In een badjas?quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM gaat mij een lekkernij sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sensi?quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is nog geen Sint Maarten hoor.quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef xzaz het volgende:
We hebben het toch al over Ajax gehad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weet niet of ik vanavond wel wil kijken
Ik vind Cruyff een nare lul.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:06 schreef xzaz het volgende:
We hebben het toch al over Ajax gehad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Die wedstrijd scoorde Johan Vonlanthen. Hij schoot eigenlijk naast, maar door een graspol ging de bal het doel in.quote:
Euh, nee, Tardelli scoorde terwijl de keeper met een gebroken been op het veld lag. En Mendez scoorde.quote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die wedstrijd scoorde Johan Vonlanthen. Hij schoot eigenlijk naast, maar door een graspol ging de bal het doel in.
Nuttige info
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |