Nu al wakker?quote:
Ga eens werken.quote:
straksquote:
quote:
erg héquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo jong, en dan al zo verslaafd....
Heb je dit al met de instantie waar ze vandaan komt opgenomen? Dit is natuurlijk geen afspraak maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef ToT het volgende:
Goddomme, schoonmaakster belt WEER af!
Deze heb ik nog niet zo lang, maar dit is al de 3e of 4e keer dat ze niet kan komen.
Telkens dat het kind ziek is, of dat ze onverwacht met de kleine naar het ziekenhuis moet omdat haar ex niet kan.
Ja heel rottig voor haar enzo, maar kom op!
Nog niet, wilde ik eigenlijk net doen, maar die lopen ook al weer te zeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je dit al met de instantie waar ze vandaan komt opgenomen? Dit is natuurlijk geen afspraak maken.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Miniem het volgende:
Hoi
Ik wil vanavond draaien![]()
Show theme: cars
Ga je maar een half uurtje draaien dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:32 schreef Miniem het volgende:
[..]
Half 8? Kan iemand dat erin zetten?
Doe dan maar 19 tot 20quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je maar een half uurtje draaien dan?
Symph staat er vanaf 20.00 uur op.
1 ding over airlines (16 min)quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat? Waar? Hoe?
Kut, gemist!
Ik wist niet dat er wat van hem in Gup stond?
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:
George Carlin - Airline Announcements ~verzoek~ Mp3s Losquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Ik heb Gup echt altijd aan staan, maar was een uurtje geleden of zo uitgetuned omdat ik iemand wilde bellen, en heb het daarna niet meer aangezet!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:58 schreef Peter het volgende:
[..]
George Carlin - Airline Announcements ~verzoek~ Mp3s Los
16:44
Over een half uurtje kan hij weer opnieuw
Stel je even aan zegquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Ik heb Gup echt altijd aan staan, maar was een uurtje geleden of zo uitgetuned omdat ik iemand wilde bellen, en heb het daarna niet meer aangezet!
Samzzquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je even aan zeg. Koop dat nummer gewoon als je 'm zo fantastisch vindt.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:40 schreef Peter het volgende:
Dit is de moeder van Eva Simons toch? in dat No time to waste?
Je kan ook overdrijven. Vraag 'm nog een keer aan als je dat nummer zo graag wilt horen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:36 schreef ToT het volgende:
Het is toch normaal dat als er iets op de radio komt, dat dat wel bijzonderder is dan als je het zelf opzet? En dit IS nu eenmaal een radio-chat.
En aanstellen...ik vind het gewoon ff jammer. Mag toch?
Halloquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Samzz
en tot: youtube bestaat ook nog..
beter laat dan nooitquote:
Geeft niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:42 schreef Peter het volgende:
Hmm, ik kan George Carlin nog niet aanvragen, ook al is hij uit de lijst van recent afgespeelde nummers
http://www.radio49.nl/req.php?songid=239
dat is hier niet anders helaasquote:
Echt bagger. Vanmorgen was het heerlijk weer. Het is nu wel lekker fris in huis, ik heb de ramen op een kiertje en er stroomt lekkere regenlucht naar binnenquote:
ik had gisteren zelfs al de verwarming aan gezetquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt bagger. Vanmorgen was het heerlijk weer. Het is nu wel lekker fris in huis, ik heb de ramen op een kiertje en er stroomt lekkere regenlucht naar binnen.
Oh, dat nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteren zelfs al de verwarming aan gezet
nja, ik doe het alleen savonds als ik weet dat ik de hele avond thuis ben, dus eigenlijk vrij zeldenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat niet. Ik vind het nog lang niet koud genoeg voor de verwarming. Ik trek gewoon een wat dikkere trui aan en ik heb nergens last van. Of ik sla een dekentje om.
Ik word wel helemaal kriegel van die smerig harde knallen hier om de zoveel tijd...
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef Symphonic het volgende:
Zit nog hard te denken wat ik ga doen vanavond
Even wat muziek bij elkaar harken
Ik denk dat het salutes zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik doe het alleen savonds als ik weet dat ik de hele avond thuis ben, dus eigenlijk vrij zelden
en welke knallen?
ter ere van wat zijn die salutes danquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het salutes zijn. De knallen komen overeen. En ik schrik me steeds de touwtyfus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |