Klein ventje??quote:Op zondag 17 november 2013 21:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
[..]
Dat verkeerd beeldvormen in je verleden, daar was bij mij ooit maar twee jaar en een klein ventje voor nodig. Het goede nieuws is dat het mogelijk is dat achter je te laten.
Heb je die momenten van paranoia ook aangegeven bij je hulpverleners? Zou ik zeker doen. En daar ook goed aan werken, want dat zijn geen fijne gedachten met nog minder fijne mogelijke gevolgen.
[..]
Angst, heel vervelend. Een belangrijke emotie, maar niet altijd goed op z'n plek. Therapie kan daar vast bij helpen. Meditatie leek je niks toch? Dan actief aan de slag met de therapeut. Maak dat ze je helpen, je verdient het. Je mag er wezen, meer nog dan je durft. Elke seconde die je in onnodige angst leeft is verloren. Je bent krachtig genoeg om al zo lang met die angsten te leven, dus je hebt meer dan voldoende kracht om het te overkomen. Go kuolema! Hakuna matata!

Yup! Maf, hè? Achteraf gezien...quote:
Doen! Daar zijn ze voor! Daar ben jij voor bij hen! Delen wat in jou speelt, zodat ze je kunnen helpen te bouwen op wie je bent. Het is niets om je voor te schamen, hulp vragen is een van de sterkste daden die een mens kan begaan. En weet je wat? Dat heb je al gedaan! Dus gaat, en schaamt niet!quote:Ik heb het hier nog nooit met iemand over gehad, het is alleen die post. Lijkt me nogal raar om dat aan te geven bij hulpverleners...ik schaam me er ook een beetje voor.
Graag gedaan.quote:Dank je Gray
Dat vind ik ook.quote:En trouwens, in die training zijn we ook bezig met mindfulness. Best nuttig.

Ach so!quote:Op maandag 18 november 2013 00:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze niet weet wie/wat je bedoelt

Herkenbaar.quote:Op maandag 18 november 2013 18:27 schreef Probability het volgende:
De problemen waar je als vrouw tegen aan kan lopen:
'Ik moet huilen, maar ik moet zo weg, en omdat ik steeds moet huilen, moet ik make up op, maar ik moet steeds huilen.'
En toen moest ik eigenlijk wel lachen om mijzelf![]()
Altijd de humor van de situatie blijven inzien.!
(Zie je, nu maak ik er weer een grapje van.. Daarom zullen mensen mij denk ik niet snel als niet positief oid zien laat staan (voormalig?) depressief)

Nice.quote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Interview, ben nu vliegticket aan het boeken. Fuck yeah!

Nee, dat zou moeten zijn.. was het maar "een" kut.quote:Op maandag 18 november 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was het maar kut dan had je nog wat ehh

Ohquote:Op maandag 18 november 2013 23:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat zou moeten zijn.. was het maar "een" kut.

Hoppa!quote:Op maandag 18 november 2013 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Interview, ben nu vliegticket aan het boeken. Fuck yeah!

Intakegesprek bij de psych...quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:34 schreef Elvi het volgende:
"Ik voel me kut"
"Dan moet je je hand uit je broek halen"

Uh, maar Cue, waarom wil je dan met zo iemand omgaan? Sorry dat ik het vraag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl, Van t weekend klein dingetje met vriendin gehad. Morgenavond zouden we naar de chippendales gaan, had der nog wel geappt, maar reageert nog niet. Hoeft niets te zeggen, maar toch. Altijd dat gedoe met haar weer.
En zie t ook alweer gebeuren met oud en nieuw. Dat zij samen iets wil doen (voor de buis hangen) en ik het liefst de kroeg in duik rond een uur of 22. Levert vast weer gezeik op.

Ze is verder een goede vriendin. Alleen ze is af en toe wat moeilijk. Normaal zijn we altijd gered door de afstand die we hadden. En dat komt ook wel weer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Uh, maar Cue, waarom wil je dan met zo iemand omgaan? Sorry dat ik het vraag.

Wat ik bedoelde, jij wil duidelijk verder. Nieuwe stappen maken in je leven, is zij dan niet een belemmering..?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze is verder een goede vriendin. Alleen ze is af en toe wat moeilijk. Normaal zijn we altijd gered door de afstand die we hadden. En dat komt ook wel weer.
Daarbij ben ik ook niet meer de makkelijkste ivm vroeger, dus is gewoon wennen en accepteren aan beide kanten.
Tis nu vooral dat ze gewoon te weinig mensen hier kent om zich verder te vermaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |