Go back to the zooquote:Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor t-shirt zal ik aantrekken?
Mijn verzameling:
[ afbeelding ]
Heb er ook nog één van QotSA (zwart met witte corna hand) en één van Seasick Steve
Deze heb ik maar dan de mannelijke versie:quote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Go back to the zoo
Bij mij wordt het deze:
[ afbeelding ]
maar dan de girly
haha, ook een shirtjesfan zie ikquote:Op woensdag 6 november 2013 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Wat voor t-shirt zal ik aantrekken?
Mijn verzameling:
[ afbeelding ]
Heb er ook nog één van QotSA (zwart met witte corna hand) en één van Seasick Steve
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:37 schreef Orbeatle het volgende:
Shirts aantrekken van een band naar een concert van die band....
Omdat je "obscuurder than thou" shirts aan moet, haal je green river shirt uit de kastquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat je "obscuurder than thou" shirts aan moet, haal je green river shirt uit de kast
Precies. Niet die rare fanboy/fangirl uithangen!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat je "obscuurder than thou" shirts aan moet, haal je green river shirt uit de kast
quote:
Ik sta ook altijd vooraan, lekker mee te hupsen. Succes in je underground hoekjequote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Precies. Niet die rare fanboy/fangirl uithangen!
Ik sta moeilijk te kijken bij de bar. Cynische opmerkingen makend naar wildvreemden.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik sta ook altijd vooraan, lekker mee te hupsen. Succes in je underground hoekje
haha, lekker boeiend.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Precies. Niet die rare fanboy/fangirl uithangen!
Bier? Wat nou bier? Ik wil wijnquote:Op woensdag 6 november 2013 20:45 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik sta moeilijk te kijken bij de bar. Cynische opmerkingen makend naar wildvreemden.
Ik heb geen idee wat ik aantrek dan. Ben geen vrouw namelijk...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Xrenity het volgende:
Jezus, lijkt t Viva forum wel hier
We gaan naar QotSA he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |