Jan Roelfs ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef Tranquilize het volgende:
He dat been van Casillas ken ik ergens van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef Tranquilize het volgende:
He dat been van Casillas ken ik ergens van.
de man van 100 miljoenquote:
Valt tegenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Goedeavond. Ik schakel net in. Is het een leuke wedstrijd?
schakel maar weer uit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
nee maar jij bent erquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Zou tosti doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga straks een boterham bereiden, of toch een tosti?
Real Madrid speelt in het oranje.
Het is nogal saai.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
neequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaf deze scheids ook aan Heitinga
Wat een Kolder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Darkestrah het volgende:
Kunnen we ophouden met Bale-grapjes?
Fascinerend, wellicht is het dan toch op feitelijkheden berust.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou tosti doen.
Dat laatste insinueerde ik een paar minuten geleden ook al toen ik zei dat Casillas bij de spelers in het oranje shirtje hoorde.
Ja, 2x zelfs.quote:
Die grapjes gaan echt te Fer ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Darkestrah het volgende:
Kunnen we ophouden met Bale-grapjes?
echt balenquote:
6.2/10quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die naamgrappen zijn immers heel irritant, daar word ik niet tevreden van
Hier ben ik niet Tevrede mee. Al die naamgrappen zijn Immers erg irritantquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik je even op pepe?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
6.3/10quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier ben ik niet Tevrede mee. Al die naamgrappen zijn Immers erg irritant
Balequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slobeend zit ook in het stadion. Je bent er in getrapt.
Je moet soms wat water bij de wijnaldum doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ipv irritant 'fervelend' gebruiken had het een 8 opgeleverd.
Bedankt voor deze, Leo Driessen jr.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet soms wat water bij de wijnaldum doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |