Opzich heb je best wat aan je dag het is gewoon anders dan anders.quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef Fivel het volgende:
[..]
Lijkt me irritant. Je hebt helemaal niks aan je dag.
Je bent vroeg vrij. Ik ben morgen dus half 10 vrij.quote:Op maandag 4 november 2013 00:16 schreef ikbenschipper het volgende:
haha het duurde schuimpje te lang
[..]
Opzich heb je best wat aan je dag het is gewoon anders dan anders.
Nighty night.quote:Op maandag 4 november 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Hier verder
Fijne avond verder allemaal![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gewoon wat ES Energy-blikjes opentrekken en wat frikandelbroodjes in de oven gooien. Prima om 's nachts te wachten maar dan is de catering op kosten van AH
Liggen onafgebakken in de diepvries. Gewoon op programma hartig afbakkenquote:Op maandag 4 november 2013 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso liggen daar geen frikandelbroodjes omdat die al afgeboekt zijn.
En op zo'n tijdstip heb ik meer behoefte aan koffie als ik überhaupt mn bed uit zou komen
Zoveel moeite om 3 uur 's nachts?quote:Op maandag 4 november 2013 00:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Liggen onafgebakken in de diepvries. Gewoon op programma hartig afbakken.
Wat nou hartig? Die oven op een van de andere manier op 200 graden zetten en vervolgens de timer op 10-15-20 minuten.quote:Op maandag 4 november 2013 00:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Liggen onafgebakken in de diepvries. Gewoon op programma hartig afbakken.
quote:
Wordt een thuisbezorgd bonnetje ook vergoed?quote:Op maandag 4 november 2013 00:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar goed, je snapt wat ik bedoel. Tijdens een alarm waarbij je moet wachten of als je na sluitingstijd op een monteur moet wachten is de catering op kosten van AH.
Onze ovens zijn voorgeprogrammeerd.quote:Op maandag 4 november 2013 00:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat nou hartig? Die oven op een van de andere manier op 200 graden zetten en vervolgens de timer op 10-15-20 minuten.
Ik wist niet eens dat er programma's op zaten?
Denk het nietquote:Op maandag 4 november 2013 00:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wordt een thuisbezorgd bonnetje ook vergoed?
Die bezorger zal je raar aankijkenquote:Op maandag 4 november 2013 00:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wordt een thuisbezorgd bonnetje ook vergoed?
In ieder geval die oude(die met de vier aparte la's bovenop elkaar) konden we gewoon aan krijgen, die nieuwe heb ik nooit aangeraakt/aangezet.quote:Op maandag 4 november 2013 00:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Onze ovens zijn voorgeprogrammeerd.
Maar je staat in een supermarkt om 3 uur snachts?quote:Op maandag 4 november 2013 00:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zo raar is een idee om iets te laten bezorgen toch niet?
Ja joh.quote:Op maandag 4 november 2013 00:27 schreef d4v1d het volgende:
Maar je staat in een supermarkt om 3 uur snachts?
Zat turken hier die om half drie nog bezorgen.quote:Op maandag 4 november 2013 05:52 schreef mujentas het volgende:
Denk dat er maar weinig zijn die bezorgen om 03.00 uur
- Knoflook die gevallen wasquote:Op maandag 4 november 2013 10:10 schreef einschtein het volgende:
Na raad het plaatje, een nieuw raadsel spelletje.
Raad de reden waarom ons alarm is afgegaan gisteren, tot tweemaal toe. Ik geef geen foto van te voren, dan wordt het te makkelijk.
Hebben jullie bewegende poppen (a la efteling)?quote:Op maandag 4 november 2013 10:10 schreef einschtein het volgende:
Na raad het plaatje, een nieuw raadsel spelletje.
Raad de reden waarom ons alarm is afgegaan gisteren, tot tweemaal toe. Ik geef geen foto van te voren, dan wordt het te makkelijk.
3e komt in de buurt. Sliert stof.quote:Op maandag 4 november 2013 10:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
- Knoflook die gevallen was
- Muis
- Spinnenweb voor de sensor
- Printer of fax die 's nachts begint te draaien
- Blower die friesbiljetten of afval (lees: karton) door de winkel heen blaast
- Vliegen voor de sensor
- Bij het ophangen van de themacampagne zijn personen te dicht bij de sensoren gekomen waardoor deze op stil alarm zijn gegaan.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik kom jullie trouwens melden dat ik laatst door het selectiegesprek voor TL VK ben doorgekomen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik kom jullie trouwens melden dat ik laatst door het selectiegesprek voor TL VK ben doorgekomen
Is het dan wel die sliert stof geweest? Alarmcentrale belt eigenlijk altijd direcht. En niet 6 uur laterquote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
3e komt in de buurt. Sliert stof.Ik keek de beelden na, switchde over naar de normale beelden en zag opeens wat hangen.
Opvallend detail. Alarm ging om 16:00 al af, alarmcentrale belde pas om 22:05.
Congrats!quote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Je kon op de camerabeelden heel duidelijk zien wanneer het alarm aan sprong, dat was rond 16:00. Pas om 22:00 werd er contact gelegd met de werknemers van onze winkel.quote:Op maandag 4 november 2013 10:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is het dan wel die sliert stof geweest? Alarmcentrale belt eigenlijk altijd direcht. En niet 6 uur later
Dat is best wel slechtquote:Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kon op de camerabeelden heel duidelijk zien wanneer het alarm aan sprong, dat was rond 16:00. Pas om 22:00 werd er contact gelegd met de werknemers van onze winkel.
Vind ik ook. De winkelverlichting springt aan wanneer het alarm afgaat, ook valt er een oranje knipperlicht te zien. Beide gaan om 16:00 aan.quote:Op maandag 4 november 2013 10:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is best wel slecht
Heel slecht.
Eikel.quote:Op maandag 4 november 2013 11:10 schreef exelletor het volgende:
Straks lekker twintig minuten met de auto naar het werk.
Zal denk ik een sprintje van de parkeerplaats naar de winkel moeten trekken.
Zal wel erg stil zijn denk ik.
Sorry, moest even eruit.
Nee hoeft niet idd.quote:Op maandag 4 november 2013 11:08 schreef Kadooosh het volgende:
Voor de persooneelskortingkaart hoef je hem toch niet perse te registreren om het mvp te krijgen?
Eikel x 2.quote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Straks een sprintje trekken van mijn kantoor/kamer/hok naar de bedrijfskantine aan de overkant (zit op stage). Zou ik daarna ook droge kleding moeten aantrekken
Openbaar vervoerquote:Op maandag 4 november 2013 12:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb gister nog door de regen/hagel moeten lopen omdat er een bus uitviel![]()
![]()
Ik durf niet te kijken op buienradar voor mij straks... hahaha, het is nu nog droogquote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Straks een sprintje trekken van mijn kantoor/kamer/hok naar de bedrijfskantine aan de overkant (zit op stage). Zou ik daarna ook droge kleding moeten aantrekken
Net terug van pauze en heb geen nat pakquote:Op maandag 4 november 2013 12:35 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken op buienradar voor mij straks... hahaha, het is nu nog droog
Ah, Schuimpjes is al in de kerstsfeer.quote:Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Net terug van pauze en heb geen nat pak
Het is wel koud
Zijn te dure servies staat in ieder geval al weer in de winkelquote:Op maandag 4 november 2013 12:59 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ah, Schuimpjes is al in de kerstsfeer.
Ben wel benieuwd naar de kerstreclame dit jaar.
Vond hem niks van vorig jaar. (Met Jamie Oliver geloof ik).
Ik haalde gisteren dat kartonnen omhulsel van de display af, donderen er zo 4 doosjes met mokken op de grond.quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zijn te dure servies staat in ieder geval al weer in de winkel
Idd, ben benieuwd hoeveel er van verkocht gaat worden.quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zijn te dure servies staat in ieder geval al weer in de winkel
Bron: https://www.security.nl/p(...)rt+nu+echt+verplichtquote:guys and gals,
De titel klinkt misschien wat obscuur, maar je kon tot vorige week gewoon de bonuskaart van de caissière lenen. Het mocht eigenlijk niet van het hoofdkantoor, maar het werd gedoogd.
Maar sinds vorige week is het door het hoofdkantoor absoluut verboden om dat nog toe te staan, het is zelfs zo erg dat de dames achter de kassa ontslagen worden, wanneer ze een bonuskaart van achter de kassa geven.
Je kunt natuurlijk een anonieme bonuskaart nemen, maar zodra je een keer een pinbetaling doet icm de bonuskaart, is de bonuskaart niet meer anoniem, want dan is deze gekoppeld aan jouw rekeningnummer.
Wat is nou de beste oplossing? Boodschappen doen bij een andere supermarkt?
Dit vind ik persoonlijk niet fijn, want de AH vind ik de minst slechte supermarkt.
En nog even wat algemeens: is het niet gewoon verstandig om gezonde producten met pin te betalen en slechte producten zoals drank, snacks en snoep, contant te betalen, want over een paar jaar worden deze gegevens door gespeeld aan verzekeraars en dan moet je meer premie gaan betalen omdat je te veel ongezond voedsel hebt gekocht, wat denken jullie hier over?
Huh?quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bron: https://www.security.nl/p(...)rt+nu+echt+verplicht
Wat is deze?
Ja het is ook een bericht op een forum. Vraag mij af of dit waar isquote:Op maandag 4 november 2013 13:21 schreef donald500 het volgende:
[..]
Huh?
Als iemand zijn bonuskaart is vergeten moeten wij juist de code intypen of de rode mastercard gebruiken, wel alleen als de klant dat vraagt.
Nu delen de caissières bonuskaarten uit ivm de nieuwe, maar normaal haal je ze toch sowieso bij de servicebalie?
Oh zo, ik vond die site er wel professioneel uitzien dus dacht dat het van een financiële instelling was ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 13:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja het is ook een bericht op een forum. Vraag mij af of dit waar is
Het bericht begint met "Guys and Gals". Moet toch bijna wel genoeg zeggenquote:Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef donald500 het volgende:
[..]
Oh zo, ik vond die site er wel professioneel uitzien dus dacht dat het van een financiële instelling was ofzo.
True, lees het een beetje snel, sta onder tunneltje te wachten op collega.quote:Op maandag 4 november 2013 13:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het bericht begint met "Guys and Gals". Moet toch bijna wel genoeg zeggen
quote:Op maandag 4 november 2013 13:28 schreef donald500 het volgende:
[..]
True, lees het een beetje snel, sta onder tunneltje te wachten op collega.
Snel! Zet je aluminum hoedje op!quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat is deze?
Politie er nog bijgehaald? Of bij winkelverbod gebleven?quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef mujentas het volgende:
Vanmorgen is er een televisie gestolen die vorige week in de aanbieding waren.
De dief kreeg blijkbaar spijt, want enige tijd later kwam hij hem terugbrengen
Hij kwam met een vaag verhaal de dat hij hem op straat gevonden had ofzo. Later de camerabeelden terug gekeken en zagen toen de dat het dezelfde persoon was.quote:Op maandag 4 november 2013 14:20 schreef Fivel het volgende:
[..]
Politie er nog bijgehaald? Of bij winkelverbod gebleven?
quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef mujentas het volgende:
Is het een donker tunneltje?quote:Op maandag 4 november 2013 13:28 schreef donald500 het volgende:
[..]
True, lees het een beetje snel, sta onder tunneltje te wachten op collega.
Wtfquote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef mujentas het volgende:
AH zegt zelf vandaag nog in een press-release; "anders heeft de cassiere ook nog een speciale bonuskaart", dus is onzin.quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat is deze?
Ja sorry, dat was ik.quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik had me aangemeld voor die AGF Facebook groep maar ik ga me maar weer afmelden. Een select groepje personen is actief in de groep en zijn vooral bezig zichzelf de hemel in te prijzen en andere filialen de grond in te boren. Gadver.
Niet zoveel eigenlijk. Met name de manier waarop vind ik ergelijker. En in de nieuwe Facebook lay-out kun je geen groepen meer verbergen op je nieuwsoverzicht.quote:Op maandag 4 november 2013 15:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar wat zeggen ze daar zoal dan?
Hahaha die eerstequote:Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_oktober_2013.html
Tot tweemaal toe zitten de blauwe helden erin.3:28, vlak achter elkaar.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:12 schreef Hallyu het volgende:
Vanochtend bij ons om 6:30 moeten beginnen. Gastje zou beneden het alarm eraf halen, lopen we naar boven doen we kantine deur open begint dat alarm te loeien. Had die sukkel het nog niet gedaan.![]()
Paar minuten later dus dat verwachte telefoontje, was de TL nergens te vinden om de telefoon op te pakken en te melden dat er niks aan de hand is.![]()
Goeiemorgennnnn.
Ze zijn het waarschijnlijk gewoon vergeten of hebben geen intresse in het idee.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef einschtein het volgende:
Soms denk ik echt, waarom is er geen nationaal forum voor AH medewerkers? Ik weet dat er een suggestie is gedaan op iCafe en dat AH mogelijkheden aan het onderzoeken is, maar moet het echt zó lang duren?
Interesting.quote:Op maandag 4 november 2013 18:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze zijn het waarschijnlijk gewoon vergeten of hebben geen intresse in het idee.
De enige manier om te controleren of iemand een Albert Heijn medewerker is, is door het laten inloggen op zo'n forum met de welbekende PNL-code. Hoe wil je zoiets zelf gaan integreren?quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Interesting.
Zou het een idee zijn om daar mee te starten? AH kennende duurt het eeuwen.
Hmm, Je kan niet echt bepalen of iemand echt een AH medewerker is of niet. Hier in het topic maakt het niet veel uit, maar als je er een heel forum aan gaat wijden dan is verificatie misschien toch handig.quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Interesting.
Zou het een idee zijn om daar mee te starten? AH kennende duurt het eeuwen.
Dat is niet zo lastig hoor. Met de iOS-app was dat makkelijk te doen. Eenmalig inloggen en dan door middel van script de naam + rank pullen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De enige manier om te controleren of iemand een Albert Heijn medewerker is, is door het laten inloggen op zo'n forum met de welbekende PNL-code. Hoe wil je zoiets zelf gaan integreren?
Vindt Ahold/AH dat leuk als je dat doetquote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig hoor. Met de iOS-app was dat makkelijk te doen. Eenmalig inloggen en dan door middel van script de naam + rank pullen.
Maar wil je zelf een heel forum gaan coden of een plugin maken voor phpbb of andere bestaande forum-software?quote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig hoor. Met de iOS-app was dat makkelijk te doen. Eenmalig inloggen en dan door middel van script de naam + rank pullen.
De sessie in niet eeuwig, puur om te bekijken of je bestaat. Je zal misschien eens per maand even moeten inloggen om te kijken of de Plaza-account nog bestaat.quote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vindt Ahold/AH dat leuk als je dat doet
Bestaande freeware forum-software.quote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar wil je zelf een heel forum gaan coden of een plugin maken voor phpbb of andere bestaande forum-software?
Hoe ga je garanderen dat persoon X die op 3 november uit dienst gaat bij Albert Heijn op 4 november geen toegang meer heeftquote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
De sessie in niet eeuwig, puur om te bekijken of je bestaat. Je zal misschien eens per maand even moeten inloggen om te kijken of de Plaza-account nog bestaat.
Niet. Maar dat gaat AH ook niet kunnen, laat staan dat ze het willen. De sessie duurt namelijk maximaal 2 uur (wanneer niet winkel-PC, dacht ik) en zij willen ook niet dat een forum o.i.d. constant gelinkt is aan de database.quote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe ga je garanderen dat persoon X die op 3 november uit dienst gaat bij Albert Heijn op 4 november geen toegang meer heeft
Maar dat inloggen gebeurt daar automatisch.. In andere woorden, die app slaat je password op in plain textquote:Op maandag 4 november 2013 18:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niet. Maar dat gaat AH ook niet kunnen, laat staan dat ze het willen. De sessie duurt namelijk maximaal 2 uur (wanneer niet winkel-PC, dacht ik) en zij willen ook niet dat een forum o.i.d. constant gelinkt is aan de database.
Dat is dus het hele nadeel van de AH Plaza Android-app, daar moet je zelfs continu opnieuw inloggen. Op last van AH.
Waar is daar? De AH Plaza-app voor Android, van Sven?quote:Op maandag 4 november 2013 18:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat inloggen gebeurt daar automatisch.. In andere woorden, die app slaat je password op in plain text?
Ik hoef daar echt niet steeds handmatig in te loggen durf ik te zweren..quote:Op maandag 4 november 2013 18:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welke? De AH Plaza app voor android?
Voor zover ik weet wil AH dat niet. Ze willen(of wilden) niet dat je automatisch kan inloggen dus een 'Onthoud mijn gegevens' zou dan logischerwijs ook uit den boze zijn.
AH wilde het toendertijd in ieder geval niet. Misschien is het nu wel veranderd, ik heb geen Android dus kan het al helemaal niet testen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoef daar echt niet steeds handmatig in te loggen durf ik te zweren..
Kan mn mobiel even niet vinden om het te testen
Niet, alleen via SSL kan veilige verbinding worden gegarandeerd. Maar datzelfde risico loop je wanneer je op de Android-app (en komende iOS app) inlogt.quote:Op maandag 4 november 2013 18:57 schreef mujentas het volgende:
Ik vind het nogal privacygevoelig om de gebruikers te vragen om met hun pnl in te laten loggen. Wie kan garanderen dat die informatie niet wordt opgeslagen?
quote:Klachten over streepjescode AH-bonuskaart
ZAANDAM – Klanten van Albert Heijn klagen op Facebook over de streepjescode op de nieuwe bonuskaarten.
Klachten over streepjescode AH-bonuskaart
Volgens de klagers raakt de code snel beschadigd. Albert Heijn laat in een reactie weten dat enkele tientallen klanten dit probleem hebben gemeld. 'Dat vinden we heel vervelend. Als de kaart niet meer scanbaar is, kan een nieuwe worden aangevraagd in de winkel of de klantenservice. In de tussentijd kan men gebruik maken van de oude kaart, of de caissière vragen om de kaart die bij de kassa ligt te scannen. Als de klant zijn bonuskaart al geregistreerd heeft, moet de klant in zijn profiel op ah.nl alleen het kaartnummer vervangen door het nieuwe nummer. Overigens werkt de kaart nog wel als er een kras opzit', zegt AH-woordvoerder Dagna Hoogkamer.
Printtechniek
Volgens Hoogkamer is er niets mis met de printtechniek. 'We hebben de nieuwe bonuskaart uiteraard uitvoerig getest en doen steekproefsgewijs testen om te kijken of de kwaliteit van de kaarten goed is. Er is gekozen voor een bewezen printtechniek die wereldwijd wordt gebruikt bij het printen van miljoenen kaarten. Een speciale UV behandeling beschermt de barcode tegen beschadiging.
Een woordvoerder die verstand heeft van printtechnieken?quote:Op maandag 4 november 2013 19:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
http://www.distrifood.nl/(...)-1402357W/?cmpid=NLC|distrifood_extra|2013-11-04|Klachten_over_streepjescode_AH_Bonuskaart
Die heeft zich nachten lopen inlezen om met dit geweldige nieuws te komen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een woordvoerder die verstand heeft van printtechnieken?
Maar gelukkig is er niets mis met de kaart lees ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die heeft zich nachten lopen inlezen om met dit geweldige nieuws te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelde te zeggenquote:Op maandag 4 november 2013 19:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een woordvoerder die verstand heeft van printtechnieken?
Dagna kan net zo goed een vent zijnquote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je bedoelde te zeggen
Een vrouwelijke woordvoerder die verstand heeft van printtechnieken?
quote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je bedoelde te zeggen
Een vrouwelijke woordvoerder die verstand heeft van printtechnieken?
Niet, alleen de actieschetsen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:18 schreef UncleSam het volgende:
Hoe was het nou mogelijk om thuis WORP te bekijken?
Want deze link is niet thuis beschikbaar: http://jdaappp02.ahold.nl/IKBWeb/main.asp
En de mensen die hier het grootste probleem van maken zijn momenteel bezig een account te maken op een willekeurige webshop, vullen hun gegevens in en bestellen vervolgens een product.quote:Op maandag 4 november 2013 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
GC / Anonieme AH bonuskaart is niet anoniem
Ja, geld stortenquote:Op maandag 4 november 2013 19:30 schreef Janneke141 het volgende:
Sowieso, de gedachte dat AH iets kan met je rekeningnummer.
Sinds Edward Snowden denkt iedereen constant aan privacy lijkt het. Maar we laten wel overal onze gegevens achter.quote:Op maandag 4 november 2013 19:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En de mensen die hier het grootste probleem van maken zijn momenteel bezig een account te maken op een willekeurige webshop, vullen hun gegevens in en bestellen vervolgens een product. [ afbeelding ]
"Privacy!1!1!einz!1!"
Ja. Want we kunnen natuurlijk niet zelf nadenken, iemand moet eerst de klok luiden. Dan pas kunnen we er een groot probleem van maken.quote:Op maandag 4 november 2013 19:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sinds Edward Snowden denkt iedereen constant aan privacy lijkt het. Maar we laten wel overal onze gegevens achter.
Op Facebook posten dat AH de privacy schaadt. Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 4 november 2013 19:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Sinds Edward Snowden denkt iedereen constant aan privacy lijkt het. Maar we laten wel overal onze gegevens achter.
Huh? Ik weet dat ze teruggenomen zijn. Maar was dat hierom?quote:Op maandag 4 november 2013 19:34 schreef UncleSam het volgende:
Wat een verhaal met die biefstuk. Om de volumes aan te kunnen gingen ze de biefstuk maar invriezen
Ja. En invriezen bleek niet gunstig te zijn voor de kwaliteit, gevolg van invriezen was dus dat ze gingen verkleuren.quote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Huh? Ik weet dat ze teruggenomen zijn. Maar was dat hierom?
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 19:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op Facebook posten dat AH de privacy schaadt. Het moet niet gekker worden.
Komt eigenlijk wel goed uit, hoeven we ze niet af te boeken. De hele bancarella lag vol en dat gingen we nooit verkopenquote:Op maandag 4 november 2013 19:34 schreef UncleSam het volgende:
Wat een verhaal met die biefstuk. Om de volumes aan te kunnen gingen ze de biefstuk maar invriezen
Een pipo had ze bij ons ook verlengd terwijl we een voorraad van 6 haddden. Why dan verlengen.quote:Op maandag 4 november 2013 19:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Komt eigenlijk wel goed uit, hoeven we ze niet af te boeken. De hele bancarella lag vol en dat gingen we nooit verkopen
Doet die retourbon het nou al dan? Ik las op het SSC dat er technische problemen mee waren ofzoquote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een pipo had ze bij ons ook verlengd terwijl we een voorraad van 6 haddden. Why dan verlengen.
Dat was een verkeerde retourbon. Er was een nieuwe aangemaakt.quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef UncleSam het volgende:
Hoe kan je een voorraad van 6 hebben terwijl je alles had moeten 'retouren' (reststoffen)
Voorraad van 6 stond vanochtend nog in de HT en de taak was nog niet afgehandeld.quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef UncleSam het volgende:
Hoe kan je een voorraad van 6 hebben terwijl je alles had moeten 'retouren' (reststoffen)
Geen idee, heb mij er niet zo druk om gemaakt.quote:Op maandag 4 november 2013 19:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Doet die retourbon het nou al dan? Ik las op het SSC dat er technische problemen mee waren ofzo
Ik vraag me af wat er dan beter zou zijn aan bijvoorbeeld een ipad meegeven (Op papierbesparing na dan) Een ipad kan je nou niet even opvouwen en in je zak stekenquote:Op maandag 4 november 2013 19:44 schreef Janneke141 het volgende:
Wel het meest archaïsche woord van alle elektronische systemen trouwens, retourbon.
Samen met Codeboek, vooruit.
Gaat lastig zonder Plaza en dus geen PNL code. Dan sluit je een zooi mensen buiten. Ook niet echt een idee, dus :p.quote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De enige manier om te controleren of iemand een Albert Heijn medewerker is, is door het laten inloggen op zo'n forum met de welbekende PNL-code. Hoe wil je zoiets zelf gaan integreren?
Ik snap niet dat er filialen zijn die mensen niet voorzien van een PNL-code. Hoort m.i. gewoon bij de introductie van een medewerker. Op Plaza staan loonstroken en jaaropgaven en daar heeft men gewoon recht op.quote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Gaat lastig zonder Plaza en dus geen PNL code. Dan sluit je een zooi mensen buiten. Ook niet echt een idee, dus :p.
Voor WWM wel ja, maar voor ons is het niet noodzakelijk om het gros van de medewerkers een account te geven.quote:Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er filialen zijn die mensen niet voorzien van een PNL-code. Hoort m.i. gewoon bij de introductie van een medewerker. Op Plaza staan loonstroken en jaaropgaven en daar heeft men gewoon recht op.
Oké.quote:Op maandag 4 november 2013 20:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voor WWM wel ja, maar voor ons is het niet noodzakelijk om het gros van de medewerkers een account te geven.
Jepquote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oké.
Maar dan kan dus geconcludeerd worden dat er geen eenduidige manier is om te verifiëren of een persoon die zich aanmeldt op een forum daadwerkelijk de persoon is wie hij zegt dat hij is en dat die persoon ook bij Ahold of Albert Heijn werkt.
Is het niet verplicht dan?quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef OudeBok het volgende:
Ik zou wel wensen dat AH het verplicht stelde Plaza aan alle werknemers te verstrekken.. Kleine moeite, groot gewin.
Bij ons hebben alleen TLs Plaza..quote:
Hoe kom jij dan bij je loonstroken en jaaropgaven? Je moet strakjes toch een keertje belastingaangifte doenquote:
Krijg ik per mail. ik betaal trouwens geen cent belasting o.oquote:Op maandag 4 november 2013 20:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dus jij kunt nooit je loonstrook checken
Oh, franchise?quote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Krijg ik per mail. ik betaal trouwens geen cent belasting o.o
zo ziet mijn strook eruit..
Alweer niet?quote:Op maandag 4 november 2013 18:59 schreef mujentas het volgende:
En ik had gehoopt dat de personeelskorting er vandaag bij zou zitten, maar dit is dus niet het geval
Jij krijgt het volgende week, dus dat komt wel goed hoorquote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Alweer niet?
Ik krijg 11 november salaris maar als die er niet bij zit wil ik het maar contant hebben ik heb die ¤75 echt nodig..
Contant krijg je het sowieso nietquote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Alweer niet?
Ik krijg 11 november salaris maar als die er niet bij zit wil ik het maar contant hebben ik heb die ¤75 echt nodig..
Sommige mensen zien erg veel complotten.quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat is deze?
Sommige kunnen inderdaad gewoon niet normaal reageren helaasquote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik had me aangemeld voor die AGF Facebook groep maar ik ga me maar weer afmelden. Een select groepje personen is actief in de groep en zijn vooral bezig zichzelf de hemel in te prijzen en andere filialen de grond in te boren. Gadver.
Dan hebben we het nog niet over de spelling en grammatica gehadquote:Op maandag 4 november 2013 21:25 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Sommige mensen zien erg veel complotten.
[..]
Sommige kunnen inderdaad gewoon niet normaal reageren helaas
Doe eens een screenshot, want nu word ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 4 november 2013 21:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan hebben we het nog niet over de spelling en grammatica gehad
Ja klant kwam klagen bij me dat de C1000 zulke slechte acties had en ze steeds uitverkocht waren.quote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Had de laatste drie doosjes Droste choco vanmiddag. Niet veel binnengekregen of liep storm!Ook niet in het schap.
En woensdag weer Euroweken bij C1000. Het is net of ze het van elkaar weten he...
Psst. Je spelt mn naam foutquote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef donald500 het volgende:
Als aanvulling op het bericht van dv1vd van van de week.
De wraak van Els.![]()
https://mobile.twitter.com/Blend_TV/status/397444505474850816
Ben d'r al uitgestapt. Misschien dat Ikbenschipper even een screenshotje kan regelenquote:Op maandag 4 november 2013 21:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Doe eens een screenshot, want nu word ik wel nieuwsgierig
Kan je de link even uit de quote halen dan, thanksquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh, franchise?
En ik zou je rekeningnummer weghalen als ik jou was![]()
Ik kreeg 2 jaar geleden bij de C1000 m'n salaris altijd contant 8D.quote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Contant krijg je het sowieso niet
We kunnen bij Albert Heijn ook je uitbetaling op contant zetten. Dan ontvang je alleen nietsquote:Op maandag 4 november 2013 21:37 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 jaar geleden bij de C1000 m'n salaris altijd contant 8D.
Maar dan heb je Plaza niet echt nodig, zeker als je alleen maar kassa draait.quote:Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Kan je de link even uit de quote halen dan, thanks. En ja, franchise.
nieuw : http://prntscr.com/21xkhe
Al was het maar om m'n rooster thuis te kunnen bekijkenquote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar dan heb je Plaza niet echt nodig, zeker als je alleen maar kassa draait.
Foto maken van het papiertje wat er hangt.quote:Op maandag 4 november 2013 21:39 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Al was het maar om m'n rooster thuis te kunnen bekijken.
Gebruiken jullie R&R? Anders kun je sowieso je rooster niet op Plaza bekijken.quote:Op maandag 4 november 2013 21:39 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Al was het maar om m'n rooster thuis te kunnen bekijken.
Yush. Hoorde hoofdcaissière er laatst nog over praten :p.quote:Op maandag 4 november 2013 21:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gebruiken jullie R&R? Anders kun je sowieso je rooster niet op Plaza bekijken.
Herkenbaarquote:Op maandag 4 november 2013 21:47 schreef donald500 het volgende:
Bij ons is het volumebrood de volkoren variant vervangen voor meergranen. (2 voor ¤1,50 geloof ik).
Vandaag een klant die aan mij vroeg waar het volkoren brood was, dus ik zei dat het vervangen was door het meergranen brood.
Begint ze zo'n verhaal tegen me op te hangen waarom Albert Heijn alles maar moet vervangen, eerst de bonuskaart, haar favoriete kaas en nu weer het brood.
Kaas was van ES maar nu dus AH Basic en ze wou ook niet geloven dat dat hetzelfde was.
Zat me op een gegeven moment erg te irriteren.
Maar uiteindelijk heb ik haar ervan kunnen overtuigen dat er meer granen in het meergranen brood zitten en dat het net zo goed al dan niet gezonder is dan het volkoren brood.
Geen idee of het echt zo is, maar goed.
Dat dus.quote:Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HerkenbaarBen je tenminste van ze af.
Gatver.quote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef d4v1d het volgende:
Komen hier soms klanten naar me toe met de vraag of wij melk met alcohol verkopen.. Heb ik een trend gemist?![]()
Kan je welquote:Op maandag 4 november 2013 21:21 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Contant krijg je het sowieso niet
Ik hoop het!!!quote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jij krijgt het volgende week, dus dat komt wel goed hoor
Hoe wil je ze dwingen om het je contant te betalen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Kan je weldoen maar ik heb die ¤75 nodig anders moet ik een maand heel zuinig gaan leven.
(Ben 16 en moet vezekering voor scooter betalen van ¤70 per kwartaal)
Maar dan nog kan AH jou die 75 euro niet contant geven. Maar het wordt gewoon keurig uitbetaald komende maandag zoals je in de OP kunt zien.quote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Kan je weldoen maar ik heb die ¤75 nodig anders moet ik een maand heel zuinig gaan leven.
(Ben 16 en moet vezekering voor scooter betalen van ¤70 per kwartaal)
Waarom zou contant eigenlijk niet kunnen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar dan nog kan AH jou die 75 euro niet contant geven. Maar het wordt gewoon keurig uitbetaald komende maandag zoals je in de OP kunt zien.
En als ikwil gebruiken, dan gebruik ik
Ik weet het niet zeker maar het zal er wel mee te maken hebben dat het administratief teveel werk is en dat je als filiaal teveel geld in kas hebt rond de uitbetaaldata.quote:Op maandag 4 november 2013 22:18 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Waarom zou contant eigenlijk niet kunnen?
Hij is lastig deze keer. Geen herkenningspunten.quote:Op maandag 4 november 2013 18:12 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje.
[ afbeelding ]
Ja. Komt bij ons ook. Maar er is gewoon GEEN plaatst ergens voor een hele tafel zeg ik je.. Of je wilt het in de kantine gaan doenquote:Op maandag 4 november 2013 22:40 schreef donald500 het volgende:
13 november een kindermiddag ivm Sinterklaas.
Leuk al die kinderen.
Mag jequote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar dan nog kan AH jou die 75 euro niet contant geven. Maar het wordt gewoon keurig uitbetaald komende maandag zoals je in de OP kunt zien.
En als ikwil gebruiken, dan gebruik ik
Ik gok dat die in een winkelcentrum zitquote:Op maandag 4 november 2013 22:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hij is lastig deze keer. Geen herkenningspunten.
No Shit Sherlock.quote:Op maandag 4 november 2013 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok dat die in een winkelcentrum zit[ afbeelding ]
Ja volgens mij willen ze het bij ons naast de ingang gaan doen, zeg maar tegenover de kassa's en eigenlijk tussen de ingang en het gebied tussen de zelfscan.quote:Op maandag 4 november 2013 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Komt bij ons ook. Maar er is gewoon GEEN plaatst ergens voor een hele tafel zeg ik je.. Of je wilt het in de kantine gaan doen
Die meest linkse container is best scheef gestapeldquote:Op maandag 4 november 2013 22:47 schreef exelletor het volgende:
Een deel van onze actierestanten na het navullen vanavond:![]()
[ afbeelding ]
Morgen rond 400 colli meer op hb dan normaal gesproken op dinsdag.
Die heb ik uiteraard niet gezien.quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Die meest linkse container is best scheef gestapeld
Daarvoor ben ik autistisch he.quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard niet gezien.Wel scherp, trouwens.
Zoiets hebben wij ook, vooral colorreus etcquote:Op maandag 4 november 2013 22:47 schreef exelletor het volgende:
Een deel van onze actierestanten na het navullen vanavond:![]()
[ afbeelding ]
Morgen rond 400 colli meer op hb dan normaal gesproken op dinsdag.
Ik heb met dit soort karren ook totaal geen zin om het recht te gaan zetten. Onze splitsstapelkwaliteit daalt ook enorm na een uur splitsen. Alles wat dan nog gesplitst wordt wordt maar ergens op gedonderd.quote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef d4v1d het volgende:
Ook redelijk vaak dat ik een doos die door een collega erop wordt gezet totaal verplaats omdat het dan beter pastMaar sommige hebben dan ook totaal geen ruimtelijk inzicht
Volgens mij waren jullie een veel groter filiaal.quote:Zoiets hebben wij ook
Wij hebben vandaag overigens minder Lay's verkocht dan zaterdag, liep niet zo'n storm dus.quote:Op maandag 4 november 2013 23:31 schreef ikbenschipper het volgende:
Had vandaag 2 containers lays, 1 witte reus, 2 gewone actie. Denk dat het er na vandaag net zoveel zijn. Al hebben we de gewone actie nog wat meer ruimte hier en daar gegeven. Hebben helaas weinig ruimte met alle displays voor presentatie lays (staat op kop) Grolsch op een plein. En witte reus ook op een kop (hebben een NF afprijskop die we nu even hebben opgeheven.
Het kan wel, in uitzonderingssituaties. Ik heb wel in een filiaal gewerkt waar iemand zijn loon nog in een enveloppe kreeg, maar dat was met medisch attest. Voor het simpele feit dat je geld op is wordt geen uitzondering gemaakt.quote:Op maandag 4 november 2013 22:18 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Waarom zou contant eigenlijk niet kunnen?
Het is een van de grotere franchisers van het land.quote:Op maandag 4 november 2013 22:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hij is lastig deze keer. Geen herkenningspunten.
Van tweel?quote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is een van de grotere franchisers van het land.
Ik bedoelde een van de grotere franchisers qua winkelomzet.quote:
AH Koornneef Naaldwijk (600 per week) is hem in ieder geval niet.quote:Op maandag 4 november 2013 23:48 schreef Janneke141 het volgende:
Ik bedoelde een van de grotere franchisers qua winkelomzet.
Beide correct, maar vanaf die laatste kun je wel fietsenquote:Op maandag 4 november 2013 23:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
AH Koornneef Naaldwijk (600 per week) is hem in ieder geval niet.AH Elst is hem ook niet.
Wat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik geef het even op. Overigens zijn sommige klanten op fb wel terecht:
[ afbeelding ]
Doe mij maar een liter mayo voor 1,10.quote:
Die vanaf-prijs ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Janneke141 het volgende:
Doe mij maar een liter mayo voor 1,10.
Ah, ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doe mij maar een liter mayo voor 1,10.
AH Malden?quote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Beide correct, maar vanaf die laatste kun je wel fietsen
quote:De reclame van Route 99 klopt niet echt , sinds wanneer mag je in een meubel boven de rand vullen ?
Vaak gaat het inderdaad mis en doen ze de juiste kaartjes in het AGF-pakket erbij. Dan zijn ze er dus al eerder in week achtergekomen dat het mis wasquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:25 schreef mujentas het volgende:
Ze kunnen beter een systeem ontwikkelen dat die kaartjes automatisch uitspuugt, want de wajonger die dit handmatig zit in te kloppen kan beter te werk worden gesteld om de balpennen aan te vullen.
Stond gisteren weer een bericht dat er van een hoop producten geen kaartje was gemaakt.
Ik kan mij in ieder geval geen week herinneren dat alles 100% in orde was?
Zoals verwacht dusquote:Restant Unox mutsen
Afgelopen week (44) is er een actie geweest met Unox producten. Bij aankoop van drie Unox producten ontvingen klanten een gratis Unox muts. De presentatie in de winkel zag er goed uit en de actie was zeer succesvol.
Mogelijk zijn er in je winkel nog restanten van de mutsen. Je winkel is hiervoor niet belast. Het advies is daarom om de mutsen gratis weg te geven aan klanten bij de eerstvolgende Unox rookworst actie, aan het eind van deze maand.
Haha inderdaad! Plaza is wel weer zo traag als het maar kan bij mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef Fivel het volgende:
Daar is het verwachte plaza bericht over Unox Mutsen, wachten met uitdelen tot volgende actie.
Edit: wat een timing
Heb ze hier wel los gelegd, de mutsen ingezet op 2 banca planken bij verlengde actie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:13 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Zoals verwacht dus. Ik heb de dozen wel ingezet deze week, want de displays voor de speciale unox worsten waren niet binnengekomen en om die nou los op 3 planken te leggen.
Ik hoop het niet, zo kunnen we mooi onze voorraad mutsen kwijt raken (een dikke container met die mutsen over).quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef Wupgup het volgende:
Zouden de unox/ah acties nog een keer stoppen eigenlijk? De afgelopen 6 weken hebben we blikken/zakken/pakken soep gehad en ook alweer een paar weken rookworsten.
Het blijft inderdaad een probleem. Bij ons tellen bijna alleen de TL's bier/fris.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:19 schreef Questionmarks het volgende:
Bij ons klopt 9 van de 10 keer de voorraad van de samengestelde artikelen niet, verwacht bij veel filialen hetzelfde(?). Fout ligt vaak bij onszelf merk ik wel, mensen die tellen en niet weten hoe de samengestelde artikelen werken...
Waarom zou je op basis van een medisch attest je salaris contant krijgen?quote:Op maandag 4 november 2013 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het kan wel, in uitzonderingssituaties. Ik heb wel in een filiaal gewerkt waar iemand zijn loon nog in een enveloppe kreeg, maar dat was met medisch attest. Voor het simpele feit dat je geld op is wordt geen uitzondering gemaakt.
Vind wel meevallen - maar wat maakt het uit of een sixpack bier als zes flesjes in het systeem staat of als een sixpack?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:19 schreef Questionmarks het volgende:
Bij ons klopt 9 van de 10 keer de voorraad van de samengestelde artikelen niet, verwacht bij veel filialen hetzelfde(?). Fout ligt vaak bij onszelf merk ik wel, mensen die tellen en niet weten hoe de samengestelde artikelen werken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vind wel meevallen - maar wat maakt het uit of een sixpack bier als zes flesjes in het systeem staat of als een sixpack?Voor de beschikbaarheid maakt het wel degelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat er in beide gevallen sixpacks worden ingestuurd - of voor de losse flessen, of om de sixpacks aan te vullen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:50 schreef mujentas het volgende:
Voor de beschikbaarheid maakt het wel degelijk uit.
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voor de beschikbaarheid maakt het wel degelijk uit.
quote:Klacht Albert Heijn: Kan mijn loonstrook niet zien
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 24
Geachte heer/mevrouw,
Ik wil graag aangifte doen maar helaas kan ik niet inloggen op www.mijn-loonstrook.nl. Ik heb geen idee waarom dit niet lukt, ik wil daarom graag een nieuwe registratiecode.
mvg,
Esra Kurk
Gewenste oplossing
Als ik een nieuwe registratiecode krijg..
'Gewenste oplossingquote:
Sowieso, hiervoor heb je toch gewoon een (a)sm?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Gewenste oplossing
als ik een nieuwe registratiecode krijg'
Dus zeg geeft de gewenste oplossing pas, wanneer ze de registratiecode al heeft. Nou, lekker.
Ja blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Even met Genpact of her HK bellen in teveel gevraagd?
Ja, dat zegt al wel genoeg over het kind zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso, hiervoor heb je toch gewoon een (a)sm?
Vrouwen stellen zich wel vaker aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef einschtein het volgende:
Kwam een collega bij me, klagen over een klant. Dat het meiske onbeschoft tegen haar was geweest en zo bot was.
Ik denk; 'he, ik heb diezelfde klant kort geleden geholpen, voor exact hetzelfde'. Tegen mij was ze vet aardig, ze vroeg zelfs nog 'moet ik die anderen in het vak leggen, offeh?'
Als je sixpacks lostrekt, dan heb je grote kans dat het systeem geen nieuwe colli instuwt omdat de voorraad van de sixpacks immers nog in het systeem staat en pas wanneer er voldoende losse flesjes worden verkocht dan pas wordt de voorraad aangepast.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er in beide gevallen sixpacks worden ingestuurd - of voor de losse flessen, of om de sixpacks aan te vullen?
Volgens mij is het bij ons de eerste of de tweede week dat de C1000 folder niet bezorgd is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Deezertje het volgende:
Bij de C1000 net als de AH veel artikelen die normaal 1,03 of 1,14 kosten voor 1 euro. Nog minder dan de laagste reguliere korting van 25% dus. Slimme marketing!Ben benieuwd of ze morgenvroeg de Magnum ijsrepen nog hebben.. (normaal 2,49).
Faal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
Of ze vergeten even vervanging te regelen voor iemand die vrij heeft gevraagd_
Die je vervolgens een mail laat sturen naar en e-mailadres met je gegevens ik ga denk ik maar een berg van die formulieren bij de balie leggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso, hiervoor heb je toch gewoon een (a)sm?
Ging redelijk, staat nu nog 1 rolly vlees dacht ik. Was erg rustig en iemand van kassa heeft vvv nog lopen vullen gelukkig.quote:
3-5% ziek hier de laatste weken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:33 schreef ikbenschipper het volgende:
Drama dag gehad zieke op verkoop zonder vervanging (gelukkig rustig). Dus zelf er gestaan voor de basis dingen. Morgen de rest maar weer goed laten oppakken. Maar de eerste ziekmelding kwam alweer langs waaien voor morgen 16-19
Zak wel verkoudheid zijnquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
3-5% ziek hier de laatste weken.
Bagger, maar je hebt nog even de tijd om vervanging te regelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:33 schreef ikbenschipper het volgende:
Drama dag gehad zieke op verkoop zonder vervanging (gelukkig rustig). Dus zelf er gestaan voor de basis dingen. Morgen de rest maar weer goed laten oppakken. Maar de eerste ziekmelding kwam alweer langs waaien voor morgen 16-19
Ja wetende dat er weinig te regelen gaat zijn waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bagger, maar je hebt nog even de tijd om vervanging te regelen.
wij hebben wat langdurig zieken dus zitten zonder kort verzuim al op 8%quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
3-5% ziek hier de laatste weken.
Zo weinig personeel of slechte beschikbaarheid?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:46 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja wetende dat er weinig te regelen gaat zijn waarschijnlijk.
[..]
wij hebben wat langdurig zieken dus zitten zonder kort verzuim al op 8%
1 iemand langdurig ziek. De zieke van vandaag kan normaal op woensdag ook maar ja die is dus ziek. Met die van morgen erbij word het wel erg moeilijk allemaal. Verkoop is nu eenmaal ook niet zo'n groot team.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:57 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zo weinig personeel of slechte beschikbaarheid?
Hm, ja, lastig.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:02 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
1 iemand langdurig ziek. De zieke van vandaag kan normaal op woensdag ook maar ja die is dus ziek. Met die van morgen erbij word het wel erg moeilijk allemaal. Verkoop is nu eenmaal ook niet zo'n groot team.
Overspannen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Onze SM is goed voor 1% ervan denk ik.
Last van hoofdpijn etc. Had een tijd terug een blackout gehad ofzo en was uiteindelijk bij ons geplaatst om weer rustig te beginnen, maar echt lukken wilt dat niet.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef Fivel het volgende:
We kunnen er niet vroeg genoeg bij zijn, in de winkel in de weken 46-51..Kerstkaarten in novemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja, kruidnoten zijn gewoon lekker om te etenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:22 schreef Fivel het volgende:
[..]
Mensen zullen ook zeggen "kruidnoten in september"
Maar ja, vanaf volgende week duurt het ook nog "maar" 6 week voordat het kerst is. Tijd vliegt voorbij.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, kruidnoten zijn gewoon lekker om te etenKerstkaarten kan je nu werkelijk niks mee
Deze week is ook een van de andere suikerbrood in de aanbieding.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:23 schreef d4v1d het volgende:
Mja, kruidnoten zijn gewoon lekker om te etenKerstkaarten kan je nu werkelijk niks mee
Postnl kennende zal het wel weer niet optijd aankomen rond kerst..quote:Op woensdag 6 november 2013 11:24 schreef Fivel het volgende:
[..]
Maar ja, vanaf volgende week duurt het ook nog "maar" 6 week voordat het kerst is. Tijd vliegt voorbij.
Dat dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Postnl kennende zal het wel weer niet optijd aankomen rond kerst..
In Friesland is dat altijd te koopquote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef exelletor het volgende:
[..]
Deze week is ook een van de andere suikerbrood in de aanbieding.![]()
De persoon die de bordjes maakt moet een andere baan gaan zoeken denk ik zo.quote:
Dit is door een medewerker in de winkel zelf gemaakt. Dus niet iemand van HK..quote:Op woensdag 6 november 2013 12:50 schreef donald500 het volgende:
[..]
De persoon die de bordjes maakt moet een andere baan gaan zoeken denk ik zo.
Volgens mij is dit al de zoveelste keer dat er zoiets is.
Dit is in de winkel gemaaktquote:Op woensdag 6 november 2013 12:50 schreef donald500 het volgende:
[..]
De persoon die de bordjes maakt moet een andere baan gaan zoeken denk ik zo.
Volgens mij is dit al de zoveelste keer dat er zoiets is.
Sorry!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef Fivel het volgende:
[..]
Dit is door een medewerker in de winkel zelf gemaakt. Dus niet iemand van HK..
Geeft niksquote:Op woensdag 6 november 2013 12:55 schreef donald500 het volgende:
[..]
Sorry!
Ik dacht dat ze die bordjes altijd op het HK maakten.
Mijn fout.
99% van de bordjes wordt door of in opdracht van het HK gemaakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:55 schreef donald500 het volgende:
[..]
Sorry!
Ik dacht dat ze die bordjes altijd op het HK maakten.
Mijn fout.
Hehe, inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Fivel en ik zijn lekker bezig. Berichten met ongeveer dezelfde inhoud posten met 13 en 9 seconden verschil
Allebei bedankt!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Fivel en ik zijn lekker bezig. Berichten met ongeveer dezelfde inhoud posten met 13 en 9 seconden verschil
En dan eindelijk een nieuwe PCquote:
Die heb je toch niet nodig die rijlessen. Een echte Fokker zit toch dag en nacht op zijn zolderkamer. Dan kun je beter een nieuwe PC kopen.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan eindelijk een nieuwe PCMja, aan de andere kant wil ik ook rijlessen
Ik heb mn zolderkamer verlaten voor school momenteel... Wel een autistenschool om het een beetje te compenseren..quote:Op woensdag 6 november 2013 14:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die heb je toch niet nodig die rijlessen. Een echte Fokker zit toch dag en nacht op zijn zolderkamer. Dan kun je beter een nieuwe PC kopen.
Usenetquote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef mujentas het volgende:
Gewoon de nieuwe Need for Speed kopen om de rijlessen te simuleren. Kun je van het uitgespaarde geld een nieuwe PC kopen.
Maar je hebt wel een zolderkamer?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb mn zolderkamer verlaten voor school momenteel... Wel een autistenschool om het een beetje te compenseren..
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 6 november 2013 14:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een zolderkamer?
Voor de zaken die het zonlicht niet kunnen verdragen?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eigenlijk nietWel de kleinste kamer in huis, hoogslaper met daaronder mijn pc
Kan het verder prima verduisteren.
Licht doet pijn enzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Voor de zaken die het zonlicht niet kunnen verdragen?
Holy crapquote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hallmark is hier ook begonnen met opbouwen, drie pallets vol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |