Jawel, zolang het in de juiste context wordt gezegdquote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Mag ik dat dan ook niet gebruiken?
Kan best, geen behoefte aan.quote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
TrainenJe kunt er zelf wat aan doen
Ik wil morgen mijn kansen om de lotto te winnen met je bespreken.quote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind bijna iedereen wel liev
Sta ook altijd wel open om even als praatpaal gebruikt te worden, mocht iemand daar behoefte aan hebben
Het ging om een vleeskeuring toch?quote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zat niet in de opsomming van zijn eigenschappen
Oke klootzak.quote:Op zondag 3 november 2013 17:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel, zolang het in de juiste context wordt gezegd
Ah kak.quote:Op zondag 3 november 2013 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging om een vleeskeuring toch?
Maar goed, hij studeert aan de TU Delft..
Wat danquote:
Goed voor je sociaal levenquote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef essnhills het volgende:
Tijd terug dat ik over de 400 posts ben gegaan volgens mij
Kan je er nu helemaal niet meer aan tippen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
We moeten in een oppervlakkig gesprek zitten. Of je moet een slagzin bedenken waarna je me klootzak noemt. Of spam m'n DM er maar mee vol.quote:
Negers houden van junk in the trunk, can you relatequote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan je er nu helemaal niet meer aan tippen?
[spoile] nu ik het zo opnoem denk ik WTF doet die gast met mij johHij is nl ook nog eens hartstikke romantisch
[/spoiler]
Hij zal je leuk vindenquote:Op zondag 3 november 2013 18:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan je er nu helemaal niet meer aan tippen?
[spoile] nu ik het zo opnoem denk ik WTF doet die gast met mij johHij is nl ook nog eens hartstikke romantisch
[/spoiler]
Maar de meeste heir vinden mij vooral irritantquote:
Niet echt eigenlijkquote:Op zondag 3 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Negers houden van junk in the trunk, can you relate?
Zou dat het zijn?quote:
Ik vind je niet irritant hoor.quote:Op zondag 3 november 2013 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de meeste heir vinden mij vooral irritantDus ben even weg
Misschien omdat je een vrolijk type bent... en hij zal je wellicht ook knap vindenquote:Op zondag 3 november 2013 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou dat het zijn?er zal idd toch wel iets aan mij zijn
Voor wat het waard is: Door jou kom ik minder zielig over (hoop ik). Dus ik vind je aanwezigheid fijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |