De bouwkwaliteit van m'n (in prijs gelijkwaardige) Slik is toch echt een stuk lager dan de Manfrotto imhoquote:
Dan heb je waarschijnlijk een mindere kwaliteit. Die van mij is echt heel goed afgewerkt en stevig.quote:Op maandag 4 november 2013 11:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
De bouwkwaliteit van m'n (in prijs gelijkwaardige) Slik is toch echt een stuk lager dan de Manfrotto imho
welke gorillapod en wat voor combi wil je er op gaan gebruiken?quote:Op maandag 4 november 2013 11:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn statief meeneem op vakantie. Of dat ik de gorillapod van diezelfde vriend vraag om te lenen. Ga de bergen in dus denk dat dat laatste handiger is.
Geen idee wat het is. Maar hij kan mijn D5100 met 70-300 prima hebben.quote:Op maandag 4 november 2013 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke gorillapod en wat voor combi wil je er op gaan gebruiken?
okquote:Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen idee wat het is. Maar hij kan mijn D5100 met 70-300 prima hebben.
Dat is de zwaarste combi die ik heb.
Haha nee ik kijk wel uit haha.quote:Op maandag 4 november 2013 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok
k zag laatst iemand ermee werken waarbij de camera steeds zijn kopje liet hangen door het gewicht van de lens. zou zonde zijn
mijn gewone statief hangt altijd naast mn heup aan het hengsel wat over je schouder gaat zegmaar. en tijdens het vliegen in het koffer bvquote:Op maandag 4 november 2013 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha nee ik kijk wel uit haha.
Maar ik werk met die 70-300 eigenlijk nooit op statief.
Maar komt allemaal wel goed. Ben aan het denken hoe alles wat van belang is mee te krijgen in 1 rugzak zo licht mogelijk.
Ja mijn statief kan idd ook aan de zijkant van mijn tas hangen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn gewone statief hangt altijd naast mn heup aan het hengsel wat over je schouder gaat zegmaar. en tijdens het vliegen in het koffer bv
Netjesquote:Op maandag 4 november 2013 12:36 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
En de flyers zijn binnen (voor- en achterkant)!
Hoop het ookquote:Op maandag 4 november 2013 12:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zozo, hopelijk levert het je wat op.
Thx!quote:
Thanks! Nee hoor, 90 all in, zonder btw dus 72 euroquote:Op maandag 4 november 2013 13:32 schreef Uncle het volgende:
Mooie flyers![]()
Ben benieuwd of je er een hoop extra klanten mee kunt werven. Zal een flinke uitgave geweest zijn, 2500 flyers
quote:Op maandag 4 november 2013 13:29 schreef kanovinnie het volgende:
Jammer alleen van het spelfoutje in het tekstblok onder "best quality"
Ja toch? Zelfs word zou ‘m eruit filteren denk ik.quote:
raar btw-tarief heb jij.quote:Op maandag 4 november 2013 13:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thanks! Nee hoor, 90 all in, zonder btw dus 72 euro
Ik had hier echt een backfire op willen posten, maar ik houd het maar beter aardigquote:
Je kan ´t toch ook gewoon ff uitleggen?quote:Op maandag 4 november 2013 14:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik had hier echt een backfire op willen posten, maar ik houd het maar beter aardig
Ja ik weet dat je zo de prijs zonder btw niet kunt berekenen, maar had gewoon voor het gemak even met calculator x0,81 gedaan, maar moet uiteraard x0,79 zijn. Die 21% blijft wennenquote:Op maandag 4 november 2013 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ´t toch ook gewoon ff uitleggen?
precies.quote:Op maandag 4 november 2013 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan ´t toch ook gewoon ff uitleggen?
Ik wou net zeggen, want 72*1.21 is geen 90.quote:Op maandag 4 november 2013 14:46 schreef Uncle het volgende:
Dan doe je het nog verkeerd... want je moet delen door 1,21 of vermenigvuldigen met 1/1,21 = 0,826
Het is maar goed dat jij een boekhouder hebt
Dat Susteren niet moeilijk doet over dat euro'tje dat klinkt logisch, maar als je zaak gaat lopen en je omzet oploopt tot tien duizenden euro's per jaar dan maakt die 3,6% die je er nu naast zit ineens wel een verschilquote:Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, want 72*1.21 is geen 90.
Nouja, percentueel is dat verschil natuurlijk nogsteeds even groot. Zoveel weet ik er dan wel weer van. Maar als we verder gaan denk ik me een breuk.quote:Op maandag 4 november 2013 14:49 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat Susteren niet moeilijk doet over dat euro'tje dat klinkt logisch, maar als je zaak gaat lopen en je omzet oploopt tot tien duizenden euro's per jaar dan maakt die 3,6% die je er nu naast zit ineens wel een verschil
Truequote:Op maandag 4 november 2013 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, percentueel is dat verschil natuurlijk nogsteeds even groot. Zoveel weet ik er dan wel weer van. Maar als we verder gaan denk ik me een breuk.
Klopt, maar ik ben gewoon slecht in wiskunde en rekenen. Ik heb me door een begeleider op school (ja, in de onderbouw ging alles niet zo lekker qua puntenquote:Op maandag 4 november 2013 14:49 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat Susteren niet moeilijk doet over dat euro'tje dat klinkt logisch, maar als je zaak gaat lopen en je omzet oploopt tot tien duizenden euro's per jaar dan maakt die 3,6% die je er nu naast zit ineens wel een verschil
Ga ergens anders de kuttekop uithangenquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 14:54 schreef Susteren het volgende:
Ik ben meer ontwikkeld op het sociale, communicatieve...
Doe normaalquote:Op maandag 4 november 2013 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga ergens anders de kuttekop uithangen
Midden in een topic op de TT reagerenquote:Op maandag 4 november 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe normaalik reageer op de TT, banaan.
Met mijn account klinkt het inderdaad wel raarquote:
Idd, laten we het 5 topics lang over Susteren's btw-foutje hebben :"3!!quote:Op maandag 4 november 2013 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Midden in een topic op de TT reageren
Nee, dan kunnen we het beter over een TThebbenquote:Op maandag 4 november 2013 15:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Idd, laten we het 5 topics lang over Susteren's btw-foutje hebben :"3!!
Bazen tt tochquote:Op maandag 4 november 2013 15:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen we het beter over een TThebben
Kalibreren?quote:Op maandag 4 november 2013 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut TT idd
Overigens, als ik foto's bewerk op mijn desktop bij mijn ouders, dan zien de foto's er op de meeste schermen exact hetzelfde uit.
Maar als ik foto's bewerk op mijn persoonlijke laptop en ik bekijk ze later op een andere computer, dan zijn de kleuren veel intenser (over de top). Wat kan ik daar tegen doen?
Calibreren denk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut TT idd
Overigens, als ik foto's bewerk op mijn desktop bij mijn ouders, dan zien de foto's er op de meeste schermen exact hetzelfde uit.
Maar als ik foto's bewerk op mijn persoonlijke laptop en ik bekijk ze later op een andere computer, dan zijn de kleuren veel intenser (over de top). Wat kan ik daar tegen doen?
Door zo'n kallibrator te gebruikenquote:Op maandag 4 november 2013 15:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoe weet ik wanneer hij dan precies goed gekalibreerd is?
Kan kleurprofiel zijn of idd kalibratie van je scherm.quote:Op maandag 4 november 2013 15:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Canon
Zoek dan even op dat hij een Spyder oid kan gebruiken ipv zo'n antwoordquote:Op maandag 4 november 2013 15:09 schreef Susteren het volgende:
[..]
Door zo'n kallibrator te gebruiken
Waarom moest jij in boxer op de foto?quote:Op maandag 4 november 2013 17:36 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag in mn boxerhort fotoshoot gedaan.
Was je je broek vergeten aan te trekken ^^quote:Op maandag 4 november 2013 17:36 schreef SunChaser het volgende:
Redelijk storende situatie moet dat geweest zijn..quote:Op maandag 4 november 2013 17:36 schreef SunChaser het volgende:
Makenquote:Op maandag 4 november 2013 17:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waarom moest jij in boxer op de foto?
Of
Waarom moest jij in boxer foto's maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
nee uitgetrokkenquote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was je je broek vergeten aan te trekken ^^
Routine?quote:Op maandag 4 november 2013 17:36 schreef SunChaser het volgende:
Heb je doelbewust nergens een adres of telefoonnummer staan?quote:Op maandag 4 november 2013 12:36 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
En de flyers zijn binnen (voor- en achterkant)!
Thx! Het enige wat ik hoef te doen qua boekhouding is uitgaven en inkomsten scannen en opsturen gelukkig.quote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Nalbandian het volgende:
Flyers zien er prima uit Susteren!
Jep, wegens regels mag dat niet (zit met de studio in een groothandel).quote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Heb je doelbewust nergens een adres of telefoonnummer staan?
O, dan komt het wel goedquote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Het enige wat ik hoef te doen qua boekhouding is uitgaven en inkomsten scannen en opsturen gelukkig.
Aah op die manier! Ik heb tot nu toe gewoon erg veel geld erin gestoken inderdaad, en wil het er nu ook echt weer uit gaan halen. Ik had ook kunnen bezuinigen, maar werk liever met fijne apparatuur en probeer het dan terug te verdienen dan andersomquote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
O, dan komt het wel goed!
Ik bedoel meer: heb je inzicht in je kosten en in je inkomsten? Lees: geef je niet teveel uit dan er daadwerkelijk binnenkomt?
Begrijpelijk, maar zeer onverstandig. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb het idee dat je het geheel niet goed hebt doorgedacht. Ik zou echt eens beginnen met al je (vaste) kosten in kaart te brengen. Volgens mij schrik je je een hoedje. Hoeveel opdrachten heb je per maand nodig om die kosten te dekken? Heb je iets van een business plan met haalbare doelen op papier staan? Ik lees dat je je camera in je studio hebt laten liggen, en er vervolgens geen toegang meer toe hebt in het weekend. Men kan dus geen shoot in je studio in het weekend plannen?quote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aah op die manier! Ik heb tot nu toe gewoon erg veel geld erin gestoken inderdaad, en wil het er nu ook echt weer uit gaan halen. Ik had ook kunnen bezuinigen, maar werk liever met fijne apparatuur en probeer het dan terug te verdienen dan andersom
There's no need to worryquote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar zeer onverstandig. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb het idee dat je het geheel niet goed hebt doorgedacht. Ik zou echt eens beginnen met al je (vaste) kosten in kaart te brengen. Volgens mij schrik je je een hoedje. Hoeveel opdrachten heb je per maand nodig om die kosten te dekken? Heb je iets van een business plan met haalbare doelen op papier staan? Ik lees dat je je camera in je studio hebt laten liggen, en er vervolgens geen toegang meer toe hebt in het weekend. Men kan dus geen shoot in je studio in het weekend plannen?
Al met al zou ik me serieus zorgen gaan maken als ik jou was.
Je vader is directeur bij een woningcorporatie? Ik wens je in ieder geval heel veel succes met je bedrijfquote:
Was het maar zoquote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Je vader is directeur bij een woningcorporatie? Ik wens je in ieder geval heel veel succes met je bedrijf!
510 euroquote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Nalbandian het volgende:
Flyers zien er prima uit Susteren! Betreffende de btw uitrekenen: wellicht moet je een excel sheetje maken met bedragen in 2 kolommen (incl. btw/excl. btw). Dan maak je dit soort foutjes niet meer. Het gaat nl. wel om je broodwinning, en niet om een uit de hand gelopen hobby. Hou je je financiën wel een beetje bij of ben je aan het interen op je reserves? Indien interen, dan bij deze alvast een bod van ¤ 500 voor je 5D3
!
Over het algemeen is dat ook een dure hobby. De basis administratie zou je toch al snel zelf kunnen doen en zo de kosten drukken.quote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx! Het enige wat ik hoef te doen qua boekhouding is uitgaven en inkomsten scannen en opsturen gelukkig.
retro is tof alleen die naam he...quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:36 schreef Uncle het volgende:
Nikon goes retro...
Niet echt mijn smaak qua body ontwerp maar zit wel een D4 sensor in...Leuk voor 'erbij' en met dit ontwerp is de vrouw ook wel te overtuigen dat hij voor een prikkie van de rommelmarkt komt
![]()
[ afbeelding ]
Vet!!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:36 schreef Uncle het volgende:
Nikon goes retro...
Niet echt mijn smaak qua body ontwerp maar zit wel een D4 sensor in...Leuk voor 'erbij' en met dit ontwerp is de vrouw ook wel te overtuigen dat hij voor een prikkie van de rommelmarkt komt
![]()
[ afbeelding ]
Wel een D4 sensor he... lijkt me een koopje dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:15 schreef Ener-G het volgende:
Om en nabij de 2800 euro, leuk voor 'erbij' ja
Van mij mag er ook best een 1DX sensor inquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef spreading het volgende:
Mooi ding inderdaad. Al was een canon mooier geweest!
oh noes! Krijgen we deze discussie weer..quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo? Je weet niet of je lens kapot was gegaan als je filter er niet op had gezeten.
Begin ik een keer niet een canon vs nikon discussie is het weer niet goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
oh noes! Krijgen we deze discussie weer..
Verander de TT maar weer dan. Ik stel voor "waar UV-filters kanker genezen" of zoietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Begin ik een keer niet een canon vs nikon discussie is het weer niet goed
True, maar ik ga het ook niet proberen door hem nog een keer te laten vallen als het filter eraf isquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo? Je weet niet of je lens kapot was gegaan als je filter er niet op had gezeten.
Flauw hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
True, maar ik ga het ook niet proberen door hem nog een keer te laten vallen als het filter eraf is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |