Ik stond te kokenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef L4cs4p het volgende:
Bitterend, wat lief!
Clubsoda, iewwwwwwwJe moet je kind natuurlijk wel te eten geven, jij ontaarde moeder
Nu dat je het zegt, is het hier ook zo..in de ochtend kan ze brinta eten, daarna een boterham met pindakaas, banaan, smiddags een avocado en een ei en savonds soms een beetje soms niks..maar de volgende dag wil ze ineens geen brinta, of brood, of fruitquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier scheelt het ook per dag. vandaag gebunkerd van pasta met kaas/room/pijnboompitten/spekjes uit de oven.. Gisteren ook al van de aardappel anders.. Maar soms ook dagen geen hap.. Gemiddeld gezien wel een bord per dag, dus het zal wel
Heerlijk Bitterend, Vanochtend bij de Ikea keuken besteld. Hij drentelde vrolijk rond daar. Bij het restaurant leuk gespeeld met andere kindjes, en daarna in de kinderwagen in slaap gevallen.. Daar max 45 minuten geslapen, maar toch gewoon nog vrolijk de rest van de dag. Zo handig dat hij amper van zijn stuk te krijgen is, of hij nou 30 minuten of 3 uur slaapt..
Soemp blijft lekker bij ons volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef bitterend het volgende:
Soempie wanneer ging je nou verhuizen naar elandland? ik heb het gemist denk ik
Avocado is hier ook zo'n beetje heilig verklaard. En gelukkig want retegezond.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef bitterend het volgende:
Ja bizar he! ze had een broccoli periode, en pasta periode en nu is couscous helemaal favoriet! (wel droog zonder saus) en avocado eet ze altijd ja! ik ben daar zelf ook gek op...kan er echt veel van eten![]()
Eet M nu beter Kyara?
DF lekker tochrustig!
Dat vind ik ook zelf heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geprakt met stukjes tomaat erdoor is avocado hier een grote hit met geroosterd brood erbij. In stukjes ook wel maar iets minder.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind lust geen avocadoSowieso mot ie niets wat groen is.
Volgens mij is Daan heel mellow, of niet DF? Fijn, dat dat soort uitstapjes allemaal zo makkelijk gaan
Goede tip, hij vindt tomaat ook lekker. Gaan we proberen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Geprakt met stukjes tomaat erdoor is avocado hier een grote hit met geroosterd brood erbij. In stukjes ook wel maar iets minder.
Ik ook. Zij krijgt de ene helft en bij de andere mik ik nog wat tabasco en die eet ik op. (geldt trouwens voor zowel stukjes als babyguacamole (geprakt met tomaat dus) )quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zelf heeeeeerlijk!
ze eet het hier gewoon met de hand, ik snij het door het midden en dan nog een keer en zo is het binnen 2 minuten op
CS, Daan is veel gewend. Vanaf 2 weken wordt hij al dagelijks meegesleept naar school. Dus slapen onderweg is voor hem niet raar. En onderbroken/gebroken slaapjes ook niet. (anders dan bij grote broer)quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Volgens mij is Daan heel mellow, of niet DF? Fijn, dat dat soort uitstapjes allemaal zo makkelijk gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |