http://nl.wikipedia.org/wiki/Windhoosquote:Op zondag 3 november 2013 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Een windhoos, geen tornado
Gelukkig dat het bij jullie meevalt zeg, lijkt me echt heel eng![]()
Ik snap wat je bedoelt, een dunne zeg maarquote:Op zondag 3 november 2013 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik las nu ook dat ze pas achteraf kunnen zeggen wát het nu was. Foto's zag er wel uit als een tornado, maar dan een 'kleintje'. Voor zover je van een 'kleintje' kunt spreken natuurlijk
preciesquote:Op zondag 3 november 2013 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Duitsers vallen het land niet zo vaak binnen?
must.... resist.... jokes...quote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, die stofzuiger is wel degelijk "leuk" - aan en uitknop plus aanpassen zuigkracht op de greep. Geen gehannes meer met de machine zelf, dus met een beweging van de vinger aan te passen.
Puala ik zal morgen laten weten hoe de Vac bevalt. Nog niet ingewijd
Resistance is futilequote:Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
must.... resist.... jokes...
je kan hem zelf invullenquote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Resistance is futilebring it on
Neuh, doe jij het maarquote:Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je kan hem zelf invullen![]()
hehe. invullen. hehe. he.
Zeker wetenquote:Op zondag 3 november 2013 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, ik ga zo maffen. Even een saffie voor het slapen?
quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker wetenIk ga het ook niet te laat maken, zo lekker boekje lezen op bed
Dat vroeg B laatst ookquote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wacht sinds wanneer rook je weer?
Jawel maar weet nog niet wanneer.quote:Op zondag 3 november 2013 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen plannen om weer te stoppen?
En datquote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Na elke sigaret stopt ze zeker een tijdje voordat ze er weer een opsteekt
Je zet dat ding toch gewoon bij het eerste gebruik op vol vermogen en komt er daarna niet meer aan?quote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, die stofzuiger is wel degelijk "leuk" - aan en uitknop plus aanpassen zuigkracht op de greep. Geen gehannes meer met de machine zelf, dus met een beweging van de vinger aan te passen.
Puala ik zal morgen laten weten hoe de Vac bevalt. Nog niet ingewijd
Niet altijdquote:Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je zet dat ding toch gewoon bij het eerste gebruik op vol vermogen en komt er daarna niet meer aan?
Waarom zou ik minder dan full power willen dan?quote:
Dat inderdaad. Langs gordijnen en tapijten.quote:Op zondag 3 november 2013 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij mij omdat die zich anders vastzuigt aan het tapijt en stofzuigen op die manier lastig wordt
http://www.geenstijl.nl/m(...)_dood_eindelijk.htmlquote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ligt radio 1 er bij iemand anders er ook uit? In een keer stil op de zender
bij studio voetbal vielen eerst de lampen uit en even later viel de hele zender weg. Zag er wel apart uit, ze bleven gewoon uitzenden in het donkerquote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ligt radio 1 er bij iemand anders er ook uit? In een keer stil op de zender
Het antwoord is al gegeven, inderdaad bij gordijnen of de deurmatquote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou ik minder dan full power willen dan?
Beter dan hoest kink.quote:Op maandag 4 november 2013 06:33 schreef iamredleader het volgende:
Ja, goed planbrakke nacht; Jair hoest flink...
Nat en winderig.quote:Op maandag 4 november 2013 06:37 schreef iamredleader het volgende:
Dat is waar![]()
Flinke regenbui afgelopen half uur. Benieuwd naar de rest van de dag.
Je klinkt wel heel intenst gelukkig met een ding om het huishouden mee te moeten doenquote:
Het is red, ik kijk er niet van opquote:Op maandag 4 november 2013 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Je klinkt wel heel intenst gelukkig met een ding om het huishouden mee te moeten doen![]()
Goed bezigquote:Op maandag 4 november 2013 10:38 schreef B.ertha het volgende:
Verhuizen overleefd. Ik had er vooraf weinig zin in maar halverwege ging het al stukken beter. Ik heb 's ochtends snel bij de ikea een kast, 2 nachtkastjes en een bureau gekocht. Toen de terugweg dikke file waardoor we 2 uur later dan gepland gingen verhuizen
Rond 20u was naar boven gesjouwd en alles opgebouwd. De keuken gepoetst en ingericht en de meeste dozen leeg. Gisteren heb ik nog wat dozen leeggeruimd dus nu moet ik nog 1 doos met papieren, 1 doos met uizoekspul en een kleine stapel kleding opruimen.
Al met al best snel gegaan
Wat is dat nou weer voor een kletsquote:Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed bezigBen benieuwd naar je nieuwe huisje!
Net te horen gekregen van de verzekering dat ze mijn camera niet vergoeden omdat er zo vaak uit het luchtruim van vliegtuigen wordt gejat dat ze het als uitzondering in de polis hebben opgenomen![]()
![]()
Ga ik denk ik ook doen ja, eikelsquote:Op maandag 4 november 2013 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klets.
"Ja hallo hier heeft u een verzekering, maar de tien meest voorkomende gevallen zijn uitgezonderd, waardoor u in 99% van de gevallen niets kunt declareren."
Ik zou direct die verzekering opzeggen.
Gisteren een fatsoenlijke lamp in de woonkamer opgehangen. Er hing de afgelopen twee jaar een peertjequote:
quote:Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef MaJo het volgende:
"Vandaag te horen gekregen dat mijn camera die gejat is uit mijn koffer niet door jullie wordt vergoed omdat het in de uitzonderingsclosule van de polis staat. Alles wat er mis gaat in het luchtruim wordt blijkbaar niet door jullie vergoed. Mag ik vragen waarom ik dan in vredesnaam een verzekering bij jullie heb lopen? Ik ben zeer ontevreden over deze gang van zaken en zal vandaag nog deze verzekering opzeggen!"
Gepost op de Facebook van Interpolis. Ben benieuwd naar de reactie
Wij hebben nog op de kluslijst staan:quote:Op maandag 4 november 2013 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Gisteren een fatsoenlijke lamp in de woonkamer opgehangen. Er hing de afgelopen twee jaar een peertje.
Het ligt eraan, ze zijn vaak niet zo happig op slechte reclame en soms zijn ze daar wel gevoelig voor. Maar dan moet het wel echt viral gaan, van een paar klagers liggen ze niet wakkerquote:Op maandag 4 november 2013 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben idd wel benieuwd of ze gevoelig zijn voor dit soort acties (ik denk het niet)
Achtertuin is net twee weken af hierquote:Op maandag 4 november 2013 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben nog op de kluslijst staan:
- tapijt eens een keer netjes bijlangs met een schaar en alle draden wegknippen
- trapleuningen beitsen en terughangen
- 1 plek van het tapijt zit op een rand onder de trap, moet nog een keer een lijst overheen zodat het netjes is afgewerkt
- berging moet nog een verwarming krijgen
- berging moet beter geisoleerd worden
- voortuin
- achtertuin
En vast nog veul meer dat ik niet weet maar dat E. belangrijk / handig vindt
Nog interesse in mijn QOTSA kaarten?quote:Op maandag 4 november 2013 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
trapleuning moet nog aan de wand, voor- en achtertuin moeten nog, maar het zand ligt inmiddels in de achtertuin, dus daar moeten snel de tegels in voordat de buuurtkatten de boel echt helemaal volgekakt hebben. En nog een lamp op de overloop en op de vliering maken, En de plint boven de keukenkastjes plaatsen.
En dan kan het huis in de verkoop
Dat was ook het doel?quote:
ga maar naar die andere kaper danquote:Op maandag 4 november 2013 12:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog interesse in mijn QOTSA kaarten?Als je dat niet hebt is het ook geen probleem want dan is er een andere kaper op de kust (lubje)
Verhuizingstechnisch is het bijna af. Maar gaandeweg moet er nog wel wat gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2013 10:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als dat alles is wat nog moet gebeuren dan zou ik allang af noemen
Kom een keer langsquote:Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed bezigBen benieuwd naar je nieuwe huisje!
Net te horen gekregen van de verzekering dat ze mijn camera niet vergoeden omdat er zo vaak uit het luchtruim van vliegtuigen wordt gejat dat ze het als uitzondering in de polis hebben opgenomen![]()
![]()
Als ik dat soort dingen moet gaan doen, ben ik nog drie jaar bezig. Het tapijt ligt heel slecht, de muren zijn ongelijk enz. Maar ach, het is tijdelijke huurquote:Op maandag 4 november 2013 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben nog op de kluslijst staan:
- tapijt eens een keer netjes bijlangs met een schaar en alle draden wegknippen
- trapleuningen beitsen en terughangen
- 1 plek van het tapijt zit op een rand onder de trap, moet nog een keer een lijst overheen zodat het netjes is afgewerkt
- berging moet nog een verwarming krijgen
- berging moet beter geisoleerd worden
- voortuin
- achtertuin
En vast nog veul meer dat ik niet weet maar dat E. belangrijk / handig vindt
Toen ik het kocht niet, maar inmiddels willen we graag samenwonen, maar niet in dit huisje.quote:
Ah dat is wel een goede (en leuke) reden om te verkopen jaquote:Op maandag 4 november 2013 12:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Toen ik het kocht niet, maar inmiddels willen we graag samenwonen, maar niet in dit huisje.
Dat duurt bij ons al meer dan een jaarquote:Op maandag 4 november 2013 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Achtertuin is net twee weken af hier. Trapleuningen heeft hier ook een half jaar geduurd
.
Ik miste ze ook niet toen ik ze niet had, maar toen ik ze weer had vond ik het wel weer prettigquote:Op maandag 4 november 2013 12:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat duurt bij ons al meer dan een jaarmaar wij gebruiken ze ook niet natuurlijk, wij stuiven gewoon die trap op en af
dus het boeit ons bijzonder weinig. Maar het lijkt wel netter als het af is.
Uit de kosten komen is al een kunst in deze tijd.quote:Op maandag 4 november 2013 12:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal er niet veel winst op gaan maken ben ik bang, maar ik kom wel uit de kosten.
Jammer van alle tijd die er in zit dan, dat wel.
Als je weet in welke staat ik het huis kocht en dat ik 95% zelf heb verbouwd dan is dat gelukkig nog een haalbare kaartquote:Op maandag 4 november 2013 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Uit de kosten komen is al een kunst in deze tijd.
Dan moet je niet de uren gaan rekenen die je erin gestoken hebtquote:Op maandag 4 november 2013 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je weet in welke staat ik het huis kocht en dat ik 95% zelf heb verbouwd dan is dat gelukkig nog een haalbare kaart
nee, daar moet je ook niet over nadenken, daar word je depressief vanquote:Op maandag 4 november 2013 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan moet je niet de uren gaan rekenen die je erin gestoken hebt.
Ik hoop dat klussen een hobby van je is?quote:Op maandag 4 november 2013 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee, daar moet je ook niet over nadenken, daar word je depressief van
Ik voel me er al bijna thuis.quote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
zo zag het er ooit uit bij mij
[ afbeelding ]
Zit daar nu pal naast, was fijn vanmorgen in de trein...quote:Op maandag 4 november 2013 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Overstappen op Utrecht CS, áltijd een feest
Kun je dat hier ook een keer doenquote:Op maandag 4 november 2013 14:11 schreef iamredleader het volgende:
Met de Vac in een half uurtje dus alle ramen van de begane grond en de eerste verdieping schoongemaakt - wauw![]()
Doe je ook aan demonstraties?quote:Op maandag 4 november 2013 14:11 schreef iamredleader het volgende:
Met de Vac in een half uurtje dus alle ramen van de begane grond en de eerste verdieping schoongemaakt - wauw![]()
21-12 in Zaandam bijvoorbeeld.quote:
chaosquote:Op maandag 4 november 2013 13:08 schreef TradeMarkie het volgende:
zo zag het er ooit uit bij mij
[ afbeelding ]
Ik voelde meer voor een andere datum in een andere plaats en dan het liefst een demonstratie bij elk raam binnen en buitenquote:
mijn voorstel is praktischer, dan is toch iedereen al bij elkaar.quote:Op maandag 4 november 2013 14:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik voelde meer voor een andere datum in een andere plaats en dan het liefst een demonstratie bij elk raam binnen en buiten
Prima, ik zal met Tinu overleggen wanneer we een dagje jullie kant op kunnenquote:Op maandag 4 november 2013 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je dat hier ook een keer doen
Heuj, daar ben ik nuquote:Op maandag 4 november 2013 14:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je dan toch bezig bent dan mag je in den Bosch ook langskomen. We even een hoogwerker regelen voor de buitenzijde.
Ik vond het ook niet te zuipenquote:Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik proef geen appel, geen framboos, terwijl het appel-framboos zou moeten zijn. Tevens een hele, hele ranzige nasmaak.
Ik heb nu een reactie van Interpolis, ben benieuwd!quote:Op maandag 4 november 2013 14:05 schreef iamredleader het volgende:
MaJo, ik heb ook gereageerd, ben benieuwd naar de resultaten
Hoogwerker kan ik wel regelen, een Vac helaas nietquote:Op maandag 4 november 2013 14:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met een hoogwerker en een Vac?
Ik las het, inderdaad benieuwdquote:Op maandag 4 november 2013 14:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu een reactie van Interpolis, ben benieuwd!
Thanksquote:Op maandag 4 november 2013 14:48 schreef Lotusss het volgende:
Heb ook maar even gereageerd op Facebook naar Interpolis.
Mijn Facebook-fittie met The Phone House heeft ook resultaat gehad
Ander keertje graag, maar lijkt me wel gezelligquote:Op maandag 4 november 2013 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik toevallig ook, werk vandaag thuis. Kom je op de koffie?
succes!quote:Op maandag 4 november 2013 15:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga vandaag maar eens een nieuwe tactiek testen; in nette kleren mijn cv en sollicatie brief persoonlijk afleveren. We shall see
hoeren-hoog vind ik zo platquote:Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vraagje he, hoe hoog mogen de hakken zijn? Ik heb alleen maar plat en hoeren-hoog, vrij weinig er tussen in
Het hangt denk ik ook nogal af van hoe bloot je verder gekleed bentquote:Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vraagje he, hoe hoog mogen de hakken zijn? Ik heb alleen maar plat en hoeren-hoog, vrij weinig er tussen in
Er tussen inquote:Op maandag 4 november 2013 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nette, lange grijze broek, mijn knie lengte rode jas,sjaalquote:Op maandag 4 november 2013 16:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het hangt denk ik ook nogal af van hoe bloot je verder gekleed bentmijn manager vond 'fuck me heels' van een collega van 'm wel tof in elk geval
Tevens: vergadering is nog niet begonnen, nu al 20 minuten te laat, officieel ben ik om half 5 vrijik zal iets langer blijven wachten, maar dan ga ik ook maar gewoon naar huis denk ik
met vrij weinig bedoelde ik eigenlijk helemaal niet. Ik ga voor mijn laagste hak danquote:
Oh da's netjesquote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nette, lange grijze broek, mijn knie lengte rode jas,sjaal
quote:Op maandag 4 november 2013 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met vrij weinig bedoelde ik eigenlijk helemaal niet. Ik ga voor mijn laagste hak dan
Pics!quote:Op maandag 4 november 2013 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nette, lange grijze broek, mijn knie lengte rode jas,sjaal
tis een baan in fondsenwerving voor de chicago operaquote:Op maandag 4 november 2013 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh da's netjesen zolang je fatsoenlijk kunt lopen op die hakken, kun je het denk ik wel doen. Want wankelend een kantoor binnenstappen is vooral hilarisch
zit nu nog in mijn pyjamaquote:
Ik snap helemaal niets van deze zinquote:Op maandag 4 november 2013 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vergadering is er, maar liep weer weg. Dude, blijf staan
quote:
euhm..... pics?quote:Op maandag 4 november 2013 16:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goh, even wachten waar Cobra nu om gaat vragen....
Fleece pyjamasquote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is een fleece pyjama echt niks aan
preciesquote:Op maandag 4 november 2013 16:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fleece pyjamas
Aangekleed in een knuffelbeest
Wat is het nou, je hebt een pyjama aan of echt niks aan...quote:Op maandag 4 november 2013 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is een fleece pyjama echt niks aan
Je noemt degene waar je een vergadering mee hebt toch niet "mijn vergadering" maar "mijn afspraak"?quote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik begreep het als dat degene met wie ze een vergadering had er ws, maar weer wegliep
ohh nahja kan beiden denk ik?quote:Op maandag 4 november 2013 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je noemt degene waar je een vergadering mee hebt toch niet "mijn vergadering" maar "mijn afspraak"?
maakt mij eigenlijk niet uit, zou voor mij ook hetzelfde kunnen betekenenquote:Op maandag 4 november 2013 17:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je noemt degene waar je een vergadering mee hebt toch niet "mijn vergadering" maar "mijn afspraak"?
Mijn HBO besloot ook dat er zoveel mogelijk biologisch moest. Daar heb ik me een keer mee geamuseerd omdat ze, vanwege het grote aantal internationale studenten, de Engelse term 'organic' hanteerde. Wat ertoe leidde dat klasgenoten weigerden de nieuwe kroketten te eten, omdat daar orgaanvlees in zou zitten omdat ze organic heettenquote:Op maandag 4 november 2013 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier ooit eens Holy Soda geprobeerd? Ik vind het niet te zuipen.
'100% Goodness - 100% natuurlijke ingredienten - laag in calorieen - geen toegevoegd suiker en niks kunstmatigs'.
Als ze er nu wel gewoon wat zooi in hadden gestopt was het misschien te drinken geweest
ah ok, ik had de term nog nooit gehoordquote:Op maandag 4 november 2013 17:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maakt mij eigenlijk niet uit, zou voor mij ook hetzelfde kunnen betekenen
ja mijn hoofd kon de term 'mijn afspraak' niet vindenquote:Op maandag 4 november 2013 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik begreep het als dat degene met wie ze een vergadering had er ws, maar weer wegliep
Bank-eigen? Same herequote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef Lotusss het volgende:
Wij hebben altijd bila's of het moet plenair
Waarom "moet" je op vakantie?quote:Op maandag 4 november 2013 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik moet moet op vakantie maar heb geen zin om naar 'huis' te gaan en ook geen idee waar ik anders heen zou moeten
Bank-eigen waarschijnlijk ja.quote:
Heb nog 8 vakantie dagen die ik in de komende 2 maanden moet gebruikenquote:Op maandag 4 november 2013 17:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom "moet" je op vakantie?
Naar Devon, Engeland. Gaat dagelijks een vlucht Schiphol - Exeter. Supermooiquote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
en het moet zo min mogelijk kosten
Je kan toch ook de vakantiedagen opnemen en doorbrengen door op de bank tv te kijken?quote:Op maandag 4 november 2013 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb nog 8 vakantie dagen die ik in de komende 2 maanden moet gebruiken
liftend het land door. Vriendin is laatst naar zuid Frankrijk gelift :pquote:Op maandag 4 november 2013 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
en het moet zo min mogelijk kosten
Alleen heb ik geen TV hierquote:Op maandag 4 november 2013 17:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan toch ook de vakantiedagen opnemen en doorbrengen door op de bank tv te kijken?
Dan ga je in een hotel om de hoek zitten waar ze wel tv op de kamer hebbenquote:
quote:
quote:
Week Berlijn, schijnt mooi te zijn deze tijd van het jaarquote:Op maandag 4 november 2013 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb nog 8 vakantie dagen die ik in de komende 2 maanden moet gebruiken
Er is nog steeds niet geklaverjast op een spelletjesmeet. Daar moet ook wat aan gebeuren.quote:Op maandag 4 november 2013 17:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bordspellen en kaartspellen. Great Dalmuti present
Nee hoorquote:Op maandag 4 november 2013 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is nog steeds niet geklaverjast op een spelletjesmeet. Daar moet ook wat aan gebeuren.
Er worden spellen gespeeld die langer duren dan een boompjequote:Op maandag 4 november 2013 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor. Klaverjassen duurt relatief lang, in die tijd kan je ook andere spellen doen
Hm, fair pointquote:Op maandag 4 november 2013 17:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Er worden spellen gespeeld die langer duren dan een boompje.
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 november 2013 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hm, fair point. Afhankelijk van het gezelschap kan een pot Risk makkelijk 4 uur duren
nee joh, ff doorzetten nuquote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het allemaal maar veel te spannend. Misschien toch gewoon emailen?
Nee. Gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het allemaal maar veel te spannend. Misschien toch gewoon emailen?
Misschien wel ja maar aan de andere kant kom je waarschijnlijk toch niet verder dan de receptie balie als je alleen maar je CV af komt geven.quote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
denken jullie dat het helpt, persoonlijk gaan?
we shall see.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien wel ja maar aan de andere kant kom je waarschijnlijk toch niet verder dan de receptie balie als je alleen maar je CV af komt geven.
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeker wel. En look confident!quote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen ideequote:
ligt eraan of je het kan afgeven aan iemand die er wat over te zeggen heeft. Wat niet waarschijnlijk is bij een groot bedrijfquote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tis de opera... Geen idee hoe het zal gaanquote:Op maandag 4 november 2013 19:10 schreef Bart het volgende:
[..]
ligt eraan of je het kan afgeven aan iemand die er wat over te zeggen heeft. Wat niet waarschijnlijk is bij een groot bedrijf
ja, je hebt je uiterlijk niet tegen je (en ja, niet onbelangrijk in zo'n functie)quote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
denk ditquote:Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
tis een baan in fondsenwerving voor de chicago operaEindelijk kan ik eens gebruiken dat ik van een kakkersachtergond kom
(school dan, niet familie)
Assistent in fondsenwerving. Was moeilijk kiezen tussen dat en eerste sopraan.quote:
Te veel noten op je zang gehad?quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Anti climactisch.
[..]
Assistent in fondsenwerving. Was moeilijk kiezen tussen dat en eerste sopraan.
Ik moet altijd aan jou denken als ik die violist op de tweede rij zie zitten.quote:
Haha, helaas niet iets om trots op te zijn nu.quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vooralsnog niet genoeg
Kijk eens wat ik nu heb:
[ afbeelding ]
Geen pyjama.quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vooralsnog niet genoeg
Kijk eens wat ik nu heb:
[ afbeelding ]
Wat maakt één slecht seizoen nou uitquote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, helaas niet iets om trots op te zijn nu.
Wat een rampenteam dit jaar...
Het seizoen maakt me niets uit, de inzet van die gasten iedere wedstrijd wel.quote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat maakt één slecht seizoen nou uitIk ben nog altijd blij en trots
die heb ik gekocht op de dag dat ik mijn baan verloorquote:Op maandag 4 november 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Maar je hebt dus weer een nieuwe auto, PS?
Ik heb het gevoel dat ik onder een steen gelegen heb na 2 dagen hier nauwelijks aanwezig te zijn geweest.
Heb sinds vandaag ook een iPad en ik kan er nog niet aan wennen.
Al die afhankelijkheden van Apple shit...
Had je dat gemeld of hebben we een primeur?quote:Op maandag 4 november 2013 22:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die heb ik gekocht op de dag dat ik mijn baan verloor
welke? de auto of de baan? Allebei vermeld hier hoorquote:Op maandag 4 november 2013 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je dat gemeld of hebben we een primeur?
En soms moet je jezelf kietelen als niemand anders het doet...
Wel verzekerd en zo dit keer, mag ik hopen.
Dat van die baan had ik wel meegekregen, over je auto dus niets.quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
welke? de auto of de baan? Allebei vermeld hier hoor
Doe ik deze nog eve als slaapmutsje...quote:
Wat een verkrachterquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik deze nog eve als slaapmutsje...
Mw. MM heeft nog een allereerste iPad, dus ik denk dat die er wel interesse in heeft, omdat, typisch Apple, vele van de huidige apps niet meer compatible zijn met het OS wat zij er op heeft staan. En dat is ook niet meer te upgraden...quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Heb je de iPad (ergens bij) gekregen, MM? Bij een cursus toch?
Ik zou 'm verkopen als ik jou was. En dan een hanteerbaarder ding ervoor in de plaats. Maak je vast nog winst ook.![]()
Ik meen 18 december, zorg naast het spandoek voor een glas karnemelk en een kaassoufleequote:Op dinsdag 5 november 2013 06:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Wanneer moet ik met m'n spandoek op Schiphol staan?
Die heb ik nog een paar liggenquote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft nog een allereerste iPad, dus ik denk dat die er wel interesse in heeft, omdat, typisch Apple, vele van de huidige apps niet meer compatible zijn met het OS wat zij er op heeft staan. En dat is ook niet meer te upgraden...
Maar goed, morgen nog een dagje er mee klooien en dan weg ermee.
Lang leve Android!
Jij speelt vals, met je werkquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Die heb ik nog een paar liggen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zowaar van een fietsenwinkel. Wel een tweedehands trouwensquote:
quote:
Woon/werk, recreatiequote:Op dinsdag 5 november 2013 12:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sportieve aspiraties of gewoon voor woon/werk verkeer?
Aha, goed om te wetenquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:50 schreef Puala het volgende:
Ik beheer werkplekken bij een bedrijf, dus alles wat ze gebruiken aan desktops, laptops, printers, telefoons, tablets en alle randapparatuur die er bij hoort. Als ze een probleem hebben maken ze een melding aan en dan ga ik het oplossen. En als ze iets nieuws/anders willen regel ik het ook![]()
En op dit moment probeer ik ook kosten te besparen door daar flink op te letten en alles onder de loep te nemen wat ze gebruiken/aanvragen.
lekker.quote:
Gebakken vis, aardappels en bieten hierzoquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef iamredleader het volgende:
En hier is het vanavond hamburgers, frietjes en doperwten&wortels op de planning. Even wachten tot Tinu en de jongens thuis zijn... met de regen is het vaak wat later vanwege het verkeer
Hamburgers en patat met groente???quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef iamredleader het volgende:
En hier is het vanavond hamburgers, frietjes en doperwten&wortels op de planning. Even wachten tot Tinu en de jongens thuis zijn... met de regen is het vaak wat later vanwege het verkeer
Ja, eindelijk koffie drinken dan...quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het zo leuk dat mensen het leuk vinden dat ik terug kom!![]()
beloofd is beloofd he?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eindelijk koffie drinken dan...
Is via Hilversum niet een optie?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk die NS...
Is er een wisselstoring en rijden we vanaf Utrecht half Nederland door om naar Amsterdam te komen.
Ik wil zo langzamerhand wel een hap eten en koffie. Duurt nog minimaal 45 minuten.
Ik vervloek het OV in Nederland...
Toeristische route! Geniet ervanquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef MadMaster het volgende:
Heerlijk die NS...
Is er een wisselstoring en rijden we vanaf Utrecht half Nederland door om naar Amsterdam te komen.
Ik wil zo langzamerhand wel een hap eten en koffie. Duurt nog minimaal 45 minuten.
Ik vervloek het OV in Nederland...
Dat was ook he geval, maar ik heb er 1 uur en 45 minuten over gedaan om vanaf Utrecht CS thuis te komen. Overal stoppen wegens file op het spoor en op de perrons...quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is via Hilversum niet een optie?
B. heeft de 20e al geclaimedquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, dan even een datum/tijd prikken...
Ik heb nog genoeg ruimte in mijn agenda rond die tijd...quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
B. heeft de 20e al geclaimed
ja zeg het maar hoor. Ik heb nog geen plannen, anders dan B. en ik ga een presentatie geven op het Barlaeus (ew)quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg ruimte in mijn agenda rond die tijd...
Verkeer was vreselijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind het ook leuk!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het zo leuk dat mensen het leuk vinden dat ik terug kom!![]()
21e toch? In Zaandam? PS kan wel met mij meerijden naar jou toequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk!
Mits we gaan meeten.
nee man. Down Periscope nu op 7.quote:
ga jij er een beetje met mijn meet idee vandoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
21e toch? In Zaandam? PS kan wel met mij meerijden naar jou toe
is er een meet dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
ga jij er een beetje met mijn meet idee vandoor![]()
![]()
Maar nog niet echt animo dus?
Jouw idee? Welke meet? Maak het eerst maar concreetquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Jawel, prima zelfs.. .quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
![]()
Ken ik niet die dag...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
21 dec in Zaandam, aanmelden bij Bart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |