quote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zogenaamde migraine? Hallo, als je iets niet weet moet je gewoon je bek houden dom schaap

Als hoge bloeddruk de oorzaak van je hoofdpijn is, helpt het juist niet.quote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, fuck de Heer, het helpt tegen migraine.

Ik zei dit al maar volgens uns moet ik m'n mond dicht houden en weet ik niks.quote:Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef Trollscience het volgende:
een para helpt ook echt niet tegen migraine boterham
weet je uberhaupt wat migraine is? want als je een aanval hebt kun je echt niet leuk achter je pc gaan zitten. het is zo ongeveer de ergste kater die je ooit hebt gehad x 1000, constant een ongelooflijk ondragelijk snijdend gevoel in je kop, overgevoelig voor ieder geluid, harstikke misselijk en van alles dat beweegt neigingen tot braken krijgen. dus verre van: laat ik lekker op fok gaan janken over mijn "migraine"
je hebt daar speciale medicatie voor, maar dat werkt ook niet lang altijd

Godverdomme jij bent hier degene die niks weetquote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zogenaamde migraine? Hallo, als je iets niet weet moet je gewoon je bek houden dom schaap

Vergeet ook het enorme gevoel van druk achter je oogkassen niet waardoor elke bron van licht niet kan verdragen en bepaalde 'lichtvlekken' in je zicht kunt krijgen.quote:Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef Trollscience het volgende:
weet je uberhaupt wat migraine is? want als je een aanval hebt kun je echt niet leuk achter je pc gaan zitten. het is zo ongeveer de ergste kater die je ooit hebt gehad x 1000, constant een ongelooflijk ondragelijk snijdend gevoel in je kop, overgevoelig voor ieder geluid, harstikke misselijk en van alles dat beweegt neigingen tot braken krijgen. dus verre van: laat ik lekker op fok gaan janken over mijn "migraine"

quote:Op zondag 3 november 2013 21:07 schreef Amarantha het volgende:
Weer het juiste moment dat ik de laptop aan doe

Ah ik zag een kleine Uns drama maar valt wel weer mee nu ik alles terug heb gelezenquote:

Omg.quote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga later in mijn huis een kamer makenwaarin elke muur en vloer en plafond spiegel is en dan ga ik me afvragen wat er te zien is als de kamer helemaal leeg is.

Een migraine aanval kan heving zijn, maar ook medium of licht mongolenkopquote:Op zondag 3 november 2013 20:33 schreef Trollscience het volgende:

holy shit dat is nog best een goeiequote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ga later in mijn huis een kamer makenwaarin elke muur en vloer en plafond spiegel is en dan ga ik me afvragen wat er te zien is als de kamer helemaal leeg is.

En dan naakt erin lopen en bukken en je anus bekijkenquote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef Klojo120 het volgende:

Kende jij die nog niet dan?quote:

quote:Op zondag 3 november 2013 21:20 schreef Klojo120 het volgende:

quote:Op zondag 3 november 2013 21:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Een migraine aanval kan heving zijn, maar ook medium of licht mongolenkop
En ik zei 2 para's en 1 ibu. ibuprofen versterkt de para's

Hoezo dat nou weer?quote:

Listen,quote:

JA NO SHIT maar niet als je op tijd medicatie neemt voor je migraine. Dan blijf je het wel houden maar het wordt minder/valt in slaap en als je geluk hebt dan wordt je wakker na een nachtje zonder migraine.quote:Op zondag 3 november 2013 21:34 schreef Amarantha het volgende:
Lees op de wikipediapagina over migraine niks over dat je het in lichte vorm kan hebben. Mijn huisgenoten hier zeggen ook dat een lichte aanval niet kan omdat dat altijd wel uitloopt tot een erge migraine aanval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |