ja maar jongens zijn meestal: tieten en kont whah ja dat moet ze hebbequote:Op zondag 3 november 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet echt hoorEn jij zou ons ook niet keuren ofzo?
Cheers!quote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef Xeor het volgende:
[..]
In ieder geval sterkte met je vinger man
Goedemiddag Tjackaquote:
Vleeskeuring hierquote:
Primaquote:
Mooie billenquote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jongens zijn meestal: tieten en kont whah ja dat moet ze hebbe
Ja hequote:
Ik ben rossing blond en heb melkflessen huidskleur, wat houdt dat in?quote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh ja, ook afhankelijk van huidskleur, bedankt melkje
Ik ga eigenlijk vooral voor een mooi stel ogenquote:Op zondag 3 november 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar jongens zijn meestal: tieten en kont whah ja dat moet ze hebbe
Oh, even een random mededeling tussendoor. Een zwelling heeft ook een functie, het is een natuurlijke spalkquote:
Nee hoor VA mooie ogen zijn ook om van te smeltenquote:Op zondag 3 november 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk vooral voor een mooi stel ogen
Maar dan ben ik gay zeker ofzo
Tuurlijk, een paar leuke billen zijn fijn enzo, mja
Hoiquote:
Dat je er fantastisch uitzietquote:Op zondag 3 november 2013 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben rossing blond en heb melkflessen huidskleur, wat houdt dat in?
Ik heb cordon bleu gehaaldquote:
Dat klinkt goed in dat gevalquote:Op zondag 3 november 2013 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, even een random mededeling tussendoor. Een zwelling heeft ook een functie, het is een natuurlijke spalk
Jongensquote:
Dat is nog een best lieve opmerkingquote:
de afwijzingen maken dat alleen maar kutterquote:Op zondag 3 november 2013 17:44 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee hoor VA mooie ogen zijn ook om van te smelten
donnie is best liefquote:Op zondag 3 november 2013 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is nog een best lieve opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |