Waarschijnlijk krijg je dan zin om terug naar binnen te gaan en de rest van de dag geen kut meer te doen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:46 schreef Unscrewed het volgende:
Als ik morgen wakker word, naar buiten ga en een jonko aansteek, zou ik er dan vermoeider door worden, wakkerder, of gewoon anders door voelen?

quote:Op zondag 3 november 2013 19:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
is wel chill man, maar dan heb je niet zo veel meer aan je dag
Ohquote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je dan zin om terug naar binnen te gaan en de rest van de dag geen kut meer te doen.

Jij... jij weet... JIJ WEETquote:Op zondag 3 november 2013 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je dan zin om terug naar binnen te gaan en de rest van de dag geen kut meer te doen.

Wake & bakes prima geschikt voor dagen waarop je geen kut hoeft te doen (en het liefst de dag erna ook niet)quote:

Het was fijn om samen met jou geen kut te doenquote:Op zondag 3 november 2013 19:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij... jij weet... JIJ WEET(tears of joy)

Baasquote:Op zondag 3 november 2013 19:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wake & bakes prima geschikt voor dagen waarop je geen kut hoeft te doen (en het liefst de dag erna ook niet)![]()
zoals vandaag bij mijhele dag zitten blowen, maar 1x van de e-sigaret gelurkt, 1 normaal peukje gerookt, verder de hele tijd joint gerookt
zo weer eentje rollen voor de avond

Zo zag mijn zomervakantie eruitquote:Op zondag 3 november 2013 19:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Baas
Ik kom een keer bij jou crashen, zo zien mijn droom dagen eruit.

de hele grap is, dat de westerse wereld ook gehersenspoeld is.quote:Op zondag 3 november 2013 19:55 schreef Moira. het volgende:
volgens mij is dit wel interessante mini docu
mensen die opgevoed worden in een hersenspoelende samenleving maar zelf rationeel blijven en zich daar van afzetten

chillen en geen kut doen op dagen dat je niks hoeft te doenquote:Op zondag 3 november 2013 19:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Baas
Ik kom een keer bij jou crashen, zo zien mijn droom dagen eruit.

Nja ik heb meer zoiets van als je gelukkig bent en je zit andere mensen niet in de weg dan moet je lekker je gang gaan.quote:Op zondag 3 november 2013 19:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
de hele grap is, dat de westerse wereld ook gehersenspoeld is.

Awh :xquote:Op zondag 3 november 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
chillen en geen kut doen op dagen dat je niks hoeft te doen

Hoezo? Ik heb geblowed, 2 para's, 1 ibu, gefapt, geslapen, gegeten en gedronken en heb gewoon nog steeds best hevige koppijn. En ook gewoon zo'n ader voel ik kloppen aan 1 kant van mijn hoofd.quote:

Fappen is een zonde in de ogen van de Heer.quote:Op zondag 3 november 2013 20:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geblowed, 2 para's, 1 ibu, gefapt, geslapen, gegeten en gedronken en heb gewoon nog steeds best hevige koppijn. En ook gewoon zo'n ader voel ik kloppen aan 1 kant van mijn hoofd.

Baksteen op 60km/ph tegen je voorhoofd verhelpt datquote:Op zondag 3 november 2013 20:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb geblowed, 2 para's, 1 ibu, gefapt, geslapen, gegeten en gedronken en heb gewoon nog steeds best hevige koppijn. En ook gewoon zo'n ader voel ik kloppen aan 1 kant van mijn hoofd.

Ja als je kapot valt dan zeur je niet meer over je zgn 'migraine'quote:Op zondag 3 november 2013 20:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]

Ja, fuck de Heer, het helpt tegen migraine.quote:Op zondag 3 november 2013 20:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Fappen is een zonde in de ogen van de Heer.

Zogenaamde migraine? Hallo, als je iets niet weet moet je gewoon je bek houden dom schaapquote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja als je kapot valt dan zeur je niet meer over je zgn 'migraine'

quote:Op zondag 3 november 2013 20:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zogenaamde migraine? Hallo, als je iets niet weet moet je gewoon je bek houden dom schaap

Als hoge bloeddruk de oorzaak van je hoofdpijn is, helpt het juist niet.quote:Op zondag 3 november 2013 20:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, fuck de Heer, het helpt tegen migraine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |