quote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Een vriend van mij brak een keer z'n vinger toen ie z'n vinger in een lege colafles stopte en daarmee honkbal ging spelen met een tennisbal.
Einde bericht.
Ik loop op sokken door het huis en denk dat de trap op een of ander raar punt wat glad is. Ik was niet eens bezopenquote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kunnen we het op de alcohol schuivenof was het gewoon onvoorzichtigheid?
Dat is waar jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je kan ook een super lelijke vrouw hebben met een kut karakter, ook daar moet een balans gevonden worden.
Link naar je twitter.quote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik loop op sokken door het huis en denk dat de trap op een of ander raar punt wat glad is. Ik was niet eens bezopen
Vorige keer had ik dit op Twitter gezet als plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 november 2013 17:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In theorie, in de praktijk wordt er alleen gekeken naar hoever ze gaat
En dan denk je echt bij jezelf GODVERDOMME @@##@#$!! not againquote:Op zondag 3 november 2013 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik loop op sokken door het huis en denk dat de trap op een of ander raar punt wat glad is. Ik was niet eens bezopen
Vorige keer had ik dit op Twitter gezet als plaatje
[ afbeelding ]
Hoi Stuquote:
Hoiquote:
Lonely and miserable as fuck, einde berichtquote:
Of juist niet, genoeg mensen die juist van bescheiden meisjes houden. IG denk ik dat je kan besluiten of een meisje leuk is na een klein kwartiertje.quote:
Ja, zo ongeveer wel jaquote:Op zondag 3 november 2013 17:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
En dan denk je echt bij jezelf GODVERDOMME @@##@#$!! not again
Ik niet echt hoorquote:
Hoi Xeorquote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 17:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb je getekend
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Roodharige meisjes kunnen vrijwel alle maten hebben. Blonde meisjes moeten best wat packen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |