abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132937393
Soempie wanneer ging je nou verhuizen naar elandland? ik heb het gemist denk ik :@
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:25:37 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132937631
Prima, M is vannacht nog een half uurtje opgeweest met papa (ik was druk met meisje) maar gaf zelf aan dat hij weer naar bedje toe wilde dus prima. En nu is het ook stil.... Fingers crossed

Wel leuk om te zien hoe snel hij al thuis is in zo'n huisje en nieuwe rituelen en zo doorheeft.

Helaas wel slecht weer dus de dierentuin ging het niet worden vandaag. Wel gewandeld op het park en naar de speeltuin geweest. Dolle pret. Echt genieten. Zo leuk om te zien. Sowieso vind hij het helemaal prachtig dat hij papa nu ook veel ziet(hij ziet mij amper meer staan :D :'( )

Morgen komen mijn schoonouders dus dan kunnen wij met M gaan zwemmen en naar de ballenbak en het springkussen. Zo leuk om dat ook nog even met z'n drietjes te kunnen doen O+
pi_132937719
Kyara aww vader en zoon O+ veel plezier morgen!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:29:38 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132937835
Thanx Bitterend!
pi_132938511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef L4cs4p het volgende:
Bitterend, wat lief! O+

Clubsoda, iewwwwwww :D Je moet je kind natuurlijk wel te eten geven, jij ontaarde moeder :D
Ik stond te koken }:| Ik werd gealarmeerd door het "mmm, broodje!" wat ik hoorde o|O Hij heeft daarna nog met smaak zijn pasta gegeten aan mij lag het natuurlijk niet O-)

Klinkt heerlijk Kyara! Jammer van het weer, maar wel lekker wat meer tijd voor alle kindjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 05-11-2013 20:49:02 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_132938590
Mijn kind lust geen pasta meer }:| maar ze heeft vandaag weer een hele avocado op en heel wat stukjes worst :D
pi_132938674
CS, dat is pas recyclen, heeft hij snel door.. ;)

Kyara, klinkt lekker zeg! Geniet ervan!

Alles hier nog steeds rustig :P
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:46:34 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132938701
R wisselt ook per dag wat ze wel en niet eet geloof ik. Maar avocado gaat er altijd wel in of niet?
pi_132938776
Ja bizar he! ze had een broccoli periode, en pasta periode en nu is couscous helemaal favoriet! (wel droog zonder saus) en avocado eet ze altijd ja! ik ben daar zelf ook gek op...kan er echt veel van eten :@

Eet M nu beter Kyara?

DF lekker toch :D rustig!
pi_132938797
M wisselt letterlijk met de dag ook :Y Op zondag eten we bij mijn vader, en die maakt wat extra zodat we het maandag ook kunnen eten. Standaard lust hij het zondag ab-so-luut niet en smult hij er maandag vandaag of vice versa. Of hij eet zondag alleen het vlees en weigert de rest en op maandag andersom.
pi_132938963
Hier scheelt het ook per dag. vandaag gebunkerd van pasta met kaas/room/pijnboompitten/spekjes uit de oven.. Gisteren ook al van de aardappel anders.. Maar soms ook dagen geen hap.. Gemiddeld gezien wel een bord per dag, dus het zal wel ;)

Heerlijk Bitterend, Vanochtend bij de Ikea keuken besteld. Hij drentelde vrolijk rond daar. Bij het restaurant leuk gespeeld met andere kindjes, en daarna in de kinderwagen in slaap gevallen.. Daar max 45 minuten geslapen, maar toch gewoon nog vrolijk de rest van de dag. Zo handig dat hij amper van zijn stuk te krijgen is, of hij nou 30 minuten of 3 uur slaapt..
pi_132938972
:D

Ze lust ook nooit kliekjes, dus wat we maandag eten en invriezen en bijv. vrijdag weer eten, dan lust ze het opeens niet meer }:|
Houdt ons scherp :P
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:54:15 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132939101
Hij eet wel beter inderdaad. Niet zo veel als daarvoor en hij gaat ook snel zitten klooien omdat hij per de zelf wil eten maar hij was vrij snel gestopt met het echt weigeren. Daar is hij een te grote lekkerbek voor denk ik.
pi_132939181
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier scheelt het ook per dag. vandaag gebunkerd van pasta met kaas/room/pijnboompitten/spekjes uit de oven.. Gisteren ook al van de aardappel anders.. Maar soms ook dagen geen hap.. Gemiddeld gezien wel een bord per dag, dus het zal wel ;)

Heerlijk Bitterend, Vanochtend bij de Ikea keuken besteld. Hij drentelde vrolijk rond daar. Bij het restaurant leuk gespeeld met andere kindjes, en daarna in de kinderwagen in slaap gevallen.. Daar max 45 minuten geslapen, maar toch gewoon nog vrolijk de rest van de dag. Zo handig dat hij amper van zijn stuk te krijgen is, of hij nou 30 minuten of 3 uur slaapt..
Nu dat je het zegt, is het hier ook zo..in de ochtend kan ze brinta eten, daarna een boterham met pindakaas, banaan, smiddags een avocado en een ei en savonds soms een beetje soms niks..maar de volgende dag wil ze ineens geen brinta, of brood, of fruit :D

Lekker als ze zo heerlijk rustig zijn!! ik werd ook zo aangenaam verrast zondag...ze was tijdens het boodschappen doen heerlijk rustig in de buggy :o dat gebeurd niet vaak..meestal is ze best ongeduldig en probeert ze alles te pakken maar ze zat gewoon lekker rond te kijken.. O+
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:56:50 #115
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132939244
Wat fijn DF en Bitterend.
pi_132939253
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef bitterend het volgende:
Soempie wanneer ging je nou verhuizen naar elandland? ik heb het gemist denk ik :@
Soemp blijft lekker bij ons volgens mij. O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef bitterend het volgende:
Ja bizar he! ze had een broccoli periode, en pasta periode en nu is couscous helemaal favoriet! (wel droog zonder saus) en avocado eet ze altijd ja! ik ben daar zelf ook gek op...kan er echt veel van eten :@

Eet M nu beter Kyara?

DF lekker toch :D rustig!
Avocado is hier ook zo'n beetje heilig verklaard. En gelukkig want retegezond.
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:58:37 #117
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132939344
Ik ga M ook maar eens avocado geven :@

Dat stond samen met pompoen nog op mijn lijstje van nog te geven...
pi_132939421
Ophelia, ah! kijk, ik had het dus gemist!

Kyara is best glibberig dus best grappig de eerste keer en het gaat heel moeilijk uit de kleding -O- ze had toen ze klein was veel avocado op haar romper gekregen en die is nog steeds groen :X
pi_132939465
Geprakt met stukjes tomaat erdoor is avocado hier een grote hit met geroosterd brood erbij. In stukjes ook wel maar iets minder.
pi_132939570
Mijn kind lust geen avocado -O- Sowieso mot ie niets wat groen is.

Volgens mij is Daan heel mellow, of niet DF? Fijn, dat dat soort uitstapjes allemaal zo makkelijk gaan :Y
pi_132939608
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geprakt met stukjes tomaat erdoor is avocado hier een grote hit met geroosterd brood erbij. In stukjes ook wel maar iets minder.
Dat vind ik ook zelf heeeeeerlijk!
ze eet het hier gewoon met de hand, ik snij het door het midden en dan nog een keer en zo is het binnen 2 minuten op :D
pi_132939666
Kyara M heeft het zellus doen ontdekt he O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind lust geen avocado -O- Sowieso mot ie niets wat groen is.

Volgens mij is Daan heel mellow, of niet DF? Fijn, dat dat soort uitstapjes allemaal zo makkelijk gaan :Y
:D ik snap het ook niet, ze heeft ook een aversie voor groen! blijf het aanbieden wie weet!
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:04:23 #123
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132939677
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goede tip, hij vindt tomaat ook lekker. Gaan we proberen. :Y
pi_132939851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dat vind ik ook zelf heeeeeerlijk!
ze eet het hier gewoon met de hand, ik snij het door het midden en dan nog een keer en zo is het binnen 2 minuten op :D
Ik ook. Zij krijgt de ene helft en bij de andere mik ik nog wat tabasco en die eet ik op. (geldt trouwens voor zowel stukjes als babyguacamole (geprakt met tomaat dus) )
pi_132939875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
CS, Daan is veel gewend. Vanaf 2 weken wordt hij al dagelijks meegesleept naar school. Dus slapen onderweg is voor hem niet raar. En onderbroken/gebroken slaapjes ook niet. (anders dan bij grote broer)
Maar hij heeft ook gerust driftbuien hoor. Gooit uit boosheid met blokken, en slaat zijn grote broer op zijn kop. Het is echt wel een bijna-peutertje..
Alleen uitjes gaan dus meestal wel prima zo..

Avocade nog nooit geprobeerd, maar dat hebben we ook niet in huis.. Dus dat gebeurd voorlopig ook niet denk ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')