quote:Op maandag 4 november 2013 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Absurde reactie van het publiek na het eerste punt.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 15:12 schreef suus21 het volgende:
[..]
Gvd is dat echt! Wat een kut zender is het toch
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 4 november 2013 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ja ze hebben er wel héél veel zin in...quote:Op maandag 4 november 2013 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 15:17 schreef rhubarb het volgende:
Laatste keer dat ik in Engeland was voor een tenniswedstrijd, waren we met 150 Nederlandse studenten luidruchtiger dan 8000 Engelse supporters...
Het was de Davis Cupquote:Op maandag 4 november 2013 15:18 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Op Wimbledon moet je een beetje stil zijn, het is geen Davis Cup.
quote:
Heren, heren...quote:
Leuk toch? Wordt er hier nou geklaagd?quote:Op maandag 4 november 2013 15:16 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Wawrinka 15-0 op zijn service, publiek juicht op volle kracht
Nee, iets te joviaal.quote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef Rosario het volgende:
De sfeer werd even grimmig hè, Fed-fan.
Ja, door mij.quote:Op maandag 4 november 2013 15:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk toch? Wordt er hier nou geklaagd?![]()
Het zal me zeker niet verbazen als Nadal er weer vanaf gaat inderdaad. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat de WTF heel erg leeft bij Rafa.quote:Op maandag 4 november 2013 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal is zwaar favoriet morgen tegen Ferrer. Vinden jullie dat logisch? Ik snap het niet.
Nja, nu misschien wel, omdat hij met 2 RR-overwinningen kan garanderen dat hij het jaar als nummer 1 eindigt.quote:Op maandag 4 november 2013 15:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het zal me zeker niet verbazen als Nadal er weer vanaf gaat inderdaad. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat de WTF heel erg leeft bij Rafa.
De middag wedstrijden, de halve finales en de finale zijn op de BBc. De avond wedstrijden zijn alleen op de iPlayer en die kunnen wij hier niet kijken.quote:Op maandag 4 november 2013 15:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hmm blijkbaar niet, alleen 's middags.
Nja, als hij dit jaar niet als nummer 1 eindigt, doet hij het vermoedelijk volgend jaar wel. Nadal heeft volgend jaar erg veel te verdedigen.quote:Op maandag 4 november 2013 15:49 schreef Norrage het volgende:
Ik hoop dat Rafa zijn 3 RR potten verliest, en dat Djoko het toernooi ongeslagen wint
Hopelijk kunnen we morgen een goede stream vinden.quote:Op maandag 4 november 2013 15:52 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
De middag wedstrijden, de halve finales en de finale zijn op de BBc. De avond wedstrijden zijn alleen op de iPlayer en die kunnen wij hier niet kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |