abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132881981
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_132881988
Sorry, moest mijn klembord legen. :')

Gewoon een mannetje langs klinkt heel makkelijk, maar je moet of sneller zijn, of hem op het verkeerde been kunnen zetten met een schijnbeweging. Als je dan al op 20 meter van de achterlijn de bal krijgt heb je aan snelheid niet zoveel meer en als je niet thuis bent in schijnbewegingen, of dat nou een schaar of een rabona flick is, dan kom je er gewoon niet langs. Dan zul je het dus in de combinatie moeten zoeken, iets wat Fischer en Andersen allebei dus doen omdat ze er anders niet langs komen. Lukoki tikt die bal gewoon naar voren en rent er achteraan, maar die kan vanaf de middellijn zijn actie maken.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  maandag 4 november 2013 @ 10:17:44 #3
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_132882134
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sterker nog, het zal hem worst zijn wat we hier op FOK! zeggen over hem, wat dacht je daarvan :').
Klopt, maar ik zie niemand zeggen dat hij dat belangrijk vindt. Wat er allemaal verder wordt gezegd krijgt hij wel mee hoor als hij slecht gespeeld heeft. Even terug naar die vraag over het verkeerde been en het bed.
pi_132882623
Ronald De Boer was erg kritisch gisteren op Sightorsson en De Jong bij Studio Voetbal. Vandaag zegt De Jong in de Telegraaf dat ie ook wel in de spits wil. Hopelijk voert Frankie het ook door. Dan heb je in een keer twee problemen opgelost.
  maandag 4 november 2013 @ 10:53:57 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132882809
Ook al duurt het wat te lang, de Jong heeft tenminste nog een excuus en heeft laten zien wel van waarde te kunnen zijn.

Siggy is gewoon een verkeerde aankoop geweest, kan ie wel klagen over te weinig aanvoer van de zijkant, maar als hij dan een goeie voorzet krijgt doet hij er toch niets goed mee. Hij timed verkeerd bij kopballen en maait over de bal heel als die over de grond komt.

Dan kan je beter Hoesen neerzetten, ook geen geweldige spits maar wel iemand die kan voetballen en de bal in ploeg kan houden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_132882912
Waarom ontkent Ajax de crisis? Geef gewoon toe dat het kut gaat. De Jong met teksten als "We staan 3 punten achter dus het is geen crisis" Aha, zo werkt het tegenwoordig.

Zie Ajax woensdag niet winnen, afgelopen 3 competitie duels, 1 goal gescoord. TH heeft echt lopen slapen afgelopen zomer zeg. Vooraf wist men toch ook wel dat Siggy niet rendeert met een Fischer of een Andersen.
  maandag 4 november 2013 @ 11:00:36 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132882935
Crisis, crisis. Als je op 3 punten van de koploper staat is er op papier natuurlijk geen crisis.

Alleen het voetbal is zo waardeloos, gekoppeld aan het totale gebrek aan scorend vermogen en je hebt wel een probleem natuurlijk.

Maar met een paar weken als er spelers terug zijn van blessures en Fischer en de Jong komen eens uit die mega-dip, dan kan het opeens heel anders zijn,
Get woke, go broke!
pi_132882990
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Crisis, crisis. Als je op 3 punten van de koploper staat is er op papier natuurlijk geen crisis.

Alleen het voetbal is zo waardeloos, gekoppeld aan het totale gebrek aan scorend vermogen en je hebt wel een probleem natuurlijk.

Maar met een paar weken als er spelers terug zijn van blessures en Fischer en de Jong komen eens uit die mega-dip, dan kan het opeens heel anders zijn,
Vraag me af hoe we hier uit gaan komen met deze selectie. De hoop op Bojan, Duarte?
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 11:04:01 #9
35723 crew  GGMM
pi_132883005
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Jawel, je moet gewoon naar jezelf kijken en niet naar anderen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 4 november 2013 @ 11:04:15 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132883009
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:03 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Vraag me af hoe we hier uit gaan komen met deze selectie. De hoop op Bojan, Duarte?
Sja, geen idee. Maar de manier waarop sommigen nu voetballen is (hopelijk) echt niet omdat ze het totaal niet kunnen.

Zo'n Andersen zou toch gewoon redelijk moeten kunnen ballen? Maar ik vind het op dit moment echt dood hout op het veld.
Get woke, go broke!
pi_132883025
Crisis? Welnee. Matigheid is troef. Geen exceptioneel talent in deze groep aanwezig.
  maandag 4 november 2013 @ 11:07:35 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132883080
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 11:04 schreef Scorpie het volgende:
Crisis? Welnee. Matigheid is troef. Geen exceptioneel talent in deze groep aanwezig.
Fischer en Andersen stonden toch wel bekend als mega-talent.

Maar idd, het is een hele matige groep op het moment, en daarmee zou je nog best kampioen kunnen worden tegenwoordig, maar dan moet iedereen wel keihard werken.

Neem zo'n van Rhijn, er was een moment dat meneer weer eens "opkwam" naar voren, de bal verspeelde en er toen maar gewoon eens naar ging kijken hoe zijn collega's achterin het opknapten. Ipv dat die lamlul gewoon eens hard terug sprint :'). Pas toen de aanval voorbij was zag je hem eens aankomen sjokken. Als ik dat zie word ik er echt heel erg moedeloos van..
Get woke, go broke!
  maandag 4 november 2013 @ 11:09:08 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132883117
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ronald De Boer was erg kritisch gisteren op Sightorsson en De Jong bij Studio Voetbal. Vandaag zegt De Jong in de Telegraaf dat ie ook wel in de spits wil. Hopelijk voert Frankie het ook door. Dan heb je in een keer twee problemen opgelost.
De Jong in deze vorm is in de spits ook niks, dat is niet oplossen maar het probleem verleggen
  maandag 4 november 2013 @ 11:10:33 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132883149
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Fischer en Andersen stonden toch wel bekend als mega-talent.

Maar idd, het is een hele matige groep op het moment, en daarmee zou je nog best kampioen kunnen worden tegenwoordig, maar dan moet iedereen wel keihard werken.

Neem zo'n van Rhijn, er was een moment dat meneer weer eens "opkwam" naar voren, de bal verspeelde en er toen maar gewoon eens naar ging kijken hoe zijn collega's achterin het opknapten. Ipv dat die lamlul gewoon eens hard terug sprint :'). Pas toen de aanval voorbij was zag je hem eens aankomen sjokken. Als ik dat zie word ik er echt heel erg moedeloos van..
Van Rhijn is inderdaad wel erg ver van het hoogste niveau wat hij ooit haalde, als je het over verstoppertje hebt doet hij dat wel.
  maandag 4 november 2013 @ 11:13:10 #15
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_132883204
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

De Jong in deze vorm is in de spits ook niks, dat is niet oplossen maar het probleem verleggen
Sigthorsson en de Jong uit vorm op het veld - Sigthorsson op de bank = De Jong uit vorm op het veld. *O* *O*
pi_132883217
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Van Rhijn is inderdaad wel erg ver van het hoogste niveau wat hij ooit haalde, als je het over verstoppertje hebt doet hij dat wel.
Als ik aan hem denk wordt ik al moe, pffffff lekker altijd alles terug spelen. Wat kan hij slecht opbouwen, echt ongekend zeg. Aanvallend brengt die ook niks, dikke fail.
pi_132883252
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het zal niet meteen de wereldspits zijn, maar slechter/nuttelozer dan Sightorsson kan die in ieder geval niet spelen. Bovendien komt De Jong als spits juist goed in de bal, terwijl hij dat als middenvelder juist probeert te vermijden lijkt het wel.
  maandag 4 november 2013 @ 11:15:19 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132883258
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:13 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Als ik aan hem denk wordt ik al moe, pffffff lekker altijd alles terug spelen. Wat kan hij slecht opbouwen, echt ongekend zeg. Aanvallend brengt die ook niks, dikke fail.
In principe moeten de backs ook niet opbouwen maar wat hij doet is semi vrijlopen, zo van geef de bal maar niet en als hij hem krijgt op de positie waar hij zich aanbiedt is de weg ook meestal alleen maar terug
  maandag 4 november 2013 @ 11:15:26 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132883262
Dat is nog wel het allerergste. Zet een speler van Ajax vrij voor de keeper en 80% gaat naast, hoog over of slap recht op de keeper af.

Elke modale spits, zelfs van ASWH rost de bal er gewoon hard in als hij de kans krijgt, maar Fischer zou het niet kunnen als zijn leven ervanaf hing. Daar kan ik met mijn hoofd niet bij...
Get woke, go broke!
  maandag 4 november 2013 @ 11:18:52 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132883350
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Het zal niet meteen de wereldspits zijn, maar slechter/nuttelozer dan Sightorsson kan die in ieder geval niet spelen. Bovendien komt De Jong als spits juist goed in de bal, terwijl hij dat als middenvelder juist probeert te vermijden lijkt het wel.
Hij blonk als spits sowieso nooit uit in zijn scorende vermogen maar was inderdaad wel goed in het meevoetballen, maar goed ik denk dat hij daar momenteel ook als spits moeite mee heeft
  maandag 4 november 2013 @ 11:20:15 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132883387
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij blonk als spits sowieso nooit uit in zijn scorende vermogen maar was inderdaad wel goed in het meevoetballen, maar goed ik denk dat hij daar momenteel ook als spits moeite mee heeft
Ook de Jong kan op dit moment nauwelijks een fatsoenlijk schot afleveren. Waar hij ze vorig jaar soms uit alle hoeken in roste is dat totaal weg op dit moment.
Get woke, go broke!
  maandag 4 november 2013 @ 11:25:07 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132883510
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook de Jong kan op dit moment nauwelijks een fatsoenlijk schot afleveren. Waar hij ze vorig jaar soms uit alle hoeken in roste is dat totaal weg op dit moment.
Ook zijn aannames zijn slecht, gewoon hopeloos uit vorm, had waarschijnlijk toch iets later moeten beginnen na zijn klaplong.
pi_132883653
Sowieso als je het hele elftal langsloopt.

Doelman is gewisseld en Cillessen lijkt het goed te doen nu.
V. Rhijn is al tijden uit vorm en lijkt het niveau niet te hebben.
Moisander moet op rechts, terwijl hij beter is op links en is nu geblesseerd. V.d.Hoorn heeft het niveau (nog) niet en van Denswil en Veltman kan je niet verwachten dat ze het hele seizoen stabiel zijn. Zo heeft Denswil een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar was hij tegen Vitesse slecht.
Blind is prima, maar speelt nu ook op VM (wat betrekkelijk nieuw voor hem is en een rol is waar hij in moet groeien) waardoor Boilesen linksback staat en die is zo ongeveer 1.5 jaar geblesseerd geweest en nog steeds maar 20. Kan je ook niet veel van verwachten.
Poulsen is het beste wel vanaf.
De Jong een maand geblesseerd geweest en duidelijk niet in vorm.
Serero lijkt het niveau ook niet te hebben.
Duarte geblesseerd en komt over van Heracles, kan je ook geen wonderen van verwachten.'
Sigthorsson moet ballen krijgen om nuttig te zijn, maar die krijg hij niet.
Fischer en Andersen zijn beide 19, dus ook daar kan je geen constant presteren van verwachten.
En Bojan is geblesseerd.

En dat is dan min of meer de selectie. De enige die momenteel lekker gaan zijn daarmee Blind en Cillessen.
  maandag 4 november 2013 @ 11:33:25 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132883692
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:31 schreef CaasS het volgende:
Sowieso als je het hele elftal langsloopt.

Doelman is gewisseld en Cillessen lijkt het goed te doen nu.
V. Rhijn is al tijden uit vorm en lijkt het niveau niet te hebben.
Moisander moet op rechts, terwijl hij beter is op links en is nu geblesseerd. V.d.Hoorn heeft het niveau (nog) niet en van Denswil en Veltman kan je niet verwachten dat ze het hele seizoen stabiel zijn. Zo heeft Denswil een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar was hij tegen Vitesse slecht.
Blind is prima, maar speelt nu ook op VM (wat betrekkelijk nieuw voor hem is en een rol is waar hij in moet groeien) waardoor Boilesen linksback staat en die is zo ongeveer 1.5 jaar geblesseerd geweest en nog steeds maar 20. Kan je ook niet veel van verwachten.
Poulsen is het beste wel vanaf.
De Jong een maand geblesseerd geweest en duidelijk niet in vorm.
Serero lijkt het niveau ook niet te hebben.
Duarte geblesseerd en komt over van Heracles, kan je ook geen wonderen van verwachten.'
Sigthorsson moet ballen krijgen om nuttig te zijn, maar die krijg hij niet.
Fischer en Andersen zijn beide 19, dus ook daar kan je geen constant presteren van verwachten.
En Bojan is geblesseerd.

En dat is dan min of meer de selectie. De enige die momenteel lekker gaan zijn daarmee Blind en Cillessen.
Daar komt het wel op neer maar het is wel frappant dat er zoveel spelers tegelijk niet brengen wat ze kunnen brengen.
pi_132883891
We hebben nu al evenveel puntverlies als in het hele seizoen 2009/2010 onder Jol. Niet dat ik terug wil naar het Jol-tijdperk, ik sta volledig achter dit beleid, maar wel opvallend.
  maandag 4 november 2013 @ 11:45:09 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132883942
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef Kopsterk het volgende:
We hebben nu al evenveel puntverlies als in het hele seizoen 2009/2010 onder Jol. Niet dat ik terug wil naar het Jol-tijdperk, ik sta volledig achter dit beleid, maar wel opvallend.
Het is natuurlijk ook verschrikkelijk slecht maar de schade valt me tov de anderen.
  maandag 4 november 2013 @ 11:46:14 #27
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132883974
simonzwartkruis twitterde op maandag 04-11-2013 om 11:44:16 Moisander speelt vanavond een helft met Jong #Ajax tegen Helmond Sport, wellicht dus beschikbaar voor CL-duel tegen #Celtic reageer retweet
  maandag 4 november 2013 @ 11:46:27 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132883979
Ik wil me best neerleggen bij een kutseizoen als ergens blijkt dat de aankomende lichting het fantastisch gaat doen, maar daar zie ik ook maar weinig van op het moment.

Je kan echt niet alles aflezen aan de resultaten uit de Jupiler League, maar ze gaan er elke week wel erg makkelijk af.
Get woke, go broke!
pi_132884106
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
simonzwartkruis twitterde op maandag 04-11-2013 om 11:44:16 Moisander speelt vanavond een helft met Jong #Ajax tegen Helmond Sport, wellicht dus beschikbaar voor CL-duel tegen #Celtic reageer retweet
Alsof we door Moisander opeens gered worden :') Ja, Denswil maakt zijn foutjes maar is qua talent/potentie zoveel beter dan Moisander. Daarnaast is Veltman ook echt niet verkeerd bezig. Het gaat veel meer om ons aanvallende middenvelders en onze aanval. Daar zitten de problemen vooral.
  maandag 4 november 2013 @ 11:54:07 #30
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_132884153
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:52 schreef Syntix het volgende:

[..]

Alsof we door Moisander opeens gered worden :') Ja, Denswil maakt zijn foutjes maar is qua talent/potentie zoveel beter dan Moisander. Daarnaast is Veltman ook echt niet verkeerd bezig. Het gaat veel meer om ons aanvallende middenvelders en onze aanval. Daar zitten de problemen vooral.
Niemand zegt dat Moisander ons redt?
  maandag 4 november 2013 @ 11:54:37 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132884176
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:52 schreef Syntix het volgende:

[..]

Natuurlijk maar stabiliteit achterin is ook wel belangrijk en daar droeg Moisander wel degelijk aan bij en concurrentie is altijd goed
pi_132884177
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Niemand zegt dat Moisander ons redt?
Dat insinueert Simon wel met zijn tweet.
  maandag 4 november 2013 @ 11:55:22 #33
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_132884194
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:54 schreef Syntix het volgende:

[..]

Ik denk dat een beetje ervaring achterin geen kwaad kan, al gaat er verdedigend niet heel erg veel mis.
  maandag 4 november 2013 @ 11:55:24 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132884195
quote:

[..]

Ik zie dat niet hoor maar jij leest tussen de regels door?
pi_132884287
Moisander op de weg terug :)
  Redactie Sport maandag 4 november 2013 @ 11:59:18 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132884292
quote:

[..]

Volgens mij mis ik iets. Hoe is 'beschikbaar zijn' zeggen dat hij de messias is?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 4 november 2013 @ 11:59:22 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132884294
Moisander maakt ook wel fouten maar is voetballen gewoon stukken beter, die mis je ook wel ja.

En ik snap ook niet waarom Schone zo in onmin is gevallen, natuurlijk heeft ook hij niet zo best gespeeld in het begin van het seizoen, maar hij brengt toch wel gevaar.
Get woke, go broke!
pi_132884333
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:42 schreef Kopsterk het volgende:
Volgens mij hebben we nu al meer puntverlies dan heel vorig seizoen tot aan februari.
pi_132884364
Voor de toekomst van Ajax zou ik ook echt niet naar Jong Ajax gaan kijken :'(..

Naast bazoer, acolatse en misschien ligeon zie ik daar eigenlijk niemand het eerste halen laat staan internationaal doorbreken...
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_132884397
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Moisander maakt ook wel fouten maar is voetballen gewoon stukken beter, die mis je ook wel ja.

En ik snap ook niet waarom Schone zo in onmin is gevallen, natuurlijk heeft ook hij niet zo best gespeeld in het begin van het seizoen, maar hij brengt toch wel gevaar.
Vind ik ook raar. Hopelijk staat Shone gewoon rechtsvoor tegen Celtic.
  maandag 4 november 2013 @ 12:03:16 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132884437
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:02 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Vind ik ook raar. Hopelijk staat Shone gewoon rechtsvoor tegen Celtic.
Ik vind het voornamelijk raar omdat andere spelers wel enorm veel krediet lijken te hebben. En Schone was toch iemand die meestal een voldoende haalde vorig jaar. Echt niet de top ofzo, maar gewoon een nuttige speler met voldoende inzet.
Get woke, go broke!
pi_132884520
Ja maar dat is het opportunistische aan voetbal (dat echt begint door te slaan). Kijk naar Denswil die werd een paar wedstrijden geleden nog de hemel in geprezen en nu mag die al bijna weer oprotten.
  maandag 4 november 2013 @ 12:05:53 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132884532
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vind het voornamelijk raar omdat andere spelers wel enorm veel krediet lijken te hebben. En Schone was toch iemand die meestal een voldoende haalde vorig jaar. Echt niet de top ofzo, maar gewoon een nuttige speler met voldoende inzet.
Hij heeft wel als plus dat zijn schoten meestal op doel gaan, dat kunnen Fischer, Serero, De Jong en Siggy, nou ja eigenlijk iedereen niet zeggen.
  maandag 4 november 2013 @ 12:09:08 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132884631
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij heeft wel als plus dat zijn schoten meestal op doel gaan, dat kunnen Fischer, Serero, De Jong en Siggy, nou ja eigenlijk iedereen niet zeggen.
Het is om te janken idd :'(.

Dat is gewoon het grootste probleem, qua voetbal is het niet best, maar elke wedstrijd waarin we punten hebben laten liggen hadden we ook kunnen winnen, op barcelona en PSV na dan.
Get woke, go broke!
  maandag 4 november 2013 @ 12:09:43 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132884648
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is om te janken idd :'(.

Dat is gewoon het grootste probleem, qua voetbal is het niet best, maar elke wedstrijd waarin we punten hebben laten liggen hadden we ook kunnen winnen, op barcelona en PSV na dan.
Inderdaad
pi_132884807
Schone heeft dit seizoen vooral op niet zijn eigen positie gestaan (rechtsbuiten, verdedigende middenvelder, rechtsback). Het zal mij niets verbazen als hij tegen Celtic weer eens rechtshalf staat en dat De Jong in de spits staat.
pi_132885431
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het zal mij niets verbazen als hij tegen Celtic weer eens rechtshalf staat en dat De Jong in de spits staat.
Dat zou mij ook niets verbazen. Dat zou ik juist goed vinden!

Flink knallen tegen Celtic moet gewoon kunnen, hopen op een uitverkochte avond en met 50.000 man onze 'helden' naar de overwinning schreeuwen.
  maandag 4 november 2013 @ 13:00:14 #48
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132886114
Ze hadden gewoon spelers moeten halen, ook al waren ze duur.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 4 november 2013 @ 13:05:35 #49
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_132886248
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:35 schreef Haikantje het volgende:

[..]

Dat zou mij ook niets verbazen. Dat zou ik juist goed vinden!

Flink knallen tegen Celtic moet gewoon kunnen, hopen op een uitverkochte avond en met 50.000 man onze 'helden' naar de overwinning schreeuwen.
Supporters die na de 0-1 tegen Vitesse meteen opstaan en weggaan zie ik niet schreeuwen.
  maandag 4 november 2013 @ 13:06:23 #50
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132886276
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Supporters die na de 0-1 tegen Vitesse meteen opstaan en weggaan zie ik niet schreeuwen.
Ik zou het nooit doen, maar er was ook nog maar 1 min te gaan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132886331
Tut tut tut niet zo negatief, hopelijk staat ajax nu 1-0 voor en blijven ze zoiezo zitten. Trouwens, bij CL wedstrijden is de sfeer toch (eigenlijk) altijd beter, zijn er minder van die zeurende 'ik heb al 300 jaar een seizoenskaart en wil zitten dus jij moet dat ook' mensen EN meer mensen die komen voor een goeie pot die ook graag meeblèren met het vak.

Was bij ajax-milan, veel betere sfeer dan ajax-'welke-eredivisieclub-dan-ook-dit-seizoen-tot-nu-toe'
pi_132886362
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef Haikantje het volgende:
Voor de toekomst van Ajax zou ik ook echt niet naar Jong Ajax gaan kijken :'(..

Naast bazoer, acolatse en misschien ligeon zie ik daar eigenlijk niemand het eerste halen laat staan internationaal doorbreken...
Lobotka
pi_132886375
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:09 schreef Syntix het volgende:

[..]

Lobotka
excuseert u mij en mijn onvolledigheid!
  Forum Admin maandag 4 november 2013 @ 13:10:57 #54
35723 crew  GGMM
pi_132886389
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 13:00 schreef Smoofie het volgende:
Ze hadden gewoon spelers moeten halen, ook al waren ze duur.
:O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 4 november 2013 @ 13:11:28 #55
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132886412
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:

[..]

AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 4 november 2013 @ 13:17:12 #56
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_132886569
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2013 13:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik zou het nooit doen, maar er was ook nog maar 1 min te gaan.
Dus :')
Wat gebeurde er wel niet in de slotfase tegen Milan? Je zou daarvoor maar weg zijn gegaan. We raakten ook nog de paal. Ik hoop dan echt nog meer dan normaal dat we dan scoren, zodat iedereen die hem meteen smeert echt met een kutgevoel naar huis gaat. Tenzij je bijvoorbeeld een vader bent met twee jonge kinderen waarmee je voor het eerst naar Ajax gaat, ja dan kan ik me er wel iets bij voorstellen als je liever naar huis gaat als het nog rustig is.
  maandag 4 november 2013 @ 13:33:25 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132886943
NRC Next vandaag.

Subtiel :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_132887107
In de winterstop kan je luuk de jong prima ophalen. Zal niet veel kosten en als hij 2 of 3 goede seizoenen draait heeft hij een leeftijd dat je hem nog prima kan verkopen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  maandag 4 november 2013 @ 13:41:32 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132887187
Het is echt geen schande om iemand te halen hoor, dat gaat echt niet keihard tegen je beleid in.
Get woke, go broke!
pi_132887780
Zo ontzettend zonde dat Ajax Babel niet heeft gehouden :(
Kon in de spits en van de vleugels en staat zijn mannetje.

"Je kunt moeilijk zeggen tegen een speler dat hij moet blijven als de club zelf niet geïnteresseerd is om je te behouden" Aldus Babel
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_132887797
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 13:33 schreef Silenus het volgende:
NRC Next vandaag.

[ afbeelding ]

^O^
pi_132887811
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2013 13:33 schreef Silenus het volgende:
NRC Next vandaag.

[ afbeelding ]

:D
pi_132887832
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 13:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In de winterstop kan je luuk de jong prima ophalen. Zal niet veel kosten en als hij 2 of 3 goede seizoenen draait heeft hij een leeftijd dat je hem nog prima kan verkopen.
Opdonderen met Luuk de Jong. Was veruit de slechtste speler bij Jong Oranje deze zomer. Hoesen is wat dat betreft nog verder en is veel meer een Ajax spits. We moeten ergens anders scouten.
  maandag 4 november 2013 @ 14:05:54 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132887854
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:03 schreef Stiggie het volgende:
Zo ontzettend zonde dat Ajax Babel niet heeft gehouden :(
Kon in de spits en van de vleugels en staat zijn mannetje.

"Je kunt moeilijk zeggen tegen een speler dat hij moet blijven als de club zelf niet geïnteresseerd is om je te behouden" Aldus Babel
Sja, die wou gewoon weer meer verdienen. Als topscorers al naar kutclubjes als Swansea gaan dan is het lastig om iemand te houden.
Get woke, go broke!
pi_132888030
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, die wou gewoon weer meer verdienen. Als topscorers al naar kutclubjes als Swansea gaan dan is het lastig om iemand te houden.
Ook wel logisch natuurlijk.
Hij had zich vrijgekocht voor 2 milj, verdiende bij Ajax 350.000, dat is 1.65 verlies. Al hij daar drie jaar blijft (hij krijgt daar 1.3milj), verdient hij uiteindelijk "slechts" een ongeveer half miljoen per jaar over de laatste 4 jaar.

Maargoed als hij bij Ajax was gebleven was hij denk ik ook naar het miljoen gegaan of iets erover.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_132894817
simonzwartkruis twitterde op maandag 04-11-2013 om 17:27:52 Voor Duarte en Ligeon komt wedstrijd tegen Celtic te vroeg, De Sa is wel fit #ajax reageer retweet
pi_132894906
Weer van rhijn in de basis ;(
  maandag 4 november 2013 @ 19:14:11 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132898443
Onze mannen die het moeten doen :'(
Oh.
  maandag 4 november 2013 @ 19:15:50 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132898516
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
:').

De stoerheid druipt er vanaf.....
Get woke, go broke!
  maandag 4 november 2013 @ 19:17:31 #70
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132898576
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

:').

De stoerheid druipt er vanaf.....
Daar zullen ze wel even van slikken bij AC Milan.
Oh.
  maandag 4 november 2013 @ 19:19:25 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132898647
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar zullen ze wel even van slikken bij AC Milan.
Ik zou hem op Balotelli zetten, die kan ie wel hebben :P.
Get woke, go broke!
  maandag 4 november 2013 @ 19:20:24 #72
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132898680
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zou hem op Balotelli zetten, die kan ie wel hebben :P.
Ik denk niet dat hij moeite heeft met snikkels als ik hem zo zie nee.

Hij kan wel aardig ballen daarentegen.

SPOILER
Oh.
pi_132899972
quote:
[ afbeelding ]
speelt die hond ook dan
  maandag 4 november 2013 @ 19:48:32 #74
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132900056
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:47 schreef Tyron het volgende:

[..]

speelt die hond ook dan
Hij schijnt de opstelling te maken.
Oh.
pi_132900806
quote:
[ afbeelding ]
Die komt niet binnen bij de Bulldog hoor _O- :')
  maandag 4 november 2013 @ 20:02:31 #76
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132901020
quote:
[ afbeelding ]
Shiittt wat een spange man
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 4 november 2013 @ 20:03:53 #77
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901104
Ik vraag me echt af waarom je zo rond gaat lopen :'(
Oh.
pi_132901171
0-1 jong ajax ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 4 november 2013 @ 20:06:13 #79
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901264
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef over_hedge het volgende:
0-1 jong ajax ^O^
Wie scoorde?
Oh.
  maandag 4 november 2013 @ 20:06:26 #80
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132901277
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wie scoorde?
Lobotka
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 4 november 2013 @ 20:06:56 #81
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132901317
En Frank is aardig blind als die Poulsen beter vind dan Bazoer..
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 4 november 2013 @ 20:07:06 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901325
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Lobotka
Die mag wel snel in het eerste komen te spelen.
Oh.
pi_132901335
Mooie combinatie van Bazoer en Lobotka.
  maandag 4 november 2013 @ 20:08:20 #84
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132901403
Die twee mogen best een keer een kans krijgen in het eerste.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 4 november 2013 @ 20:09:14 #85
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901461
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
En Frank is aardig blind als die Poulsen beter vind dan Bazoer..
Hij durft het niet aan om een 16-jarige speler op misschien wel de belangrijkste positie van het team te zetten. Valt wat voor te zeggen. Met Blind kan het ook wel.
Oh.
  maandag 4 november 2013 @ 20:10:50 #86
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132901562
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij durft het niet aan om een 16-jarige speler op misschien wel de belangrijkste positie van het team te zetten. Valt wat voor te zeggen. Met Blind kan het ook wel.
Frank voert niet de visie van Cruijff uit.. die gooide ze er gewoon in
RED ONS HENNIEGOD
pi_132901583
Ik moet eerlijk zeggen dat Bazoer er (nog) niet met kop en schouders bovenuit steekt. Lijkt me nog te vroeg om die al definitief over te hevelen naar het eerste. Lobotka wat mij betreft wel, maar die is dan ook 'al' 18.
pi_132901594
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat durft hij wel aan hoor, anders had hij in de voorbereiding ook niet meegedaan.

Nu is een volledig andere situatie, gaat de net 17 jarige Bazoer een vreselijk Ajax weer op de been helpen? Ik hoopte er eerst ook op maar nu is niet het juiste moment.
  maandag 4 november 2013 @ 20:11:40 #89
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901613
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Frank voert niet de visie van Cruijff uit.. die gooide ze er gewoon in
Wel de verkeerde.
Oh.
  maandag 4 november 2013 @ 20:12:11 #90
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132901648
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel de verkeerde.
Bergkamp?
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 4 november 2013 @ 20:12:43 #91
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901673
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat durft hij wel aan hoor, anders had hij in de voorbereiding ook niet meegedaan.

Nu is een volledig andere situatie, gaat de net 17 jarige Bazoer een vreselijk Ajax weer op de been helpen? Ik hoopte er eerst ook op maar nu is niet het juiste moment.
Ja maar de voorbereiding is wat anders dan in de CL en in de competitie. Dat houdt die jongen niet eens vol denk ik. Dus je moet hem gewoon laten debuteren in een elftal wat goed draait ja.
Oh.
  maandag 4 november 2013 @ 20:13:12 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901701
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bergkamp?
Ooh sorry ik las het verkeerd.

Ik dacht dat je het over Frank had met zijn Ebecilio.
Oh.
  maandag 4 november 2013 @ 20:14:09 #93
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132901771
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ooh sorry ik las het verkeerd.

Ik dacht dat je het over Frank had met zijn Ebecilio.
Welke vleugelspeler deed het eigenlijk wel goed met Jol en Frank aan het roer ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_132901772
quote:
Ajax speelt woensdag in de Champions League tegen Celtic en moet winnen als het nog wat wil in Europa. De ploeg van Frank de Boer kan alle hulp gebruiken en kan gebruik maken van de diensten van John Troost, die volgens Omroep Gelderland graag wil helpen. De energetische coach denkt dat één sessie van twintig minuten volstaat om de juiste flow terug te brengen bij de landskampioen.
Nee, gewoon nee.
  maandag 4 november 2013 @ 20:14:43 #95
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901800
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Welke vleugelspeler deed het eigenlijk wel goed met Jol en Frank aan het roer ?
Onder Jol deed ene Suarez het wel aardig volgens mij.

En Sulejmani in het begin van het tijdperk de Boer ook niet slecht.
Oh.
  maandag 4 november 2013 @ 20:15:11 #96
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132901830
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee.
Hij mag het best doen.

Als hij zichzelf daarna laat opnemen. En dan bedoel ik geen cd.
Oh.
pi_132901833
En Lobotka speelt nu eigenlijk altijd als halfspeler, kan daar prima spelen dus.
pi_132901874
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef j0rdiiii het volgende:
En Lobotka speelt nu eigenlijk altijd als halfspeler, kan daar prima spelen dus.
Ik hoop dat ie na de winterstop al wat potjes meepakt als rechtshalf.
  maandag 4 november 2013 @ 20:16:22 #99
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132901902
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Onder Jol deed ene Suarez het wel aardig volgens mij.

En Sulejmani in het begin van het tijdperk de Boer ook niet slecht.
Fischer ook . Ze worden naarmate de tijd alleen maar kutter ofzo
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 4 november 2013 @ 20:17:04 #100
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_132901936
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, gewoon nee.
:D _O-
Snelle Egel