Alleen je slaagt nooit.quote:Op zondag 3 november 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog niet nee. Daarom neem je rijlessen. Lessen.
Dan ben je 16?quote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben 9 maanden en 26 dagen jonger dan LittleBrownie.
Echt hequote:
Ben je nog maar 17?quote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:
Ik ben ouder dan LBquote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iets is misgegaan in je berekening, 28/09/1996. Ik ben helemaal geen 42, maar mondje dicht tegen de 40+ SC.quote:
ik ben 6,5 jaar ouder dan jij, ruimquote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iets is misgegaan in je berekening, 28/09/1996. Ik ben helemaal geen 42, maar mondje dicht tegen de 40+ SC.
Ik ben 32 en heb hem nog steeds nietquote:Op zondag 3 november 2013 18:22 schreef sararaats het volgende:
ik was pas 23 als ik m'n rijbewijs behaalde
Ohquote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Iets is misgegaan in je berekening, 28/09/1996. Ik ben helemaal geen 42, maar mondje dicht tegen de 40+ SC.
Jij bent 23?quote:Op zondag 3 november 2013 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben 6,5 jaar ouder dan jij, ruim
''Maar''. Leeftijd wordt om een of andere reden in direct verband gebracht met wat je weet en of hoe je je gedraagt. Belachelijk als je weet dat er genoeg mensen zijn die adolescentie ver voorbij zijn en nog steeds niet rationeel kunnen nadenken en er tieners zijn die literaire hoogstandjes creëren op dagelijkse basis.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 18:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
''Maar''. Leeftijd wordt om een of andere reden in direct verband gebracht met wat je weet en of hoe je je gedraagt. Belachelijk als je weet dat er genoeg mensen zijn die adolescentie ver voorbij zijn en nog steeds niet rationeel kunnen nadenken en er tieners zijn die literaire hoogstandjes creëren op dagelijkse basis.
ja ik ben heel slimquote:Op zondag 3 november 2013 18:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
''Maar''. Leeftijd wordt om een of andere reden in direct verband gebracht met wat je weet en of hoe je je gedraagt. Belachelijk als je weet dat er genoeg mensen zijn die adolescentie ver voorbij zijn en nog steeds niet rationeel kunnen nadenken en er tieners zijn die literaire hoogstandjes creëren op dagelijkse basis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |