Eensquote:Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na 5 ronden de stream uitgezet omdat ik toch er van uit ging dat het weer een saaie race zal worden. En ik had nog gelijk ook. Net als al andere races van dit jaar Silverstone niet bij gerekend.
De formule1 is de laatste jaren steeds minder geworden teveel regels en die nieuwe systeem zoals KERS en DRS zijn 1 grote flop het moest de formule1 spannende maken.
Waar zijn de tijden gebleven dat je voor de formule1 nog thuis bleef?
quote:Op zondag 3 november 2013 16:06 schreef M90 het volgende:
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:49:02Rocquelin on Vettel's doughnuts: "I've counted, that's $125,000."Horner: "And you're paying that!" #F1 reageer retweet
twitter:f1fanaticlive twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:50:30Rocquelin: "Sorry to be on your case but you do need to bring the car back."Vettel: "Let me quote: Yeah, yeah, yeah I know what I'm doing!" reageer retweet
Webber ook met zijn 3 seconden op Rosberg? Slechte verliezersgeleuter, erg kleingeestig. Misschien had ze niet jarenlang moeten proberen om het publiek te manipuleren met het verdraaien van de feiten, dan had ze nu niet krampachtig hoeven doen alsof het puur de auto is. Het wordt een beetje zielig zo.quote:Op zondag 3 november 2013 15:47 schreef HiDiHo het volgende:
twitter:sarahholtf1 twitterde op zondag 03-11-2013 om 15:44:30"You don't get to drive cars like this very often," Vettel says on Radio Red Bull. Probably what the other drivers are thinking too... reageer retweet
Vuurwerk op het eind ... Dat dan wel weer ..quote:Op zondag 3 november 2013 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens![]()
Al blijf ik hopen op wat actie, tevergeefs
Die zit al thuis inmiddelsquote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Nattekat het volgende:
"It was a quite eventful race" Hamilton: "No, not really"
dat is kennelijk het enige opwindende daarquote:Op zondag 3 november 2013 16:19 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe, bij RTL waren ze onder een rokje van eenvrouw aan t filmen
mooi hoorquote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x16qrsf_video-1
Kan Dailymotion niet embedden![]()
Ja maar die samenvatting van de race is geen 25 minuten.quote:Op zondag 3 november 2013 17:49 schreef donald_dick het volgende:
Veronica zend tegenwoordig geen samenvatting meer?
Edit: jawel, maar van een uur, na een half uur en nu nog maar 25 minuten
Omdat Ferrari eerst een 1 stops wilde doen, wat, dachten ze, niet zou werken.quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef Marks het volgende:
Zeker wel een leuke race, vraagje alleen:
Waarom rijdt Alonso eerst 19 ronden op soft, met hoge temperaturen en zware auto en kiest hij ervoor om op het laatst nog maar 10 ronden op soft te doen, met beste temperaturen en lichte auto... Hij had toch 5 ronden eerder naar softs kunnen gaan, of heb ik dat mis?
Ohja, Bottas weer om de oren gereden door Maldonado.
En een aardige faalactie van Kimi, zo half wel/ half niet... Die gaat het moeilijk krijgen tegen Alonso volgend jaar.
Diezelfde Alonso die de hele race achter Massa rond reed?quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef Marks het volgende:
Zeker wel een leuke race, vraagje alleen:
Waarom rijdt Alonso eerst 19 ronden op soft, met hoge temperaturen en zware auto en kiest hij ervoor om op het laatst nog maar 10 ronden op soft te doen, met beste temperaturen en lichte auto... Hij had toch 5 ronden eerder naar softs kunnen gaan, of heb ik dat mis?
Ohja, Bottas weer om de oren gereden door Maldonado.
En een aardige faalactie van Kimi, zo half wel/ half niet... Die gaat het moeilijk krijgen tegen Alonso volgend jaar.
quote:Op zondag 3 november 2013 18:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Diezelfde Alonso die de hele race achter Massa rond reed?
Ja, maar niet omdat hij zulke rare dingen zou doen, maar gewoon omdat hij qua snelheid niet tot de top behoort.quote:Op zondag 3 november 2013 17:29 schreef Marks het volgende:
twitter:adamcooperf1 twitterde op zondag 03-11-2013 om 18:49:19'@alo_oficial set off the FIA crash g-force warning light when he hit the kerb battling with VER. That means automatic medical check-up reageer retweet
mwa, dat wel. Begint bij de start en eindigt net 2 minuten na het einde van de racequote:Op zondag 3 november 2013 17:57 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja maar die samenvatting van de race is geen 25 minuten.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Sinister-D- het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x16qrsf_video-1
Kan Dailymotion niet embedden![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |