quote:Op zondag 3 november 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze waren nog zo dicht bij een punt..
Ach, dinsdag weer CL.. #allesvoorde2eplek toch!
*woensdagquote:Op zondag 3 november 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker tegen het loopgravenvoetbal van Celtic. Lekker verliezen door een winnende treffer van Derk Boerrigter.quote:Op zondag 3 november 2013 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind Cambuur toch helemaal niks, daarom vind ik het niet erg dat Feyenoord een keer wint.
Wij van Groningen zijn nog steeds chagrijnig van die 3-3 tegen Roda.quote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind Cambuur toch helemaal niks, daarom vind ik het niet erg dat Feyenoord een keer wint.
Korthouden die gassies, anders loopt het helemaal uit de hand hier.quote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand moet toch toezicht houden op die jongen.
Ik overweeg de Geo out, Stylo in campagne, dat zou een zegen zijn voor deze website.quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Korthouden die gassies, anders loopt het helemaal uit de hand hier.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Korthouden die gassies, anders loopt het helemaal uit de hand hier.
Vroeger deed Toine dat altijd.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
HIj staat echt 90 minuten lang te zeiken langs de lijn.
Lijkt me wel terechtquote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
HIj staat echt 90 minuten lang te zeiken langs de lijn.
Die kunnen er ook niks van, degradatiemateriaal.quote:Op zondag 3 november 2013 16:15 schreef Trebo het volgende:
Cambuur is het totaal kwijt de 2e helft..
Matige wedstrijden.quote:
Ik ben het ook weer vergeten, afgelopen week was het een ramp. Maar de meeste hadden een slechte week vanwege al die rare uitslagen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn manager is totaal verkracht omdat ik afgelopen keer niet kon wisselen...
Dat scheelt inderdaad. Ik kon niet wisselen omdat ik in het buitenland zat en geen computer tot mijn beschikking had en via mijn iPod kreeg ik die shirtjes niet in de prullenbak als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 3 november 2013 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben het ook weer vergeten, afgelopen week was het een ramp. Maar de meeste hadden een slechte week vanwege al die rare uitslagen.
Zou kunnen, is qua reizen wel te doen en tegen Utrecht he.. dan verwacht hij spannende tafferelen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij niet mee met de hoolies van Heerenveen?
Feyenoord, RKC, NECquote:Op zondag 3 november 2013 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is eigenlijk de moderne top 3 (i.t.t. klassieke top 3)..
Sinterclasie!quote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Clasie is geen prater, Clasie is Clasie.
Rasechte Nederlanders die praten als een marrokaantje, nul respectquote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ayoub tegen Ziyech. Finnbogason to score.quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht - SC Heerenveen, dat wordt een topshow.
Bedoelde hij soms... fris en fruitig?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-11-2013 om 16:25:51Terwijl #PSV 1 worstelt, speelt Jong #PSV verfrissend en met veel plezier. Opvallend. reageer retweet
Verene Shepperd gaat deze post onderzoeken op mogelijk racisme.quote:Op zondag 3 november 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met Nelompiet en Schakenpiet.
Clasie is Basiequote:Op zondag 3 november 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VVV toch nog gewonnen, niks mis mee.quote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
Bedoelde hij soms... fris en fruitig?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 03-11-2013 om 16:25:51Terwijl #PSV 1 worstelt, speelt Jong #PSV verfrissend en met veel plezier. Opvallend. reageer retweet
Dat zeg je alleen maar omdat ze zwart zijn. Racist!quote:Op zondag 3 november 2013 16:27 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verene Shepperd gaat deze post onderzoeken op mogelijk racisme.
iets van 28 oid.quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Derksen eigenlijk al goed gehad?
1 uit 6quote:Op zondag 3 november 2013 16:28 schreef RvLaak het volgende:
Hoeveel wedstrijden heeft Derksen eigenlijk al goed gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |