abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132962963
Voor hen die het willen weten:

quote:
@Lilyhammer: How did the baddest gangster in Brooklyn wind up here? @StevieVanZandt is back in Netflix's Lilyhammer Season 2:
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 6 november 2013 @ 15:20:26 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132963233
Ik ben via Canada begonnen aan V. Jeugdsentiment in een nieuw jasje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132966293
Underbelly vind ik ook aardig. Australische misdaadserie, redelijk getrouw aan echte gebeurtenissen, en kijkt makkelijk weg. Anderhalf jaar geleden ooit seizoen 1 gezien, nu bezig met twee.
Alleen krijg ik bij UK Netflix geen ondertitels en bij US wel, en die heb ik toch wel nodig met dat Australisch.
anonieme razernist
pi_132966790
wanneer komt het volgende seizoen van the walking dead
is dat al bekend?
pi_132972149
Vraagje :

Mijn schonvader is gehandicapt en kan maar weinig info verdragen. Hem een bepaalde handeling zoals Netflix opstarten duurt al een tijdje en paar keer voor hij het door heeft.

Vanmiddag is dat gelukt en yes dacht ik, hij kan gebruik maken van Netflix.

Totdat het zwarte scherm met een laadbalkje kwam. Dit balkje blijft hangen en zelf weet ik dat je netflix even opnieuw moet opstarten soms wil hij weer verder gaan. Dit kan ik niet aan mijn schoonvader leren, maar wachten tot het balkje weer geladen is en verder gaat met film of serie, dat word hem ook niet.

We maken gebruik van de NF applicatie in de Panasonic smart tv. Is er een mogelijkheid/handeling zodat hij sneller weer kan kijken ? Netflix buffert dus niet automatisch bij wat het kijkgenot voor mn schoonvader erg beperkt.
pi_132974862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:50 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje :

Mijn schonvader is gehandicapt en kan maar weinig info verdragen. Hem een bepaalde handeling zoals Netflix opstarten duurt al een tijdje en paar keer voor hij het door heeft.

Vanmiddag is dat gelukt en yes dacht ik, hij kan gebruik maken van Netflix.

Totdat het zwarte scherm met een laadbalkje kwam. Dit balkje blijft hangen en zelf weet ik dat je netflix even opnieuw moet opstarten soms wil hij weer verder gaan. Dit kan ik niet aan mijn schoonvader leren, maar wachten tot het balkje weer geladen is en verder gaat met film of serie, dat word hem ook niet.

We maken gebruik van de NF applicatie in de Panasonic smart tv. Is er een mogelijkheid/handeling zodat hij sneller weer kan kijken ? Netflix buffert dus niet automatisch bij wat het kijkgenot voor mn schoonvader erg beperkt.
geen idee of er iets mis is met die app of de tv, maar dat hij niet automatisch buffert lijkt me met de verbinding te maken te hebben. Doe je het via wifi of een vaste kabel, die laatste is namelijk sowieso sneller
pi_132974937
Zou inderdaad kunnen kijken of ik vaste kabel in tv kan krijgen, gaat nu inderdaad nog via wifi.
  woensdag 6 november 2013 @ 19:59:37 #38
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_132975337
quote:
Binnenkort op Netflix

November 2013
We zijn continu bezig met het toevoegen van nieuwe content. Ons aanbod zal steeds groter worden. Om jullie een snelle update te geven over wat binnenkort op Netflix verschijnt, zien jullie hieronder wat highlights van de titels die zullen worden toegevoegd in november. Let erop dat de data aan verandering onderhevig zijn.

Prince Of Persia: The Sands Of Time
Bekijk Prince Of Persia: The Sands Of Time vanaf 17 november 2013 op Netflix

John Carter
Bekijk John Carter vanaf 26 november 2013 op Netflix

Jochem Myjer: Yeee-haa!
Bekijk Yee-Haa vanaf 1 december 2013 op Netflix

Marc-Marie Punt.
Bekijk Marc-Marie: Punt. vanaf 1 december 2013 op Netflix

Little Britain
Bekijk Little Britain seizoen 1 t/m 3 vanaf 1 december 2013 op Netflix

The Ghost Writer
Bekijk The Ghost Writer vanaf 1 december 2013 op Netflix
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_132986092
Little Britain *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 6 november 2013 @ 23:13:55 #40
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_132986244
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef NoCigar het volgende:
Underbelly vind ik ook aardig. Australische misdaadserie, redelijk getrouw aan echte gebeurtenissen, en kijkt makkelijk weg. Anderhalf jaar geleden ooit seizoen 1 gezien, nu bezig met twee.
Alleen krijg ik bij UK Netflix geen ondertitels en bij US wel, en die heb ik toch wel nodig met dat Australisch.
Ik krijg bij sommige series wel ondertiteling en bij sommige niet als ik hem op UK zet. Denk dus dat je pech hebt qua smaak series. Ben het overigens helemaal met je eens. Soms is het echt niet te verstaan als ze een accent hebben!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 november 2013 @ 23:21:59 #41
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_132986613
hm raar. Nu heb ik op m'n AppleTV ineens wel ondertitels, maar op m'n iPad niet. Tot een paar dagen terug was dat juist andersom. En ik heb zelf niets veranderd qua settings.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 7 november 2013 @ 00:05:25 #42
104871 remlof
Europees federalist
pi_132988342
Bedacht me opeens dat ik ook een Samsung E-5300 bluray speler heb en die zou volgens de Netflixsite ook toegang tot Netflix moeten hebben.

Alleen is de app daarvoor nog steeds niet beschikbaar in Europa -O-

Heb al Netflix via m'n WDTV, maar wil via de bluray de UK-versie beschikbaar maken.
pi_132991219
ik vind Netflix echt een uitkomst! ben er echt tevreden over en na de proef maand blijf ik het houden. ik kijk op de tv via de ps3 en op mijn smartphone.
Hoe kan ik bijvoorbeeld uk of us Netflix kijken?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  donderdag 7 november 2013 @ 03:10:10 #44
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132991466
Ik ben begonnen aan Jericho. Op wat sentimenteel gedoe na best te pruimen. Doet erg veel denken aan Under the dome.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_132991705
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik krijg bij sommige series wel ondertiteling en bij sommige niet als ik hem op UK zet. Denk dus dat je pech hebt qua smaak series. Ben het overigens helemaal met je eens. Soms is het echt niet te verstaan als ze een accent hebben!
Ja, nee, maar het ging me inderdaad alleen om die specifieke serie, die heeft op UK geen en op US wel ondertitels, en die zijn dus inderdaad wel gewenst bij een Australisch en Nieuwzeelands-accent: je begrijpt het grootste deel wel maar hebt telkens het gevoel dat je toch veel ontgaat, meer dan normaal :).
Bij QI zou ik soms ook wel eens ondertitels willen hebben omdat ik soms nét dat ene woordje niet ken of een naam niet goed versta.
anonieme razernist
  donderdag 7 november 2013 @ 08:27:47 #46
104871 remlof
Europees federalist
pi_132992523
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 03:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben begonnen aan Jericho. Op wat sentimenteel gedoe na best te pruimen. Doet erg veel denken aan Under the dome.
Is alleen een stuk beter ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 09:58:39 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132994242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 02:32 schreef Dandilion het volgende:

Hoe kan ik bijvoorbeeld uk of us Netflix kijken?
Onderin de OP staan twee linkjes. Voor unblock-us betaal je een kleine vier euro per maand, de andere optie is gratis, maar daarvoor moet je op een whitelist komen. En dan is er nog een (nu nog gratis) betaversie van iets, dat staat ook op verschillende plekken in deze reeks genoemd.

Ik heb zelf unblock-us en ben er erg tevreden over. Aangezien ik Netflix met mijn moeder deel, ben ik per maand nog geen acht euro kwijt, maar heb ik wel mondiale toegang.
pi_132994336
wat zijn goede films op de UK netflix?

genres; drama, misdaad, sci-fi, thriller/horror
pi_132996403
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:02 schreef drheisenberg het volgende:
wat zijn goede films op de UK netflix?

genres; drama, misdaad, sci-fi, thriller/horror
utfs heisenberg
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_132996508
Begonnen met Twisted. Best geinig.
Young bloods everywhere....
pi_133010593
Jammer dat de film van Woodstock niet op Netflix staan..

Staan er daarnaast geen optredens op van artiesten? Ook niet bij andere landen? Zou naar mijn idee wel een goede toevoeging zijn.
pi_133026832
Is de serie Oz weggehaald? Ik meen mij te herinneren dat het erop stond :P
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:40:42 #53
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_133074553
Hey!

Wil er iemand zo vriendelijk zijn om even te kijken of The Social Network (2010) op Netflix staat? Ik heb het boek bijna uit en ben wel benieuwd naar de film. Alvast bedankt. _O_
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_133074732
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hey!

Wil er iemand zo vriendelijk zijn om even te kijken of The Social Network (2010) op Netflix staat? Ik heb het boek bijna uit en ben wel benieuwd naar de film. Alvast bedankt. _O_
Nope, staat er niet op.
Live for now, forget forever
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:52:15 #55
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_133074743
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 11:51 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Nope, staat er niet op.
Ah jammer! Bedankt voor het kijken Vogeltje88. _O_
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:04:38 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133074933
Op Netflix Canada staat-ie wel.
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:19:19 #57
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_133076430
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:04 schreef Copycat het volgende:
Op Netflix Canada staat-ie wel.
Ik moet eens dit topic gaan lezen m.b.t. die proxies. Kan je account geblokkeerd worden door Netflix of wordt het gedoogd om via Netflix USA/Canada te kijken? Kun je het overigens bekijken met Engelse ondertiteling? :D
[i]Thanks. [/i]
  zaterdag 9 november 2013 @ 13:28:24 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133076671
Onderin de OP staan links naar twee verschillende manieren om toegang tot de internationale content te krijgen. En daarin is het merendeel van het aanbod voorzien van Engelse ondertitels.
pi_133076803
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Copycat het volgende:
Onderin de OP staan links naar twee verschillende manieren om toegang tot de internationale content te krijgen. En daarin is het merendeel van het aanbod voorzien van Engelse ondertitels.
Die OP kan een update gebruiken. Tot nu toe ken ik deze diensten::
proxydns.co (betaald)
tunlr.net (gratis, maar beperkte slots beschikbaar)
unlocator.com (betaald, gratis zolang in beta)
unblock-us.com (betaald, gratis proefweek)
Mediahint (gratis)
Hola Unblocker (gratis)
pi_133077072
Ik gebruik unblock us, ivm apple tv, en ik kan regios switchen via de site
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')