Go back to the zooquote:Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor t-shirt zal ik aantrekken?
Mijn verzameling:
[ afbeelding ]
Heb er ook nog één van QotSA (zwart met witte corna hand) en één van Seasick Steve

Deze heb ik maar dan de mannelijke versie:quote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Go back to the zoo
Bij mij wordt het deze:
[ afbeelding ]
maar dan de girly

haha, ook een shirtjesfan zie ikquote:Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor t-shirt zal ik aantrekken?
Mijn verzameling:
[ afbeelding ]
Heb er ook nog één van QotSA (zwart met witte corna hand) en één van Seasick Steve
 ik heb er ook echt veelste veel. hoop dat er nog mooie te koop zijn bij Tivoli zaterdag. (speciale misschien wel?)
 ik heb er ook echt veelste veel. hoop dat er nog mooie te koop zijn bij Tivoli zaterdag. (speciale misschien wel?)

Waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:37 schreef Orbeatle het volgende:
Shirts aantrekken van een band naar een concert van die band....

Omdat je "obscuurder than thou" shirts aan moet, haal je green river shirt uit de kastquote:

quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat je "obscuurder than thou" shirts aan moet, haal je green river shirt uit de kast
 Ik mag hopen dat je sarcastisch bent
 Ik mag hopen dat je sarcastisch bent  . Schijt aan dingen die niet 'horen'
 . Schijt aan dingen die niet 'horen'  . Als ik een band was en ik zag een fan met een shirt, zou ik dat tof vinden.
 . Als ik een band was en ik zag een fan met een shirt, zou ik dat tof vinden.

Precies. Niet die rare fanboy/fangirl uithangen!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat je "obscuurder than thou" shirts aan moet, haal je green river shirt uit de kast

quote:

Ik sta ook altijd vooraan, lekker mee te hupsen. Succes in je underground hoekjequote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Precies. Niet die rare fanboy/fangirl uithangen!

Ik sta moeilijk te kijken bij de bar. Cynische opmerkingen makend naar wildvreemden.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd vooraan, lekker mee te hupsen. Succes in je underground hoekje

haha, lekker boeiend.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Precies. Niet die rare fanboy/fangirl uithangen!

Bier? Wat nou bier? Ik wil wijnquote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik sta moeilijk te kijken bij de bar. Cynische opmerkingen makend naar wildvreemden.

Maar wel goed gekleed!
 Maar wel goed gekleed!

Een goede week, dit.
 Een goede week, dit.

Ik heb geen idee wat ik aantrek dan. Ben geen vrouw namelijk...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Xrenity het volgende:
Jezus, lijkt t Viva forum wel hier
We gaan naar QotSA he?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |