SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Klopt, maar ik zie niemand zeggen dat hij dat belangrijk vindt. Wat er allemaal verder wordt gezegd krijgt hij wel mee hoor als hij slecht gespeeld heeft. Even terug naar die vraag over het verkeerde been en het bed.quote:Op maandag 4 november 2013 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog, het zal hem worst zijn wat we hier op FOK! zeggen over hem, wat dacht je daarvan.
Vraag me af hoe we hier uit gaan komen met deze selectie. De hoop op Bojan, Duarte?quote:Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Crisis, crisis. Als je op 3 punten van de koploper staat is er op papier natuurlijk geen crisis.
Alleen het voetbal is zo waardeloos, gekoppeld aan het totale gebrek aan scorend vermogen en je hebt wel een probleem natuurlijk.
Maar met een paar weken als er spelers terug zijn van blessures en Fischer en de Jong komen eens uit die mega-dip, dan kan het opeens heel anders zijn,
Jawel, je moet gewoon naar jezelf kijken en niet naar anderen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Crisis, crisis. Als je op 3 punten van de koploper staat is er op papier natuurlijk geen crisis.
Sja, geen idee. Maar de manier waarop sommigen nu voetballen is (hopelijk) echt niet omdat ze het totaal niet kunnen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:03 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vraag me af hoe we hier uit gaan komen met deze selectie. De hoop op Bojan, Duarte?
Fischer en Andersen stonden toch wel bekend als mega-talent.quote:Op maandag 4 november 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:
Crisis? Welnee. Matigheid is troef. Geen exceptioneel talent in deze groep aanwezig.
De Jong in deze vorm is in de spits ook niks, dat is niet oplossen maar het probleem verleggenquote:Op maandag 4 november 2013 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronald De Boer was erg kritisch gisteren op Sightorsson en De Jong bij Studio Voetbal. Vandaag zegt De Jong in de Telegraaf dat ie ook wel in de spits wil. Hopelijk voert Frankie het ook door. Dan heb je in een keer twee problemen opgelost.
Van Rhijn is inderdaad wel erg ver van het hoogste niveau wat hij ooit haalde, als je het over verstoppertje hebt doet hij dat wel.quote:Op maandag 4 november 2013 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fischer en Andersen stonden toch wel bekend als mega-talent.
Maar idd, het is een hele matige groep op het moment, en daarmee zou je nog best kampioen kunnen worden tegenwoordig, maar dan moet iedereen wel keihard werken.
Neem zo'n van Rhijn, er was een moment dat meneer weer eens "opkwam" naar voren, de bal verspeelde en er toen maar gewoon eens naar ging kijken hoe zijn collega's achterin het opknapten. Ipv dat die lamlul gewoon eens hard terug sprint. Pas toen de aanval voorbij was zag je hem eens aankomen sjokken. Als ik dat zie word ik er echt heel erg moedeloos van..
Sigthorsson en de Jong uit vorm op het veld - Sigthorsson op de bank = De Jong uit vorm op het veld.quote:Op maandag 4 november 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong in deze vorm is in de spits ook niks, dat is niet oplossen maar het probleem verleggen
Als ik aan hem denk wordt ik al moe, pffffff lekker altijd alles terug spelen. Wat kan hij slecht opbouwen, echt ongekend zeg. Aanvallend brengt die ook niks, dikke fail.quote:Op maandag 4 november 2013 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Rhijn is inderdaad wel erg ver van het hoogste niveau wat hij ooit haalde, als je het over verstoppertje hebt doet hij dat wel.
Het zal niet meteen de wereldspits zijn, maar slechter/nuttelozer dan Sightorsson kan die in ieder geval niet spelen. Bovendien komt De Jong als spits juist goed in de bal, terwijl hij dat als middenvelder juist probeert te vermijden lijkt het wel.quote:Op maandag 4 november 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Jong in deze vorm is in de spits ook niks, dat is niet oplossen maar het probleem verleggen
In principe moeten de backs ook niet opbouwen maar wat hij doet is semi vrijlopen, zo van geef de bal maar niet en als hij hem krijgt op de positie waar hij zich aanbiedt is de weg ook meestal alleen maar terugquote:Op maandag 4 november 2013 11:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Als ik aan hem denk wordt ik al moe, pffffff lekker altijd alles terug spelen. Wat kan hij slecht opbouwen, echt ongekend zeg. Aanvallend brengt die ook niks, dikke fail.
Hij blonk als spits sowieso nooit uit in zijn scorende vermogen maar was inderdaad wel goed in het meevoetballen, maar goed ik denk dat hij daar momenteel ook als spits moeite mee heeftquote:Op maandag 4 november 2013 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het zal niet meteen de wereldspits zijn, maar slechter/nuttelozer dan Sightorsson kan die in ieder geval niet spelen. Bovendien komt De Jong als spits juist goed in de bal, terwijl hij dat als middenvelder juist probeert te vermijden lijkt het wel.
Ook de Jong kan op dit moment nauwelijks een fatsoenlijk schot afleveren. Waar hij ze vorig jaar soms uit alle hoeken in roste is dat totaal weg op dit moment.quote:Op maandag 4 november 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij blonk als spits sowieso nooit uit in zijn scorende vermogen maar was inderdaad wel goed in het meevoetballen, maar goed ik denk dat hij daar momenteel ook als spits moeite mee heeft
Ook zijn aannames zijn slecht, gewoon hopeloos uit vorm, had waarschijnlijk toch iets later moeten beginnen na zijn klaplong.quote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook de Jong kan op dit moment nauwelijks een fatsoenlijk schot afleveren. Waar hij ze vorig jaar soms uit alle hoeken in roste is dat totaal weg op dit moment.
Daar komt het wel op neer maar het is wel frappant dat er zoveel spelers tegelijk niet brengen wat ze kunnen brengen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:31 schreef CaasS het volgende:
Sowieso als je het hele elftal langsloopt.
Doelman is gewisseld en Cillessen lijkt het goed te doen nu.
V. Rhijn is al tijden uit vorm en lijkt het niveau niet te hebben.
Moisander moet op rechts, terwijl hij beter is op links en is nu geblesseerd. V.d.Hoorn heeft het niveau (nog) niet en van Denswil en Veltman kan je niet verwachten dat ze het hele seizoen stabiel zijn. Zo heeft Denswil een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar was hij tegen Vitesse slecht.
Blind is prima, maar speelt nu ook op VM (wat betrekkelijk nieuw voor hem is en een rol is waar hij in moet groeien) waardoor Boilesen linksback staat en die is zo ongeveer 1.5 jaar geblesseerd geweest en nog steeds maar 20. Kan je ook niet veel van verwachten.
Poulsen is het beste wel vanaf.
De Jong een maand geblesseerd geweest en duidelijk niet in vorm.
Serero lijkt het niveau ook niet te hebben.
Duarte geblesseerd en komt over van Heracles, kan je ook geen wonderen van verwachten.'
Sigthorsson moet ballen krijgen om nuttig te zijn, maar die krijg hij niet.
Fischer en Andersen zijn beide 19, dus ook daar kan je geen constant presteren van verwachten.
En Bojan is geblesseerd.
En dat is dan min of meer de selectie. De enige die momenteel lekker gaan zijn daarmee Blind en Cillessen.
Het is natuurlijk ook verschrikkelijk slecht maar de schade valt me tov de anderen.quote:Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben nu al evenveel puntverlies als in het hele seizoen 2009/2010 onder Jol. Niet dat ik terug wil naar het Jol-tijdperk, ik sta volledig achter dit beleid, maar wel opvallend.
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 04-11-2013 om 11:44:16Moisander speelt vanavond een helft met Jong #Ajax tegen Helmond Sport, wellicht dus beschikbaar voor CL-duel tegen #Celtic reageer retweet
Alsof we door Moisander opeens gered wordenquote:Op maandag 4 november 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 04-11-2013 om 11:44:16Moisander speelt vanavond een helft met Jong #Ajax tegen Helmond Sport, wellicht dus beschikbaar voor CL-duel tegen #Celtic reageer retweet
Niemand zegt dat Moisander ons redt?quote:Op maandag 4 november 2013 11:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof we door Moisander opeens gered wordenJa, Denswil maakt zijn foutjes maar is qua talent/potentie zoveel beter dan Moisander. Daarnaast is Veltman ook echt niet verkeerd bezig. Het gaat veel meer om ons aanvallende middenvelders en onze aanval. Daar zitten de problemen vooral.
Natuurlijk maar stabiliteit achterin is ook wel belangrijk en daar droeg Moisander wel degelijk aan bij en concurrentie is altijd goedquote:Op maandag 4 november 2013 11:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof we door Moisander opeens gered wordenJa, Denswil maakt zijn foutjes maar is qua talent/potentie zoveel beter dan Moisander. Daarnaast is Veltman ook echt niet verkeerd bezig. Het gaat veel meer om ons aanvallende middenvelders en onze aanval. Daar zitten de problemen vooral.
Dat insinueert Simon wel met zijn tweet.quote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niemand zegt dat Moisander ons redt?
Ik denk dat een beetje ervaring achterin geen kwaad kan, al gaat er verdedigend niet heel erg veel mis.quote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat insinueert Simon wel met zijn tweet.
Ik zie dat niet hoor maar jij leest tussen de regels door?quote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik iets. Hoe is 'beschikbaar zijn' zeggen dat hij de messias is?quote:Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nu al meer puntverlies dan heel vorig seizoen tot aan februari.quote:Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben nu al evenveel puntverlies als in het hele seizoen 2009/2010 onder Jol. Niet dat ik terug wil naar het Jol-tijdperk, ik sta volledig achter dit beleid, maar wel opvallend.
Vind ik ook raar. Hopelijk staat Shone gewoon rechtsvoor tegen Celtic.quote:Op maandag 4 november 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Moisander maakt ook wel fouten maar is voetballen gewoon stukken beter, die mis je ook wel ja.
En ik snap ook niet waarom Schone zo in onmin is gevallen, natuurlijk heeft ook hij niet zo best gespeeld in het begin van het seizoen, maar hij brengt toch wel gevaar.
Ik vind het voornamelijk raar omdat andere spelers wel enorm veel krediet lijken te hebben. En Schone was toch iemand die meestal een voldoende haalde vorig jaar. Echt niet de top ofzo, maar gewoon een nuttige speler met voldoende inzet.quote:Op maandag 4 november 2013 12:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Vind ik ook raar. Hopelijk staat Shone gewoon rechtsvoor tegen Celtic.
Hij heeft wel als plus dat zijn schoten meestal op doel gaan, dat kunnen Fischer, Serero, De Jong en Siggy, nou ja eigenlijk iedereen niet zeggen.quote:Op maandag 4 november 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk raar omdat andere spelers wel enorm veel krediet lijken te hebben. En Schone was toch iemand die meestal een voldoende haalde vorig jaar. Echt niet de top ofzo, maar gewoon een nuttige speler met voldoende inzet.
Het is om te janken iddquote:Op maandag 4 november 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij heeft wel als plus dat zijn schoten meestal op doel gaan, dat kunnen Fischer, Serero, De Jong en Siggy, nou ja eigenlijk iedereen niet zeggen.
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is om te janken idd.
Dat is gewoon het grootste probleem, qua voetbal is het niet best, maar elke wedstrijd waarin we punten hebben laten liggen hadden we ook kunnen winnen, op barcelona en PSV na dan.
Dat zou mij ook niets verbazen. Dat zou ik juist goed vinden!quote:Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zal mij niets verbazen als hij tegen Celtic weer eens rechtshalf staat en dat De Jong in de spits staat.
Supporters die na de 0-1 tegen Vitesse meteen opstaan en weggaan zie ik niet schreeuwen.quote:Op maandag 4 november 2013 12:35 schreef Haikantje het volgende:
[..]
Dat zou mij ook niets verbazen. Dat zou ik juist goed vinden!
Flink knallen tegen Celtic moet gewoon kunnen, hopen op een uitverkochte avond en met 50.000 man onze 'helden' naar de overwinning schreeuwen.
Ik zou het nooit doen, maar er was ook nog maar 1 min te gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 13:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Supporters die na de 0-1 tegen Vitesse meteen opstaan en weggaan zie ik niet schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |