Twink, wat kan D toch lang slapen zeg! Klein slaapkoppie. Ik was vanmorgen echt blij en dankbaar dat F doorgeslapen had tot 6.00u ipv 5.00u! Daarentegen heeft ze wel vanmiddag 2,5uur een dutje gedaan. En ik ben lekker ook naar bed gegaan

Enne, ik duim voor een zwangerschap voor jou!
Zoë, wat fijn dat S wat beter aankomt zeg! Ja zo'n bolbuikje is echt prachtig!
Kyara, ik vind M ook echt een heel erg knap en mooi kind. Hij heeft zo'n mooi huidje en mooie haren. En een lief snoetje
Coco, ja hier gaat het wat langzamer haha. Ik merk dat ik zelf ook minder tijd heb voor Fok, dus ik ben blij dat ik het topic bij kan houden

Alles goed met je zwangerschap? Wat grappig trouwens dat S dude zegt
Haai Enf in het dreumestopic

. Dat M nog in de box wil, handig lijkt me dat! Hier heb ik de box al een maandje of 4 opgeruimd. Ze werd er echt doodongelukkig in. Ik ga dus inderdaad altijd heel snel naar de wc

Hoe gaat het met je misselijkheid?
NTS, ik zou de peuterspeelzaal wel feedback geven. Ik zou me er ook niet goed bij voelen, en snap jouw keuze helemaal!
Even een vraag over psz in het algemeen. Doe je dat alleen als je kindje niet naar het kdv gaat? Ik was niet van plan om F naar de psz te laten gaan, omdat ze ook al veel leert en sociaal contact heeft op het kdv..
Met F gaat het eigenlijk prima. Ik merk steeds meer temperament en een eigen willetje bij haar. Maar dat mocht ook wel, want het is zo'n rustig dametje. T begon me ook op te vallen dat grotere kindjes speelgoed afpakken, of haar omver lopen. Maar ze kan dan toch wel een keel opzetten
En ze kan ook goed boos worden als iets niet mag, of als ze haar zin niet krijgt. Dan gaat ze echt jengelen, of ze overstrekt zich helemaal.
Ik merk trouwens wel dat ze heel erg naar mij toe trekt de laatste tijd, terwijl wij toch wel 50/50 opvoeden. Herkenbaar voor anderen?