Niet haten op Tjacka, je bedrijft zelf de liefde met mannenquote:
Ik ook ook al geloof ik er niks van en denk ik dat ik alles al heb verziekt maar oke ik zie het welquote:
Welnee joh, je bent nog hartstikke jong manquote:Op zondag 3 november 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook ook al geloof ik er niks van en denk ik dat ik alles al heb verziekt maar oke ik zie het wel
Ik haat niet op Tjacka. Ik ben zelfs tegen minachting.quote:Op zondag 3 november 2013 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet haten op Tjacka, je bedrijft zelf de liefde met mannen
Je longen welquote:Op zondag 3 november 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ook ook al geloof ik er niks van en denk ik dat ik alles al heb verziekt maar oke ik zie het wel
Ik heb er ook één in m'n vriendengroep. Heb ik een tik op zijn bolle ogen gegeven.quote:
Volgens mij als je 10 jaar niets meer rookt ben je weer 'normaal'quote:
Tja opzich maar als ik niet bij het leger word aangenomen wat ga ik dan doen?quote:Op zondag 3 november 2013 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh, je bent nog hartstikke jong man
Bron?quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij als je 10 jaar niets meer rookt ben je weer 'normaal'
als je voor je 40ste stopt met roken sterf je als een mens met schone longen.quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoaxquote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb er ook één in m'n vriendengroep. Heb ik een tik op zijn bolle ogen gegeven.
Nee grapje dat durf ik niet
Waarom moet dat kanjer er eigenlijk bij?quote:
Nou lekker blijven rokenquote:Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
als je voor je 40ste stopt met roken sterf je als een mens met schone longen.
omdat ik anders een ban krijgquote:Op zondag 3 november 2013 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom moet dat kanjer er eigenlijk bij?
Ik zit te stoppen.quote:
Ik vind het sowieso weinig toevoegen. Iedereen weet dat je eigenlijk kanker bedoeld en dat slaat sowieso al nergens op om er bij te zetten. Just my 2 cents.quote:
Zal ik je wat leuks vertellen?quote:Op zondag 3 november 2013 21:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik zit te stoppen.
Ik ben geminder van 10 sigaretten per dag naar 2, na 2 weken zal ik echt gestopt moeten zijn! ik ben al zo ver!
ik luister alleen 50 centquote:Op zondag 3 november 2013 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso weinig toevoegen. Iedereen weet dat je eigenlijk kanker bedoeld en dat slaat sowieso al nergens op om er bij te zetten. Just my 2 cents.
Probeer je het een jaar later nog eensquote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tja opzich maar als ik niet bij het leger word aangenomen wat ga ik dan doen?
sorry?quote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoppen met roken zit tussen je oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |