer zomaar PSV hierbij
Lees m'n bericht eens goed, dan snap je het vast wel.quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom betrek je weer zomaar PSV hierbij
Ja, jammer dat er nooit iets van geworden is. Hij schijnt nu helemaal doorgedraaid te zijn op religieus gebied, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Scheen in die tijd echt een wereldtalent te zijn.
I predict a riot.quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Grifte het volgende:
Berlusconi luisterde vaak naar de Kaizer Chiefs tijdens zijn nachtelijke escapades
Ze liggen daar 20 jaar achter dus ze zien Ajax nog steeds als een grote club in Europa.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
(van der sar kijkt hier een beetje ongemakkelijk omdat hij moet poepen)
*veranderdquote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Derksen weg is, zijn de covers radicaal verasnderd.
Slavendrijvers.quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
*veranderdquote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds Derksen weg is, zijn de covers radicaal verasnderd.
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Leuk, ik verspreek me. Kun je het herhalen misschien?
Ik wil gewoon zeiken, laat mij.quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij komt hier zelf heen, debiel.
Heb je wel geluisterd??
*Van der Sar.quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zou via Liverpool Indonesië op zijn 10e naar Engeland gaan maar dat gaat niet door vanwege FIFA regels.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
Iemand is geagiteerd omdat hij geen tijgernootjes krijg merk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Van der Sar.
Je vergat ook alle andere interpunctie.
Wanneer kan ik z'n topic verwachten?quote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zou via Liverpool Indonesië op zijn 10e naar Engeland gaan maar dat gaat niet door vanwege FIFA regels.
Kan je me dat kwalijk nemen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is geagiteerd omdat hij geen tijgernootjes krijg merk ik.
Tong heeft een topic gemaaktquote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is geagiteerd omdat hij geen tijgernootjes krijg merk ik.
[..]
Wanneer kan ik z'n topic verwachten?
Absoluut niet. Een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden waar jij helaas het slachtoffer van bent geworden.quote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je me dat kwalijk nemen?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet. Een zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden waar jij helaas het slachtoffer van bent geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |