Van mij mag er ook best een 1DX sensor inquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:16 schreef spreading het volgende:
Mooi ding inderdaad. Al was een canon mooier geweest!
oh noes! Krijgen we deze discussie weer..quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo? Je weet niet of je lens kapot was gegaan als je filter er niet op had gezeten.
Begin ik een keer niet een canon vs nikon discussie is het weer niet goedquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
oh noes! Krijgen we deze discussie weer..
Verander de TT maar weer dan. Ik stel voor "waar UV-filters kanker genezen" of zoietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Begin ik een keer niet een canon vs nikon discussie is het weer niet goed
True, maar ik ga het ook niet proberen door hem nog een keer te laten vallen als het filter eraf isquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo? Je weet niet of je lens kapot was gegaan als je filter er niet op had gezeten.
Flauw hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
True, maar ik ga het ook niet proberen door hem nog een keer te laten vallen als het filter eraf is
Niet genezen, enkel voorkomen!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Verander de TT maar weer dan. Ik stel voor "waar UV-filters kanker genezen" of zoiets![]()
condooms voorkomen toch kinderenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Net zoiets als condooms en soa's
Oh ja, daar was ik mee in de war. Ze keken me al zo raar aan met dat condoom over de telelens!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Net zoiets als condooms en soa's
SOA, kinderen voor mij hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:09 schreef SunChaser het volgende:
Condom
[..]
condooms voorkomen toch kinderen
Wel handig in de regen ^^quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik mee in de war. Ze keken me al zo raar aan met dat condoom over de telelens!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
SOA, kinderen voor mij hetzelfde.
Weather sealing 2.0quote:
Eigenlijk vind ik de TT wel kloppen op dit moment.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:31 schreef Puala het volgende:
Toch vind ik het wel een uitermate slechte TT
Nu wel jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de TT wel kloppen op dit moment.
Andere mod aan het kloten hierquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:33 schreef Puala het volgende:
Op dinsdag 5 november 2013 @ 14:33 door kanovinnie:
Topictitel: "[FOT SC] #317 Waar Nikon het toch echt niet van Canon wint" -> "[FOT SC] #317"
Ik was het niet!
Ja toch jammer hequote:Op dinsdag 5 november 2013 14:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Andere mod aan het kloten hier
Ik ga het tegen de FA's zeggenquote:
Billenkoek werkt ook bij Kano hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga het tegen de FA's zeggen
Nou spanken dan.quote:
van jou kan hij het beter hebben gok ik zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij zit dichter bij hem dan ik op dit moment denk ik
Probeer het uit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
van jou kan hij het beter hebben gok ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |