Probeer je het een jaar later nog eensquote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tja opzich maar als ik niet bij het leger word aangenomen wat ga ik dan doen?
sorry?quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit tussen je oren.
Ik benoem het toch niet als feit of wel?quote:
Is totaal afhankelijk van de situatie. Als iemand 1 keer met kanker scheld is het niet echt een hele grote ramp. Wel een waarschuwing/notewaardig. Maar als daarintegen iemand constant met kanker zit te gooien en te smijten is het een ander verhaal.quote:
Pak dan ff 48 cent uit je spaarpotquote:
okequote:Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik benoem het toch niet als feit of wel?
Ja maar het bepaalt wel of ik volgend jaar een studie ga doen of stop met school, het liefst het tweede aangezien ik niks bereik op school.quote:Op zondag 3 november 2013 21:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probeer je het een jaar later nog eens
Ik ook nietquote:
Wat is dezen?quote:
Zoiets ja dacht ik ook. Alleen als je heel lang rookt langer geloof ik,.quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij als je 10 jaar niets meer rookt ben je weer 'normaal'
Fingers crossed dan maar!quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar het bepaalt wel of ik volgend jaar een studie ga doen of stop met school, het liefst het tweede aangezien ik niks bereik op school.
ik neem jouw mening zeer serieus bedankt.quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik snap het niet, als je boos bent en je typt kanjer oke maar wrm kanjer lekker wat voegt het toe man
boehoehoe iemand zegt kanjer.quote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar ik snap het niet, als je boos bent en je typt kanjer oke maar wrm kanjer lekker wat voegt het toe man
flikker is op man met zulke opmerkingenquote:Op zondag 3 november 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik neem jouw mening zeer serieus bedankt.
*eensquote:Op zondag 3 november 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
flikker is op man met zulke opmerkingen
http://preventie.kwfkanke(...)ordelen-stoppen.aspxquote:Op zondag 3 november 2013 21:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoiets ja dacht ik ook. Alleen als je heel lang rookt langer geloof ik,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |