Op ieder potje past een dekseltjequote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de afwijzingen maken dat alleen maar kutter
quote:
Nee, ik ging pas na half 4 slapen en ik werd 2x wakker van de wind die op m'n raam beukte (het klonk ook daadwerkelijk alsof iemand tegen m'n raam aan viel) en daarna ging het onweren en hagelen..quote:
Vrouwen doen net zo goed aan vleeskeuring als mannen jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alsof het andersom anders is!
Mijn vriendquote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alsof het andersom anders is!
Ook al zo laat slapenquote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ging pas na half 4 slapen en ik werd 2x wakker van de wind die op m'n raam beukte (het klonk ook daadwerkelijk alsof iemand tegen m'n raam aan viel) en daarna ging het onweren en hagelen..
Jaquote:
Awhquote:Op zondag 3 november 2013 17:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb je de hele dag gemist! Huiswerk?
Maar zoek je ze op IRL of via internet?quote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de afwijzingen maken dat alleen maar kutter
Meestal gewoon IRL hoor. dat hot or not stop ik mee, is toch bullshitquote:Op zondag 3 november 2013 17:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar zoek je ze op IRL of via internet?
quote:Op zondag 3 november 2013 17:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alsof je geen vlees-/fruit controle hebt gedaan
Ja hier vanmorgen iddquote:
Ja nou ik ging dus na mijn serie slapen rond 4 uur, daarna werd ik om 9 uur wakker en dacht serieus gewoon dat het maandag was en te laat was op mijn werkquote:Op zondag 3 november 2013 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk kon niet slapen en hier was het weer gezellig
Wil net zeggenquote:Op zondag 3 november 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal gewoon IRL hoor. dat hot or not stop ik mee, is toch bullshit
quote:
Ben je de hele dag in bed blijven liggen?quote:Op zondag 3 november 2013 17:48 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja nou ik ging dus na mijn serie slapen rond 4 uur, daarna werd ik om 9 uur wakker en dacht serieus gewoon dat het maandag was en te laat was op mijn werk![]()
en ik wilde serieus al mijn baas gaan bellen op zondagochtend om 9 uur en toen realiseerde ik me dat het zondag was
![]()
![]()
Daarna nog verder geslapen tot 11 uur na een stress moment en de rest van de dag beetje een echt zondag gehouden in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |