Ahh balen manquote:Op zondag 3 november 2013 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die doet nog steeds flink zeer en is behoorlijk opgezwollen. Nou ja, misschien ga ik morgen wel naar een dokter
Heb je een beter onderwerp?quote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waarom gaat het over fappen?
het gaat hier altijd over fappen -.-quote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja, het zal wel gewoon gekneusd zijn joh. Ik heb geen zin in een spalk of iets want dat lijkt me niet okay met autorijdenquote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ahh balen manmisschien toch maar even naar de dokter dan inderdaad ja.
Ik heb geen ideequote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk ook dat hij inderdaad flink gekneusd is ja, goed koelen met ijs wil ook weleens helpen tegen de zwelling.quote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het zal wel gewoon gekneusd zijn joh. Ik heb geen zin in een spalk of iets want dat lijkt me niet okay met autorijden
Kom maar met suggestiesquote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat ga je straks doen stut?quote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het zal wel gewoon gekneusd zijn joh. Ik heb geen zin in een spalk of iets want dat lijkt me niet okay met autorijden
Ongeveer alles?quote:
Nee? Best wel vaak over tieten enzo. Maar die zijn ook best tofquote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
het gaat hier altijd over fappen -.-
Het komt vast wel goed. Althans, daar ga ik maar vanuitquote:Op zondag 3 november 2013 17:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij inderdaad flink gekneusd is ja, goed koelen met ijs wil ook weleens helpen tegen de zwelling.
Godverdommequote:Op zondag 3 november 2013 17:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik ga zo fappen eerst even met cachie praten
Ik moet een paar artikels lezen voor schoolquote:
Ik hou niet van té grote. Het moet uiteraard proportioneel blijven, tot lengte en de grootte van billen. Er is niet echt een vuistregel aangezien het ook verschilt per haarkleur enz.quote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 3 november 2013 17:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het komt vast wel goed. Althans, daar ga ik maar vanuit
Het was niet de eerste keer in dit huisquote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef Xeor het volgende:
[..]
Natuurlijk welde volgende keer niet meer van de trap afvallen
Laten we het daar vooral niet over hebbenquote:
More than a handful is a waste.quote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik hou niet van té grote. Het moet uiteraard proportioneel blijven, tot lengte en de grootte van billen. Er is niet echt een vuistregel aangezien het ook verschilt per haarkleur enz.
Daar is over nagedachtquote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik hou niet van té grote. Het moet uiteraard proportioneel blijven, tot lengte en de grootte van billen. Er is niet echt een vuistregel aangezien het ook verschilt per haarkleur enz.
Kunnen we het op de alcohol schuivenquote:Op zondag 3 november 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was niet de eerste keer in dit huis
Je kan ook een super lelijke vrouw hebben met een kut karakter, ook daar moet een balans gevonden worden.quote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Daar is over nagedachtmaar innerlijk is ook belangrijk.. je kan wel een super mooie vrouw hebben maar als het karakter kut is
Whyquote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we het daar vooral niet over hebben
WTF momentjequote:Op zondag 3 november 2013 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Een vriend van mij brak een keer z'n vinger toen ie z'n vinger in een lege colafles stopte en daarmee honkbal ging spelen met een tennisbal.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |