Ik vind het persoonlijk dan geen toegevoegde waarde hebben. Bij ons op het kdv hebben ze een speciale 3+ groep die ook zorgt voor een voorbereiding op de basisschool. En als ik zou werken zou ik het ook niet leuk vinden om hem op de dagen dat ik thuis ben, ook nog eens weg te moeten brengen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:52 schreef Kwisted het volgende:
Even een vraag over psz in het algemeen. Doe je dat alleen als je kindje niet naar het kdv gaat? Ik was niet van plan om F naar de psz te laten gaan, omdat ze ook al veel leert en sociaal contact heeft op het kdv..
Ik zou denk ik wel even bellen om te vragen of ik ergens op moest letten (tijdens de vakantie), zeg maar. En misschien handig om van dat spul mee te nemen, hoeheethetookalweer... ORS?quote:Op zondag 10 november 2013 10:29 schreef Skoap het volgende:
Luc heeft bijna 40 graden koorts en sinds vanmorgen ook diarree. We gaan morgen op vakantie (6 uur vliegen). Luc is verder wel vrolijk en eet goed. Zit te twijfelen of ik nog even met de HAP moet bellen. Heerlijke timing ook weer dit
Oh ik zal hier ook eens kijken of de spelotheek zoiets doet. Lijkt me leuk, we zijn alleen nog geen lid.quote:Op zondag 10 november 2013 13:38 schreef kleinzusje het volgende:
Tinu, ik bedoel zoals bij ophelia, nog een stuk schil er omheen. Dat ze het als "ijsje / lollie" kan aflikken. Knabbelen.
Zo'n deur is echt eng. Wil er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren.
Spelinloop is een speeldag ,middag of ochtend, bij de discotheek hier. Ga ik elke week heen met mn dochter. Ouders blijven erbij en je kunt speelgoed lenen. Beetje vergelijkbaar met wat DF en kyara doen.
Hier geen kdv dus psz over een jaar. Ipv thuis.
Als je 6 uur moet vliegen zou ik dat in je handbagage stoppen. In het vliegtuig zelf droog je ook wat meer uit dus dan is extra vocht sowieso belangrijk.quote:Op zondag 10 november 2013 10:42 schreef Skoap het volgende:
Ja ORS zit al in de koffer. Dat neem ik altijd mee voor de zekerheid.
thnx! Daar heb ik idd ook wat in gestopt!quote:Op zondag 10 november 2013 15:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Als je 6 uur moet vliegen zou ik dat in je handbagage stoppen. In het vliegtuig zelf droog je ook wat meer uit dus dan is extra vocht sowieso belangrijk.
nou, bij mij gingen de kranen gewoon open hoor.quote:Op zondag 10 november 2013 19:15 schreef Soempie het volgende:
Mango, wij zijn hier een poos geleden ook naar zo'n babyconcert geweest.Ik vond de sfeer zo mooi en toen moest ik erg m'n best doen om niet te huilen.
Verder nog totaal niet bijgelezen.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nou, bij mij gingen de kranen gewoon open hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |