abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133182623
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Vanaf m'n 14e denk ik. :P
ahja. Tot aan?
pi_133184336
Ik wil zelf ook graag dit topic volgen. Ik heb denk ik alleen nog niks nuttigs bij te dragen. Maar mijn 'down'-gevoel duurt me nu iets te lang en het begint me de keel uit te hangen.
The meaning of life is to give life meaning.
pi_133184576
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef Untermenschlich het volgende:

[..]

ahja. Tot aan?
Twee jaar geleden, plus een paar dagen. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:01 schreef Truffeldoos het volgende:
Ik wil zelf ook graag dit topic volgen. Ik heb denk ik alleen nog niks nuttigs bij te dragen. Maar mijn 'down'-gevoel duurt me nu iets te lang en het begint me de keel uit te hangen.
Schrijf het van je af, als je wil. ^O^
pi_133186635
Nou, ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. Er spelen wel wat dingen. Maar als ik elk ding afzonderlijk beoordeel is het bij lange na niet genoeg om me daar zo waardeloos over te voelen. Ik voel me alsof ik me aanstel. En tegelijkertijd wil dat stomme kutgevoel niet gewoon oprotten! Ik raak er een beetje moedeloos van... Wat doen jullie op zulke momenten?
pi_133187330
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:10 schreef Truffeldoos het volgende:
Nou, ik weet niet goed hoe ik moet beginnen. Er spelen wel wat dingen. Maar als ik elk ding afzonderlijk beoordeel is het bij lange na niet genoeg om me daar zo waardeloos over te voelen. Ik voel me alsof ik me aanstel. En tegelijkertijd wil dat stomme kutgevoel niet gewoon oprotten! Ik raak er een beetje moedeloos van... Wat doen jullie op zulke momenten?
Ikzelf zie het mezelf doormaken en vanzelf weer voorbij gaan.
pi_133193175
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:52 schreef Gray het volgende:
Wat een avontuur minthy!
Ja, je maakt wat mee soms als je thuiszit en braaf je afspraken probeert na te komen :')
Na een rotnacht (spanning bleef idioot lang hangen, geen idee waarom) weer een best goede dag gehad. De halve middag met m'n nichtje in de ballenbak gelegen. Erg vermoeiend maar tof :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_133193966
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:32 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, je maakt wat mee soms als je thuiszit en braaf je afspraken probeert na te komen :')
Na een rotnacht (spanning bleef idioot lang hangen, geen idee waarom) weer een best goede dag gehad. De halve middag met m'n nichtje in de ballenbak gelegen. Erg vermoeiend maar tof :P
Misschien moet je wat vaker met je nichtje in de ballenbak liggen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:52:48 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133194084
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:32 schreef minthy het volgende:

[..]

Voordeel van neefjes en nichtjes, excuus om je weer als een kind te gedragen.
pi_133194947
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Misschien moet je wat vaker met je nichtje in de ballenbak liggen :)
Wel een goed idee ivm de aankomende periode, het houdt in ieder geval de stemming goed op peil :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Voordeel van neefjes en nichtjes, excuus om je weer als een kind te gedragen.
Precies :D
Ze is bijna 1,5 nu, leuke leeftijd. Ze kliert lekker mee O+
Tante minthy!! O+
  † In Memoriam † dinsdag 12 november 2013 @ 21:00:58 #160
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_133196990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:10 schreef Truffeldoos het volgende:
Hoe is het met slaap, beweging, gezond eten etc?
:')
pi_133209274
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoe is het met slaap, beweging, gezond eten etc?
In slaap komen gaat de meeste nachten moeizaam. En dan gaat het 1 nacht wel prima omdat ik zo uitgeput ben. Beweging is inderdaad iets waar ik mee wil beginnen, ik merk dat ik er behoefte aan krijg. Ik weet zo alleen niet wat, hardlopen is niet zo spannend midden in een stad, een fiets heb ik ook al niet. Gezond eten... Mwa ik ben aan het beteren denk ik. Sochtends/smiddags van die Brinta-pap, gekookt ei, koffie. Savonds vrijwel altijd groente, aardappels vlees, rijst of pasta.

Ik merk wel dat ik soms wel motivatie heb om mezelf een schop onder m'n reet te geven. Net als vanochtend, ik werd met een schok wakker en meteen kwam dat rotgevoel weer. Ik liet 't even sudderen en daarna sprak ik mezelf ferm toe en kwam gewoon uit bed. Gewoon toch je dag opstarten helpt wel. Het leven gaat gewoon door. Ik dacht een kwartier ervoor nog: "Bleh, ik ga niet naar college, geen zin." En nu zit ik inmiddels gedoucht, gekleed en opgemaakt beneden wat huiswerk te doen voordat ik zo mijn ontbijt ga maken en richting school. Misschien is de sleutel wel 'gewoon zin maken'. Helaas vrees ik er wel voor dat dit ook weer tijdelijk is. Vanavond zal ik wel weer instorten zodra ik alleen ben.
pi_133210370
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:29 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

In slaap komen gaat de meeste nachten moeizaam. En dan gaat het 1 nacht wel prima omdat ik zo uitgeput ben. Beweging is inderdaad iets waar ik mee wil beginnen, ik merk dat ik er behoefte aan krijg. Ik weet zo alleen niet wat, hardlopen is niet zo spannend midden in een stad, een fiets heb ik ook al niet. Gezond eten... Mwa ik ben aan het beteren denk ik. Sochtends/smiddags van die Brinta-pap, gekookt ei, koffie. Savonds vrijwel altijd groente, aardappels vlees, rijst of pasta.

Ik merk wel dat ik soms wel motivatie heb om mezelf een schop onder m'n reet te geven. Net als vanochtend, ik werd met een schok wakker en meteen kwam dat rotgevoel weer. Ik liet 't even sudderen en daarna sprak ik mezelf ferm toe en kwam gewoon uit bed. Gewoon toch je dag opstarten helpt wel. Het leven gaat gewoon door. Ik dacht een kwartier ervoor nog: "Bleh, ik ga niet naar college, geen zin." En nu zit ik inmiddels gedoucht, gekleed en opgemaakt beneden wat huiswerk te doen voordat ik zo mijn ontbijt ga maken en richting school. Misschien is de sleutel wel 'gewoon zin maken'. Helaas vrees ik er wel voor dat dit ook weer tijdelijk is. Vanavond zal ik wel weer instorten zodra ik alleen ben.
Ik word vaak ook met een schok wakker. En dan binnen 5 seconde vliegt dat kutgevoel je om de oren. Echt hoorndol wordt je ervan.

Toen ik me nog crappier voelde maanden geleden, begon ik een dag ook vaak genoeg op nieuw. Je wordt wakker, ging douchen. Wou wat eten, maar ging liggen op de bank. Voelde niet lekker. Terug naar bed. Viel 2 uurtjes in slaap. Werd weer wakker en weer douchen en toen kon ik de dag wel beginnen :');
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_133210414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik word vaak ook met een schok wakker. En dan binnen 5 seconde vliegt dat kutgevoel je om de oren. Echt hoorndol wordt je ervan.

Toen ik me nog crappier voelde maanden geleden, begon ik een dag ook vaak genoeg op nieuw. Je wordt wakker, ging douchen. Wou wat eten, maar ging liggen op de bank. Voelde niet lekker. Terug naar bed. Viel 2 uurtjes in slaap. Werd weer wakker en weer douchen en toen kon ik de dag wel beginnen :');
Verrekte irritant ja. Ik word ook boos op mezelf. Steeds terug naar bed gaan gaat helaas niet :')
pi_133210457
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Verrekte irritant ja. Ik word ook boos op mezelf. Steeds terug naar bed gaan gaat helaas niet :')
Meer teleurgesteld, niet echt boos.

Slapen is sowieso een crime. Dat 'vanzelf' wordt je moe gebeuren werkt ook al niet meer. Gisteren rond een uur of 3 pas in slaap gevallen, 7 uur wekker want moest naar de therapeut. Afgelopen nacht dacht ik dus, ach 4 uur geslapen, komt wel goed, weer tot 3 uur wakker gelegen. En nu net wakker.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_133210496
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Meer teleurgesteld, niet echt boos.

Slapen is sowieso een crime. Dat 'vanzelf' wordt je moe gebeuren werkt ook al niet meer. Gisteren rond een uur of 3 pas in slaap gevallen, 7 uur wekker want moest naar de therapeut. Afgelopen nacht dacht ik dus, ach 4 uur geslapen, komt wel goed, weer tot 3 uur wakker gelegen. En nu net wakker.
Bij mij werkt dat vanzelf moe worden ook steeds minder goed. Alsof je natuurlijke slaappil zegt "We hebben even last van een technische storing, helaas." En daar moet je het dan mee doen. Gelukkig heb ik nog een potje melatonine staan.
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2013 @ 11:24:28 #166
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_133211775
quote:

[..]

Ik denk persoonlijk dat gewoon zin maken niet de beste insteek is. Gewoon doen lijkt me beter. Als die zin niet komt, misschien de hele dag niet, dan zit je alleen maar te balen.
verder hoef je niet per se te sporten, maar beweging is iig goed. Koop bv een fiets.
:')
pi_133212008
quote:

[..]

Wat mis je in je leven?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_133212320
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik denk persoonlijk dat gewoon zin maken niet de beste insteek is. Gewoon doen lijkt me beter. Als die zin niet komt, misschien de hele dag niet, dan zit je alleen maar te balen.
verder hoef je niet per se te sporten, maar beweging is iig goed. Koop bv een fiets.
Dat lijkt me goed advies. ^O^

Ga anders wandelen, door het bos of om een meer. Ga daarbij noten rapen of eendjes voeren. Of ook leuk, iets wat ik nu wil gaan beginnen, is plantenstekjes maken. Bij bepaalde producten in de winkel hou je mooie glaswerken over, waar je leuke stekjes in kan maken. Wat aarde, wat zand, een plantje en een steentje en boem, een leuk attribuut voor op je bureau, of om cadeau te geven. :)

En wat betreft slapen, daar had ik ook last van. Juist in een drukke periode. Ik moest dus toch rust hebben en bedacht me dat ik ook zonder slapen kon rusten. Gewoon door te liggen. Alleen maar liggen. Zelfs al gingen m'n gedachten tekeer, dan was iig m'n lijf de volgende dag uitgerust. En het bleek dat m'n gedachten op den duur stil gingen liggen, omdat ik ze begon te observeren terwijl ik niet kon slapen. Had immers toch niets beters te doen. :P
pi_133213000
Wat is het mooiste moment van de dag voor jullie?
pi_133213074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit moment.
pi_133213559
quote:
Het moment dat ik me volledig van de buitenwereld af kan sluiten.
pi_133213865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het moment dat ik me volledig van de buitenwereld af kan sluiten.
Dat inderdaad. Bij voorkeur de avond, niets meer moeten, gordijnen dicht en (al dan niet alleen) op de bank zitten _O_
Tante minthy!! O+
  woensdag 13 november 2013 @ 13:14:53 #173
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_133214857
quote:
Pfff, lastige vraag.
In de zomer kan het nog weleens het moment zijn dat ik opsta en de zon schijnt.
In de winter is opstaan kut.
Maar in de zomer is de avond ook wel heel fijn, ondergaand zonnetje en dan lekker in de tuin zitten in je korte broek.

Nu is het denk ik de avond, als ik nergens meer naar toe hoef, lekker onder de douche en dan op de bank een filmpje of sport kijken.
pi_133216325
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Bij voorkeur de avond, niets meer moeten, gordijnen dicht en (al dan niet alleen) op de bank zitten _O_
Das ook leuk ja. :Y
pi_133217906
Ik zit er helemaal doorheen ;( Wat ben ik ook een lelijkerd.. ;( Onzekerheid breekt me helemaal op, ik ga de hele middag slapen. Weltrusten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')