quote:@Lilyhammer: How did the baddest gangster in Brooklyn wind up here? @StevieVanZandt is back in Netflix's Lilyhammer Season 2:
geen idee of er iets mis is met die app of de tv, maar dat hij niet automatisch buffert lijkt me met de verbinding te maken te hebben. Doe je het via wifi of een vaste kabel, die laatste is namelijk sowieso snellerquote:Op woensdag 6 november 2013 18:50 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje :
Mijn schonvader is gehandicapt en kan maar weinig info verdragen. Hem een bepaalde handeling zoals Netflix opstarten duurt al een tijdje en paar keer voor hij het door heeft.
Vanmiddag is dat gelukt en yes dacht ik, hij kan gebruik maken van Netflix.
Totdat het zwarte scherm met een laadbalkje kwam. Dit balkje blijft hangen en zelf weet ik dat je netflix even opnieuw moet opstarten soms wil hij weer verder gaan. Dit kan ik niet aan mijn schoonvader leren, maar wachten tot het balkje weer geladen is en verder gaat met film of serie, dat word hem ook niet.
We maken gebruik van de NF applicatie in de Panasonic smart tv. Is er een mogelijkheid/handeling zodat hij sneller weer kan kijken ? Netflix buffert dus niet automatisch bij wat het kijkgenot voor mn schoonvader erg beperkt.
quote:Binnenkort op Netflix
November 2013
We zijn continu bezig met het toevoegen van nieuwe content. Ons aanbod zal steeds groter worden. Om jullie een snelle update te geven over wat binnenkort op Netflix verschijnt, zien jullie hieronder wat highlights van de titels die zullen worden toegevoegd in november. Let erop dat de data aan verandering onderhevig zijn.
Prince Of Persia: The Sands Of Time
Bekijk Prince Of Persia: The Sands Of Time vanaf 17 november 2013 op Netflix
John Carter
Bekijk John Carter vanaf 26 november 2013 op Netflix
Jochem Myjer: Yeee-haa!
Bekijk Yee-Haa vanaf 1 december 2013 op Netflix
Marc-Marie Punt.
Bekijk Marc-Marie: Punt. vanaf 1 december 2013 op Netflix
Little Britain
Bekijk Little Britain seizoen 1 t/m 3 vanaf 1 december 2013 op Netflix
The Ghost Writer
Bekijk The Ghost Writer vanaf 1 december 2013 op Netflix
Ik krijg bij sommige series wel ondertiteling en bij sommige niet als ik hem op UK zet. Denk dus dat je pech hebt qua smaak series. Ben het overigens helemaal met je eens. Soms is het echt niet te verstaan als ze een accent hebben!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:28 schreef NoCigar het volgende:
Underbelly vind ik ook aardig. Australische misdaadserie, redelijk getrouw aan echte gebeurtenissen, en kijkt makkelijk weg. Anderhalf jaar geleden ooit seizoen 1 gezien, nu bezig met twee.
Alleen krijg ik bij UK Netflix geen ondertitels en bij US wel, en die heb ik toch wel nodig met dat Australisch.
Ja, nee, maar het ging me inderdaad alleen om die specifieke serie, die heeft op UK geen en op US wel ondertitels, en die zijn dus inderdaad wel gewenst bij een Australisch en Nieuwzeelands-accent: je begrijpt het grootste deel wel maar hebt telkens het gevoel dat je toch veel ontgaat, meer dan normaalquote:Op woensdag 6 november 2013 23:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik krijg bij sommige series wel ondertiteling en bij sommige niet als ik hem op UK zet. Denk dus dat je pech hebt qua smaak series. Ben het overigens helemaal met je eens. Soms is het echt niet te verstaan als ze een accent hebben!
Is alleen een stuk beterquote:Op donderdag 7 november 2013 03:10 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben begonnen aan Jericho. Op wat sentimenteel gedoe na best te pruimen. Doet erg veel denken aan Under the dome.
Onderin de OP staan twee linkjes. Voor unblock-us betaal je een kleine vier euro per maand, de andere optie is gratis, maar daarvoor moet je op een whitelist komen. En dan is er nog een (nu nog gratis) betaversie van iets, dat staat ook op verschillende plekken in deze reeks genoemd.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:32 schreef Dandilion het volgende:
Hoe kan ik bijvoorbeeld uk of us Netflix kijken?
utfs heisenbergquote:Op donderdag 7 november 2013 10:02 schreef drheisenberg het volgende:
wat zijn goede films op de UK netflix?
genres; drama, misdaad, sci-fi, thriller/horror
Nope, staat er niet op.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hey!
Wil er iemand zo vriendelijk zijn om even te kijken of The Social Network (2010) op Netflix staat? Ik heb het boek bijna uit en ben wel benieuwd naar de film. Alvast bedankt.
Ah jammer! Bedankt voor het kijken Vogeltje88.quote:
Ik moet eens dit topic gaan lezen m.b.t. die proxies. Kan je account geblokkeerd worden door Netflix of wordt het gedoogd om via Netflix USA/Canada te kijken? Kun je het overigens bekijken met Engelse ondertiteling?quote:
Die OP kan een update gebruiken. Tot nu toe ken ik deze diensten::quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:28 schreef Copycat het volgende:
Onderin de OP staan links naar twee verschillende manieren om toegang tot de internationale content te krijgen. En daarin is het merendeel van het aanbod voorzien van Engelse ondertitels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |