Volgens mij als je 10 jaar niets meer rookt ben je weer 'normaal'quote:
Tja opzich maar als ik niet bij het leger word aangenomen wat ga ik dan doen?quote:Op zondag 3 november 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh, je bent nog hartstikke jong man
Bron?quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij als je 10 jaar niets meer rookt ben je weer 'normaal'
als je voor je 40ste stopt met roken sterf je als een mens met schone longen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb er ook één in m'n vriendengroep. Heb ik een tik op zijn bolle ogen gegeven.
Nee grapje dat durf ik niet
Waarom moet dat kanjer er eigenlijk bij?quote:
Nou lekker blijven rokenquote:Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je voor je 40ste stopt met roken sterf je als een mens met schone longen.
omdat ik anders een ban krijgquote:Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom moet dat kanjer er eigenlijk bij?
Ik zit te stoppen.quote:
Ik vind het sowieso weinig toevoegen. Iedereen weet dat je eigenlijk kanker bedoeld en dat slaat sowieso al nergens op om er bij te zetten. Just my 2 cents.quote:
Zal ik je wat leuks vertellen?quote:Op zondag 3 november 2013 21:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zit te stoppen.
Ik ben geminder van 10 sigaretten per dag naar 2, na 2 weken zal ik echt gestopt moeten zijn! ik ben al zo ver!
ik luister alleen 50 centquote:Op zondag 3 november 2013 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso weinig toevoegen. Iedereen weet dat je eigenlijk kanker bedoeld en dat slaat sowieso al nergens op om er bij te zetten. Just my 2 cents.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |