Opzich heb je best wat aan je dag het is gewoon anders dan anders.quote:Op maandag 4 november 2013 00:10 schreef Fivel het volgende:
[..]
Lijkt me irritant. Je hebt helemaal niks aan je dag.
Je bent vroeg vrij. Ik ben morgen dus half 10 vrij.quote:Op maandag 4 november 2013 00:16 schreef ikbenschipper het volgende:
haha het duurde schuimpje te lang
[..]
Opzich heb je best wat aan je dag het is gewoon anders dan anders.
Nighty night.quote:Op maandag 4 november 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
Hier verder
Fijne avond verder allemaal![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 00:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gewoon wat ES Energy-blikjes opentrekken en wat frikandelbroodjes in de oven gooien. Prima om 's nachts te wachten maar dan is de catering op kosten van AH
Liggen onafgebakken in de diepvries. Gewoon op programma hartig afbakkenquote:Op maandag 4 november 2013 00:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso liggen daar geen frikandelbroodjes omdat die al afgeboekt zijn.
En op zo'n tijdstip heb ik meer behoefte aan koffie als ik überhaupt mn bed uit zou komen
Zoveel moeite om 3 uur 's nachts?quote:Op maandag 4 november 2013 00:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Liggen onafgebakken in de diepvries. Gewoon op programma hartig afbakken.
Wat nou hartig? Die oven op een van de andere manier op 200 graden zetten en vervolgens de timer op 10-15-20 minuten.quote:Op maandag 4 november 2013 00:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Liggen onafgebakken in de diepvries. Gewoon op programma hartig afbakken.
quote:
Wordt een thuisbezorgd bonnetje ook vergoed?quote:Op maandag 4 november 2013 00:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar goed, je snapt wat ik bedoel. Tijdens een alarm waarbij je moet wachten of als je na sluitingstijd op een monteur moet wachten is de catering op kosten van AH.
Onze ovens zijn voorgeprogrammeerd.quote:Op maandag 4 november 2013 00:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat nou hartig? Die oven op een van de andere manier op 200 graden zetten en vervolgens de timer op 10-15-20 minuten.
Ik wist niet eens dat er programma's op zaten?
Denk het nietquote:Op maandag 4 november 2013 00:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wordt een thuisbezorgd bonnetje ook vergoed?
Die bezorger zal je raar aankijkenquote:Op maandag 4 november 2013 00:24 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wordt een thuisbezorgd bonnetje ook vergoed?
In ieder geval die oude(die met de vier aparte la's bovenop elkaar) konden we gewoon aan krijgen, die nieuwe heb ik nooit aangeraakt/aangezet.quote:Op maandag 4 november 2013 00:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Onze ovens zijn voorgeprogrammeerd.
Maar je staat in een supermarkt om 3 uur snachts?quote:Op maandag 4 november 2013 00:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zo raar is een idee om iets te laten bezorgen toch niet?
Ja joh.quote:Op maandag 4 november 2013 00:27 schreef d4v1d het volgende:
Maar je staat in een supermarkt om 3 uur snachts?
Zat turken hier die om half drie nog bezorgen.quote:Op maandag 4 november 2013 05:52 schreef mujentas het volgende:
Denk dat er maar weinig zijn die bezorgen om 03.00 uur
- Knoflook die gevallen wasquote:Op maandag 4 november 2013 10:10 schreef einschtein het volgende:
Na raad het plaatje, een nieuw raadsel spelletje.
Raad de reden waarom ons alarm is afgegaan gisteren, tot tweemaal toe. Ik geef geen foto van te voren, dan wordt het te makkelijk.
Hebben jullie bewegende poppen (a la efteling)?quote:Op maandag 4 november 2013 10:10 schreef einschtein het volgende:
Na raad het plaatje, een nieuw raadsel spelletje.
Raad de reden waarom ons alarm is afgegaan gisteren, tot tweemaal toe. Ik geef geen foto van te voren, dan wordt het te makkelijk.
3e komt in de buurt. Sliert stof.quote:Op maandag 4 november 2013 10:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
- Knoflook die gevallen was
- Muis
- Spinnenweb voor de sensor
- Printer of fax die 's nachts begint te draaien
- Blower die friesbiljetten of afval (lees: karton) door de winkel heen blaast
- Vliegen voor de sensor
- Bij het ophangen van de themacampagne zijn personen te dicht bij de sensoren gekomen waardoor deze op stil alarm zijn gegaan.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik kom jullie trouwens melden dat ik laatst door het selectiegesprek voor TL VK ben doorgekomen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik kom jullie trouwens melden dat ik laatst door het selectiegesprek voor TL VK ben doorgekomen
Is het dan wel die sliert stof geweest? Alarmcentrale belt eigenlijk altijd direcht. En niet 6 uur laterquote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
3e komt in de buurt. Sliert stof.Ik keek de beelden na, switchde over naar de normale beelden en zag opeens wat hangen.
Opvallend detail. Alarm ging om 16:00 al af, alarmcentrale belde pas om 22:05.
Congrats!quote:Op maandag 4 november 2013 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Je kon op de camerabeelden heel duidelijk zien wanneer het alarm aan sprong, dat was rond 16:00. Pas om 22:00 werd er contact gelegd met de werknemers van onze winkel.quote:Op maandag 4 november 2013 10:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is het dan wel die sliert stof geweest? Alarmcentrale belt eigenlijk altijd direcht. En niet 6 uur later
Dat is best wel slechtquote:Op maandag 4 november 2013 10:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Je kon op de camerabeelden heel duidelijk zien wanneer het alarm aan sprong, dat was rond 16:00. Pas om 22:00 werd er contact gelegd met de werknemers van onze winkel.
Vind ik ook. De winkelverlichting springt aan wanneer het alarm afgaat, ook valt er een oranje knipperlicht te zien. Beide gaan om 16:00 aan.quote:Op maandag 4 november 2013 10:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is best wel slecht
Heel slecht.
Eikel.quote:Op maandag 4 november 2013 11:10 schreef exelletor het volgende:
Straks lekker twintig minuten met de auto naar het werk.
Zal denk ik een sprintje van de parkeerplaats naar de winkel moeten trekken.
Zal wel erg stil zijn denk ik.
Sorry, moest even eruit.
Nee hoeft niet idd.quote:Op maandag 4 november 2013 11:08 schreef Kadooosh het volgende:
Voor de persooneelskortingkaart hoef je hem toch niet perse te registreren om het mvp te krijgen?
Eikel x 2.quote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Straks een sprintje trekken van mijn kantoor/kamer/hok naar de bedrijfskantine aan de overkant (zit op stage). Zou ik daarna ook droge kleding moeten aantrekken
Openbaar vervoerquote:Op maandag 4 november 2013 12:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb gister nog door de regen/hagel moeten lopen omdat er een bus uitviel![]()
![]()
Ik durf niet te kijken op buienradar voor mij straks... hahaha, het is nu nog droogquote:Op maandag 4 november 2013 11:20 schreef Schuimpjes het volgende:
Straks een sprintje trekken van mijn kantoor/kamer/hok naar de bedrijfskantine aan de overkant (zit op stage). Zou ik daarna ook droge kleding moeten aantrekken
Net terug van pauze en heb geen nat pakquote:Op maandag 4 november 2013 12:35 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken op buienradar voor mij straks... hahaha, het is nu nog droog
Ah, Schuimpjes is al in de kerstsfeer.quote:Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Net terug van pauze en heb geen nat pak
Het is wel koud
Zijn te dure servies staat in ieder geval al weer in de winkelquote:Op maandag 4 november 2013 12:59 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ah, Schuimpjes is al in de kerstsfeer.
Ben wel benieuwd naar de kerstreclame dit jaar.
Vond hem niks van vorig jaar. (Met Jamie Oliver geloof ik).
Ik haalde gisteren dat kartonnen omhulsel van de display af, donderen er zo 4 doosjes met mokken op de grond.quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zijn te dure servies staat in ieder geval al weer in de winkel
Idd, ben benieuwd hoeveel er van verkocht gaat worden.quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zijn te dure servies staat in ieder geval al weer in de winkel
Bron: https://www.security.nl/p(...)rt+nu+echt+verplichtquote:guys and gals,
De titel klinkt misschien wat obscuur, maar je kon tot vorige week gewoon de bonuskaart van de caissière lenen. Het mocht eigenlijk niet van het hoofdkantoor, maar het werd gedoogd.
Maar sinds vorige week is het door het hoofdkantoor absoluut verboden om dat nog toe te staan, het is zelfs zo erg dat de dames achter de kassa ontslagen worden, wanneer ze een bonuskaart van achter de kassa geven.
Je kunt natuurlijk een anonieme bonuskaart nemen, maar zodra je een keer een pinbetaling doet icm de bonuskaart, is de bonuskaart niet meer anoniem, want dan is deze gekoppeld aan jouw rekeningnummer.
Wat is nou de beste oplossing? Boodschappen doen bij een andere supermarkt?
Dit vind ik persoonlijk niet fijn, want de AH vind ik de minst slechte supermarkt.
En nog even wat algemeens: is het niet gewoon verstandig om gezonde producten met pin te betalen en slechte producten zoals drank, snacks en snoep, contant te betalen, want over een paar jaar worden deze gegevens door gespeeld aan verzekeraars en dan moet je meer premie gaan betalen omdat je te veel ongezond voedsel hebt gekocht, wat denken jullie hier over?
Huh?quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bron: https://www.security.nl/p(...)rt+nu+echt+verplicht
Wat is deze?
Ja het is ook een bericht op een forum. Vraag mij af of dit waar isquote:Op maandag 4 november 2013 13:21 schreef donald500 het volgende:
[..]
Huh?
Als iemand zijn bonuskaart is vergeten moeten wij juist de code intypen of de rode mastercard gebruiken, wel alleen als de klant dat vraagt.
Nu delen de caissières bonuskaarten uit ivm de nieuwe, maar normaal haal je ze toch sowieso bij de servicebalie?
Oh zo, ik vond die site er wel professioneel uitzien dus dacht dat het van een financiële instelling was ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 13:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja het is ook een bericht op een forum. Vraag mij af of dit waar is
Het bericht begint met "Guys and Gals". Moet toch bijna wel genoeg zeggenquote:Op maandag 4 november 2013 13:23 schreef donald500 het volgende:
[..]
Oh zo, ik vond die site er wel professioneel uitzien dus dacht dat het van een financiële instelling was ofzo.
True, lees het een beetje snel, sta onder tunneltje te wachten op collega.quote:Op maandag 4 november 2013 13:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het bericht begint met "Guys and Gals". Moet toch bijna wel genoeg zeggen
quote:Op maandag 4 november 2013 13:28 schreef donald500 het volgende:
[..]
True, lees het een beetje snel, sta onder tunneltje te wachten op collega.
Snel! Zet je aluminum hoedje op!quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat is deze?
Politie er nog bijgehaald? Of bij winkelverbod gebleven?quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef mujentas het volgende:
Vanmorgen is er een televisie gestolen die vorige week in de aanbieding waren.
De dief kreeg blijkbaar spijt, want enige tijd later kwam hij hem terugbrengen
Hij kwam met een vaag verhaal de dat hij hem op straat gevonden had ofzo. Later de camerabeelden terug gekeken en zagen toen de dat het dezelfde persoon was.quote:Op maandag 4 november 2013 14:20 schreef Fivel het volgende:
[..]
Politie er nog bijgehaald? Of bij winkelverbod gebleven?
quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef mujentas het volgende:
Is het een donker tunneltje?quote:Op maandag 4 november 2013 13:28 schreef donald500 het volgende:
[..]
True, lees het een beetje snel, sta onder tunneltje te wachten op collega.
Wtfquote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef mujentas het volgende:
AH zegt zelf vandaag nog in een press-release; "anders heeft de cassiere ook nog een speciale bonuskaart", dus is onzin.quote:Op maandag 4 november 2013 13:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat is deze?
Ja sorry, dat was ik.quote:Op maandag 4 november 2013 15:50 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik had me aangemeld voor die AGF Facebook groep maar ik ga me maar weer afmelden. Een select groepje personen is actief in de groep en zijn vooral bezig zichzelf de hemel in te prijzen en andere filialen de grond in te boren. Gadver.
Niet zoveel eigenlijk. Met name de manier waarop vind ik ergelijker. En in de nieuwe Facebook lay-out kun je geen groepen meer verbergen op je nieuwsoverzicht.quote:Op maandag 4 november 2013 15:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar wat zeggen ze daar zoal dan?
Hahaha die eerstequote:Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef einschtein het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_oktober_2013.html
Tot tweemaal toe zitten de blauwe helden erin.3:28, vlak achter elkaar.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:12 schreef Hallyu het volgende:
Vanochtend bij ons om 6:30 moeten beginnen. Gastje zou beneden het alarm eraf halen, lopen we naar boven doen we kantine deur open begint dat alarm te loeien. Had die sukkel het nog niet gedaan.![]()
Paar minuten later dus dat verwachte telefoontje, was de TL nergens te vinden om de telefoon op te pakken en te melden dat er niks aan de hand is.![]()
Goeiemorgennnnn.
Ze zijn het waarschijnlijk gewoon vergeten of hebben geen intresse in het idee.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef einschtein het volgende:
Soms denk ik echt, waarom is er geen nationaal forum voor AH medewerkers? Ik weet dat er een suggestie is gedaan op iCafe en dat AH mogelijkheden aan het onderzoeken is, maar moet het echt zó lang duren?
Interesting.quote:Op maandag 4 november 2013 18:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze zijn het waarschijnlijk gewoon vergeten of hebben geen intresse in het idee.
De enige manier om te controleren of iemand een Albert Heijn medewerker is, is door het laten inloggen op zo'n forum met de welbekende PNL-code. Hoe wil je zoiets zelf gaan integreren?quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Interesting.
Zou het een idee zijn om daar mee te starten? AH kennende duurt het eeuwen.
Hmm, Je kan niet echt bepalen of iemand echt een AH medewerker is of niet. Hier in het topic maakt het niet veel uit, maar als je er een heel forum aan gaat wijden dan is verificatie misschien toch handig.quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Interesting.
Zou het een idee zijn om daar mee te starten? AH kennende duurt het eeuwen.
Dat is niet zo lastig hoor. Met de iOS-app was dat makkelijk te doen. Eenmalig inloggen en dan door middel van script de naam + rank pullen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De enige manier om te controleren of iemand een Albert Heijn medewerker is, is door het laten inloggen op zo'n forum met de welbekende PNL-code. Hoe wil je zoiets zelf gaan integreren?
Vindt Ahold/AH dat leuk als je dat doetquote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig hoor. Met de iOS-app was dat makkelijk te doen. Eenmalig inloggen en dan door middel van script de naam + rank pullen.
Maar wil je zelf een heel forum gaan coden of een plugin maken voor phpbb of andere bestaande forum-software?quote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig hoor. Met de iOS-app was dat makkelijk te doen. Eenmalig inloggen en dan door middel van script de naam + rank pullen.
De sessie in niet eeuwig, puur om te bekijken of je bestaat. Je zal misschien eens per maand even moeten inloggen om te kijken of de Plaza-account nog bestaat.quote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vindt Ahold/AH dat leuk als je dat doet
Bestaande freeware forum-software.quote:Op maandag 4 november 2013 18:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar wil je zelf een heel forum gaan coden of een plugin maken voor phpbb of andere bestaande forum-software?
Hoe ga je garanderen dat persoon X die op 3 november uit dienst gaat bij Albert Heijn op 4 november geen toegang meer heeftquote:Op maandag 4 november 2013 18:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
De sessie in niet eeuwig, puur om te bekijken of je bestaat. Je zal misschien eens per maand even moeten inloggen om te kijken of de Plaza-account nog bestaat.
Niet. Maar dat gaat AH ook niet kunnen, laat staan dat ze het willen. De sessie duurt namelijk maximaal 2 uur (wanneer niet winkel-PC, dacht ik) en zij willen ook niet dat een forum o.i.d. constant gelinkt is aan de database.quote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe ga je garanderen dat persoon X die op 3 november uit dienst gaat bij Albert Heijn op 4 november geen toegang meer heeft
Maar dat inloggen gebeurt daar automatisch.. In andere woorden, die app slaat je password op in plain textquote:Op maandag 4 november 2013 18:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Niet. Maar dat gaat AH ook niet kunnen, laat staan dat ze het willen. De sessie duurt namelijk maximaal 2 uur (wanneer niet winkel-PC, dacht ik) en zij willen ook niet dat een forum o.i.d. constant gelinkt is aan de database.
Dat is dus het hele nadeel van de AH Plaza Android-app, daar moet je zelfs continu opnieuw inloggen. Op last van AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |