Nou kijk eens aanquote:Op zondag 3 november 2013 18:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: Door jou kom ik minder zielig over (hoop ik). Dus ik vind je aanwezigheid fijn
Ah kut, was naar VA bedoeld. Sorry XeXe.quote:Op zondag 3 november 2013 18:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou kijk eens aandaar ben ik nou blij om
![]()
Waarom vindt je jezelf zielig?
geen idee. nieuw plaatje in de OP.quote:
Geen probleem, betekend dit nu dat je mijn aanwezigheid niet prettig vindtquote:Op zondag 3 november 2013 18:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ah kut, was naar VA bedoeld. Sorry XeXe.
Zit jij er momenteel bij zo?quote:Op zondag 3 november 2013 18:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
geen idee. nieuw plaatje in de OP.
Jawel, met jou erbij ben ik niet de enige lichtgetint persoon/verdachte.quote:Op zondag 3 november 2013 18:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geen probleem, betekend dit nu dat je mijn aanwezigheid niet prettig vindt
nog net niet, ben nu redelijk uitgeslapenquote:
Waarom zou je dat eerst wel zijn dan.quote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stel dat er een FOK! moord gepleegd wordt, ben ik niet langer de enige verdachte.
Omdat Darkquote:Op zondag 3 november 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eerst wel zijn dan.
quote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel, met jou erbij ben ik niet de enige lichtgetint persoon/verdachte.
quote:Op zondag 3 november 2013 18:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
Stel dat er een FOK! moord gepleegd wordt, ben ik niet langer de enige verdachte.
ahhh heb je een kleurtjequote:
nicequote:
oke.quote:Op zondag 3 november 2013 18:13 schreef sararaats het volgende:
stel dat ik per ongeluk een kip vermoord, ik zou direct schuldig pleiten.
kippen kunnen niet goed tegen ijskoud water.
?quote:Op zondag 3 november 2013 18:13 schreef sararaats het volgende:
is namelijk echt gebeurdquote:
Goed om te weten, ik zal mijn kip geen ijsbad gevenquote:Op zondag 3 november 2013 18:13 schreef sararaats het volgende:
Is dat een metafoor?quote:Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik zal mijn kip geen ijsbad geven
Wat ?quote:Op zondag 3 november 2013 18:13 schreef sararaats het volgende:
Jij past wel tussen de ezels lijkt me.quote:Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil ook kip kip maar er is geen plek en ik zou echt graag op een boerderij wonen
Nee, we hadden toch gezamenlijk besloten dat wij niet voor elkaar gemaakt waren?quote:Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is dat een metafoor?
Ben je met me aan het flirten?
Doet me gelijk denken aan The Hangover 3..quote:Op zondag 3 november 2013 18:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wisten jullie dat je een kip geen kip mag voeren?
is namelijk echt gebeurdquote:
En jij past wel op een zolderkamer bij je ouders met een uitkering.quote:Op zondag 3 november 2013 18:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij past wel tussen de ezels lijkt me.
Of The Facebookquote:Op zondag 3 november 2013 18:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan The Hangover 3..
chicken en cocaine
Je kunt potentieel perfecte seks niet uitsluiten!quote:Op zondag 3 november 2013 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we hadden toch gezamenlijk besloten dat wij niet voor elkaar gemaakt waren?
Je bent te jong voor mequote:Op zondag 3 november 2013 18:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je kunt potentieel perfecte seks niet uitsluiten!
hoe oud is donnie danquote:
Ik ben ouder dan jijquote:Op zondag 3 november 2013 18:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik dan? Hoe oud ben jij
?
raad eensquote:
18quote:
jongerquote:
34?quote:
quote:
Nee.quote:
Haai Bosjequote:
Heb jij ook nog niet gedaanquote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja hoi, je moet zowel mijn als je eigen leeftijd nog opnoemen!
Nog niet nee. Daarom neem je rijlessen. Lessen.quote:
Fantastisch!quote:
Alleen je slaagt nooit.quote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog niet nee. Daarom neem je rijlessen. Lessen.
Dan ben je 16?quote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben 9 maanden en 26 dagen jonger dan LittleBrownie.
Echt hequote:
Ben je nog maar 17?quote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:
Ik ben ouder dan LBquote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iets is misgegaan in je berekening, 28/09/1996. Ik ben helemaal geen 42, maar mondje dicht tegen de 40+ SC.quote:
ik ben 6,5 jaar ouder dan jij, ruimquote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iets is misgegaan in je berekening, 28/09/1996. Ik ben helemaal geen 42, maar mondje dicht tegen de 40+ SC.
Ik ben 32 en heb hem nog steeds nietquote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef sararaats het volgende:
ik was pas 23 als ik m'n rijbewijs behaalde
Ohquote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iets is misgegaan in je berekening, 28/09/1996. Ik ben helemaal geen 42, maar mondje dicht tegen de 40+ SC.
Jij bent 23?quote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben 6,5 jaar ouder dan jij, ruim
''Maar''. Leeftijd wordt om een of andere reden in direct verband gebracht met wat je weet en of hoe je je gedraagt. Belachelijk als je weet dat er genoeg mensen zijn die adolescentie ver voorbij zijn en nog steeds niet rationeel kunnen nadenken en er tieners zijn die literaire hoogstandjes creëren op dagelijkse basis.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 18:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
''Maar''. Leeftijd wordt om een of andere reden in direct verband gebracht met wat je weet en of hoe je je gedraagt. Belachelijk als je weet dat er genoeg mensen zijn die adolescentie ver voorbij zijn en nog steeds niet rationeel kunnen nadenken en er tieners zijn die literaire hoogstandjes creëren op dagelijkse basis.
ja ik ben heel slimquote:Op zondag 3 november 2013 18:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
''Maar''. Leeftijd wordt om een of andere reden in direct verband gebracht met wat je weet en of hoe je je gedraagt. Belachelijk als je weet dat er genoeg mensen zijn die adolescentie ver voorbij zijn en nog steeds niet rationeel kunnen nadenken en er tieners zijn die literaire hoogstandjes creëren op dagelijkse basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |