Omg dat heb ik allemaal.quote:Op zondag 3 november 2013 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mooi zacht gespierde armen, een zacht wasbordje, donker, lichte ogen, golvend haar
![]()
Nou gezellig hoorquote:
Nouquote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je de hele dag in bed blijven liggen?![]()
Jij bent ook half neger?quote:Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omg dat heb ik allemaal.
Behalve de spieren. En het wasbordje. Ik heb ook geen golvend haar, maakt dat mijn kans om bij je te scoren kleiner?
Heb al een date gehad met een studiegenootje, hier beter bekend als treinmeisje.quote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wil net zeggen! Geen leuke klasgenoten/collega's ofzo? Dat vind ik altijd het makkelijkst; altijd iets om het gesprek mee te beginnen.
Ik heb maar 1 dingquote:Op zondag 3 november 2013 17:48 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mooi zacht gespierde armen, een zacht wasbordje, donker, lichte ogen, golvend haar
![]()
Ik kan spastisch bewegen ja.quote:Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent ook half neger?
Kun je dansen?
quote:Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nouik ben eruit geweest wel maar na 15 minuten ging ik weer TV kijken in bedje
Jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent ook half neger?
Kun je dansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de lichte ogen?quote:
Weet je ook wat de oorzaak is? Dat je afgewezen wordt bedoel ik.quote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb al een date gehad met een studiegenootje, hier beter bekend als treinmeisje.
Maar het was geen date ''ik dacht dat we als vrienden gingen''
Meh,quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef Xeor het volgende:
[..]
JaNapoleonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Valt reuze mee toch dan heb je ook een uur of 8 gehadquote:Op zondag 3 november 2013 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ikdacht dat ik lang bleef liggen toen ik er om half 12 uit gingWat eigenlijk helemaal niet zo laat is als je nagaat hoe laat ik er in lag
Dat ik niet leuk benquote:Op zondag 3 november 2013 17:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Weet je ook wat de oorzaak is? Dat je afgewezen wordt bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |