quote:
Nog niet, wilde ik eigenlijk net doen, maar die lopen ook al weer te zeuren.
De bedoeling is dat als er een schoonmaakster is, dat ik ook ff wat meehelp. Logisch gewoon, en sowieso als er iemand meehelpt, dan heb ik energie voor 10!
Laatst was deze schoonmaakster er een keertje WEL (

), maar ze kon alleen 's ochtends vroeg komen, weer i.v.m. de kleine.
Ja goed kut, ik slaap vaak erg onrustig en 's ochtends ben ik meestal niet veel waard, maar vooruit: ik ben de kwaadste niet, dus vooruit maar.
Ze kwam hier dus 's ochtends vroeg, en ik was nog echt volkomen kapot. Zij ging aan de slag en ik pakte een dubbele Senseo extra dark. Moet kunnen: ik deed haar een plezier door toe te staan dat ze extra vroeg kwam, en ze wist dat ik 's ochtends echt niet veel waard ben. Ook mijn begeleidsters geven aan dat het echt niet erg is als ik de ene dag meer kan dan de andere; ik moet naar mijn gevoel luisteren. Ze weten dat ik echt wel mijn best doe, maar dat ze niet het onderste uit de kan bij mij moeten proberen te krijgen.
Nu vroeg haar leidinggevende stomtoevallig net die dag wat ik gedaan heb terwijl zij aan het poetsen was. Ze gaf dus aan dat ik wat met haar heb zitten kletsen. (Ik heb toen wel een klein beetje gedaan, maar niet echt veel.)
Haar leidinggevende ging zwaar over de zeik: ik moest als de schoonmaaksters er waren minstens net zo veel doen als dat zij deden, anders ging het helemaal over! Dat was de afspraak!
Om dan nu te gaan bellen over dat zij meerdere keren afgezegd heeft vind ik dan weer ff niet echt handig.