http://nl.wikipedia.org/wiki/Windhoosquote:Op zondag 3 november 2013 18:47 schreef Etcetera het volgende:
Een windhoos, geen tornado
Gelukkig dat het bij jullie meevalt zeg, lijkt me echt heel eng![]()
Ik snap wat je bedoelt, een dunne zeg maarquote:Op zondag 3 november 2013 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik las nu ook dat ze pas achteraf kunnen zeggen wát het nu was. Foto's zag er wel uit als een tornado, maar dan een 'kleintje'. Voor zover je van een 'kleintje' kunt spreken natuurlijk
preciesquote:Op zondag 3 november 2013 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De Duitsers vallen het land niet zo vaak binnen?
must.... resist.... jokes...quote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, die stofzuiger is wel degelijk "leuk" - aan en uitknop plus aanpassen zuigkracht op de greep. Geen gehannes meer met de machine zelf, dus met een beweging van de vinger aan te passen.
Puala ik zal morgen laten weten hoe de Vac bevalt. Nog niet ingewijd
Resistance is futilequote:Op zondag 3 november 2013 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
must.... resist.... jokes...
je kan hem zelf invullenquote:Op zondag 3 november 2013 21:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Resistance is futilebring it on
Neuh, doe jij het maarquote:Op zondag 3 november 2013 21:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je kan hem zelf invullen![]()
hehe. invullen. hehe. he.
Zeker wetenquote:Op zondag 3 november 2013 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, ik ga zo maffen. Even een saffie voor het slapen?
quote:Op zondag 3 november 2013 21:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker wetenIk ga het ook niet te laat maken, zo lekker boekje lezen op bed
Dat vroeg B laatst ookquote:Op zondag 3 november 2013 21:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wacht sinds wanneer rook je weer?
Jawel maar weet nog niet wanneer.quote:Op zondag 3 november 2013 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geen plannen om weer te stoppen?
En datquote:Op zondag 3 november 2013 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Na elke sigaret stopt ze zeker een tijdje voordat ze er weer een opsteekt
Je zet dat ding toch gewoon bij het eerste gebruik op vol vermogen en komt er daarna niet meer aan?quote:Op zondag 3 november 2013 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, die stofzuiger is wel degelijk "leuk" - aan en uitknop plus aanpassen zuigkracht op de greep. Geen gehannes meer met de machine zelf, dus met een beweging van de vinger aan te passen.
Puala ik zal morgen laten weten hoe de Vac bevalt. Nog niet ingewijd
Niet altijdquote:Op zondag 3 november 2013 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je zet dat ding toch gewoon bij het eerste gebruik op vol vermogen en komt er daarna niet meer aan?
Waarom zou ik minder dan full power willen dan?quote:
Dat inderdaad. Langs gordijnen en tapijten.quote:Op zondag 3 november 2013 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
bij mij omdat die zich anders vastzuigt aan het tapijt en stofzuigen op die manier lastig wordt
http://www.geenstijl.nl/m(...)_dood_eindelijk.htmlquote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ligt radio 1 er bij iemand anders er ook uit? In een keer stil op de zender
bij studio voetbal vielen eerst de lampen uit en even later viel de hele zender weg. Zag er wel apart uit, ze bleven gewoon uitzenden in het donkerquote:Op zondag 3 november 2013 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ligt radio 1 er bij iemand anders er ook uit? In een keer stil op de zender
Het antwoord is al gegeven, inderdaad bij gordijnen of de deurmatquote:Op zondag 3 november 2013 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou ik minder dan full power willen dan?
Beter dan hoest kink.quote:Op maandag 4 november 2013 06:33 schreef iamredleader het volgende:
Ja, goed planbrakke nacht; Jair hoest flink...
Nat en winderig.quote:Op maandag 4 november 2013 06:37 schreef iamredleader het volgende:
Dat is waar![]()
Flinke regenbui afgelopen half uur. Benieuwd naar de rest van de dag.
Je klinkt wel heel intenst gelukkig met een ding om het huishouden mee te moeten doenquote:
Het is red, ik kijk er niet van opquote:Op maandag 4 november 2013 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Je klinkt wel heel intenst gelukkig met een ding om het huishouden mee te moeten doen![]()
Goed bezigquote:Op maandag 4 november 2013 10:38 schreef B.ertha het volgende:
Verhuizen overleefd. Ik had er vooraf weinig zin in maar halverwege ging het al stukken beter. Ik heb 's ochtends snel bij de ikea een kast, 2 nachtkastjes en een bureau gekocht. Toen de terugweg dikke file waardoor we 2 uur later dan gepland gingen verhuizen
Rond 20u was naar boven gesjouwd en alles opgebouwd. De keuken gepoetst en ingericht en de meeste dozen leeg. Gisteren heb ik nog wat dozen leeggeruimd dus nu moet ik nog 1 doos met papieren, 1 doos met uizoekspul en een kleine stapel kleding opruimen.
Al met al best snel gegaan
Wat is dat nou weer voor een kletsquote:Op maandag 4 november 2013 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed bezigBen benieuwd naar je nieuwe huisje!
Net te horen gekregen van de verzekering dat ze mijn camera niet vergoeden omdat er zo vaak uit het luchtruim van vliegtuigen wordt gejat dat ze het als uitzondering in de polis hebben opgenomen![]()
![]()
Ga ik denk ik ook doen ja, eikelsquote:Op maandag 4 november 2013 11:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een klets.
"Ja hallo hier heeft u een verzekering, maar de tien meest voorkomende gevallen zijn uitgezonderd, waardoor u in 99% van de gevallen niets kunt declareren."
Ik zou direct die verzekering opzeggen.
Gisteren een fatsoenlijke lamp in de woonkamer opgehangen. Er hing de afgelopen twee jaar een peertjequote:
quote:Op maandag 4 november 2013 12:01 schreef MaJo het volgende:
"Vandaag te horen gekregen dat mijn camera die gejat is uit mijn koffer niet door jullie wordt vergoed omdat het in de uitzonderingsclosule van de polis staat. Alles wat er mis gaat in het luchtruim wordt blijkbaar niet door jullie vergoed. Mag ik vragen waarom ik dan in vredesnaam een verzekering bij jullie heb lopen? Ik ben zeer ontevreden over deze gang van zaken en zal vandaag nog deze verzekering opzeggen!"
Gepost op de Facebook van Interpolis. Ben benieuwd naar de reactie
Wij hebben nog op de kluslijst staan:quote:Op maandag 4 november 2013 12:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Gisteren een fatsoenlijke lamp in de woonkamer opgehangen. Er hing de afgelopen twee jaar een peertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |