SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant
Spoiler fail, helaas pindakaas jongen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:36 schreef Bami_Flikker het volgende:
Je moeder is een hoer
[spoiler]oh nee, het moest een grap zijn[spoiler]
Ik post vanaf m'n telefoon jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Spoiler fail, helaas pindakaas jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 5 in de hand, dan schijten op een natte krant
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:41 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Ik post vanaf m'n telefoon ja
Ninja-edit doet wonderen.geen vijf woorden, maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:41 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Ik post vanaf m'n telefoon ja
Ninja-edit doet wonderen.DEZE MAN VERBREEKT DE REGELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Haha alsof het vogels zijn!quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het het iets aangepast.... duidelijker?
Ik ook niet, maar goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nog nooit vliegende koeien gezien?
Niet waar, dat was maandagnacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
nu is het alweder dinsdagnacht.
Ik geloof er niets van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mijn eigenschap is nogal complex
Kan het in vijf woorden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mijn eigenschap is nogal complex
Whauw. Diepzinnigheid op Fok! Yeah!quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Vrolijk met een vleugje verdriet.
Laat niet snel veel los.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:14 schreef Rimpels het volgende:
[..]
Whauw. Diepzinnigheid op Fok! Yeah!
Zijn het misschien je grootouders?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:00 schreef WithCanonyoucan het volgende:
Maar lijken op elkaar, wie?????
Ik vind dat niet kunnen.quote:Op maandag 11 november 2013 00:40 schreef humorduck28 het volgende:
Ook geen goede voorbeeld... klopt.
Zomaar uit m'n mouw geschud.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:54 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dit is een geniale woordspeling.
Wat een overdosis humor weer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
De spuit bleef gelukkig zitten.
450 keer haha is fantastisch!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef Vlad_Benet het volgende:
Chronischevermoeidheidssyndroom, meervoudigepersoonlijkheidsstoornis, hippopotomonstrosesquippedaliofobie, zandzeepsodemineraalwatersteenstralen, kindercarnavalsoptochtvoorbereidingswerkzaamhedencomitéleden.
Inderdaad, lange woorden mogen ookquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:40 schreef foknietja het volgende:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Topicvervuiling. Spam. Onzin. Ban hem!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:40 schreef foknietja het volgende:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Ik vind van niet.. omdat;quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:00 schreef Vlad_Benet het volgende:
[..]
Topicvervuiling. Spam. Onzin. Ban hem!
zwart of met ingrediënten erin?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanochtend even heerlijk koffie gedronken.
Dat doelde op Kroatië Brazilië.quote:
Het is je vergeven vriend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |