quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bijna seks is het beste. Als je eigen huis te ver weg is gewoon met een random chick mee naar huis en zodra je kleren uit zijn *pats* *boem* *bam* ogen dicht lekker slapen.
In de ochtend is het wel een beetje awkward maar hé, je ziet ze toch nooit meer
Je kan er alleen een mening over hebben als je ook daadwerkelijk seks hebt gehad dima, anders is het een ongebalanceerde mening.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gek is dat hè. 'what could have been'.
Werd keer gesandwiched door lekkerste meisje van school op schoolfeest en meisje van het kamp, maar ik wurmde me los. What if...
Als ik katjelam ben krijg ik 'm toch niet tan2 hard, en daar heeft niemand wat aan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]gast je zet het mannenras echt in een kwaad daglicht, zo!
daar zijn pillen voor, hequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik katjelam ben krijg ik 'm toch niet tan2 hard, en daar heeft niemand wat aan.
Ja denk het ook. Soms gaat die gewoon naar binnen. Wel handig voor mijn motorpak want anders zou het nooit passenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:47 schreef Klokov het volgende:
Te weinig test Drinky. Ik krijg hem altijd prima hard ongeacht mijn staat van welzijn.
zo damn hoeveel % is dat lolquote:
Succes!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:50 schreef VMSDKR het volgende:
Morgen
Zo even een tentamentje knallen om 08.30 - lekker man.
Also:
wat is het voor een tentamen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:50 schreef VMSDKR het volgende:
Morgen
Zo even een tentamentje knallen om 08.30 - lekker man.
Jij ook succes broertje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:04 schreef Ethanolic het volgende:
Succes VMS.
Ik heb zo ook een tentamentje.
Daarom moet je ook niet katjelam wordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik katjelam ben krijg ik 'm toch niet tan2 hard, en daar heeft niemand wat aan.
Het verbaast me niets maar op zulke momenten schaam ik me wel voor mn geslachtquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
'k kende het filmpje al haha.
echt een onmogelijke bestuur(ster) <---waarsch.
dat horen we graagquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Het verbaast me niets maar op zulke momenten schaam ik me wel voor mn geslacht
Inderdaad, kijk gewoon eens voor de leuk op marokko.nl. Zulke leuke gezellige knullen daarquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef G.R.S. het volgende:
'Nederlander omgekomen bij strijd in Jemen'
Ik begin me te ergeren aan de 'tolerante Nederlander'. Waarom zou mijn broertje dit land moeten moeten verdedigen
Fuck marokko.nl. Net zo erg als sommige fokkers hier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad, kijk gewoon eens voor de leuk op marokko.nl. Zulke leuke gezellige knullen daar
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn doodquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:48 schreef fathank het volgende:
Vergeet ik nog bijna te vermelden hoe tolerant die salafisten zijn.
Echt supergezellige mensen. Lekker constructief enzo. Meisjes ophangen in de boom omdat ze het gore lef hebben om naar school te gaan.
Edit: of lieden die d term misbruiken.
Haha, gewoon fucked up man.quote:Mijn eerste gevoel bij dit soort berichten is idd "opgeruimd staat netjes" en mocht hij toevallig een onschuldig slachtoffer zijn, dan vind ik het wellicht nog best lullig, maar in beide gevallen maakt mijn mening 0,0 verschil
Instrinsieke haat GRS..quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn dood
Je bent niet zo naïef om te denken dat hij echt alleen maar 'studeert' toch? Alsof Jemen ook bekend staat om haar hoogstaande educatieve systeem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
Die gozer is daar gaan studeren, zo meldt het bericht. Waarom gaan juichen om zijn dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |