Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Nee, Arno doet commentaar bij AZ.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Mis ik wat?
Heeft Jan Roelfs commentaar gegeven?
Knotsgek joh!quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mehh, wat een vreemde competitie hebben we ook
Mag best als je op #1 komt hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Op deze manier juichen na overwinning op ADO
Dat doe je als je wint van een 'topper'
Ach, er zijn nog genoeg idiote fans die vinden dat dit geen rood was.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Twee gestrekte beentjes, moet kunnen.
Davyquote:Op zaterdag 2 november 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog genoeg idiote fans die vinden dat dit geen rood was.
echtquote:
Het is NOS, wat dacht jij nou.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
Waar is nou die zogenaamde aanslag op Maher waar ik elke PSVer over hoorde?
In de doofpot!!!!quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
misschien van de belastingdienst?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
Calimero-gedrag.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:27 schreef GGMM het volgende:
Je hebt wel eens betere grappen gemaakt..quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien van de belastingdienst?
ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik heb bij Ajax-Vitesse gezeten, daar wordt een mens niet beter van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens betere grappen gemaakt..
Ik ken je verder niet, maar dat hoop ik gewoon voor je.
Ging jij ook meteen het stadion uit toen Vitesse scoorde?quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat je gelijk hebt, maar ik heb bij Ajax-Vitesse gezeten, daar wordt een mens niet beter van.
ik blijf altijd tot het einde, tenzij ik gebeld wordt dat er thuis hulp nodig is (en dat is nog nooit gebeurd gelukkig)quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ging jij ook meteen het stadion uit toen Vitesse scoorde?
Of het een kwestie is van een wedstrijd aanvoelen weet ik niet, maar ik vond het wel gewoon kinderachtig. Al zou het ook zomaar kunnen dat hij er pas achterkwam na het geven van die gele kaart.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling
De scheidsrechter voelde de wedstrijd niet aan bij het tweede geel geven voor Benson.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik blijf altijd tot het einde, tenzij ik gebeld wordt dat er thuis hulp nodig is (en dat is nog nooit gebeurd gelukkig)
Nee. Geel is geel. Niet in de ene wedstrijd wel en de andere wedstrijd niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling
De scheidsrechter voelde de wedstrijd niet aan bij het tweede geel geven voor Benson.
Oneens.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Stelling
ja, al zou hij wel een enorme lul geweest zijn als hij dit zou ontkennenquote:
Je stream loopt achterquote:Op zondag 3 november 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi dat Piet Velthuizen René Froger citeerde: "Daar wordt nog wel eens lacherig over gedaan."
Die Piet kent zijn klassiekers.
Rond 13:30 zenden ze ook de hoogtepunten en interviews uit bij de NOS Eredivisie, opgenaaide zandhaas.quote:
Wat vind je van Qazaishvilli? Leuk spelertje he?quote:Op zondag 3 november 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog even snel afwassen en dan ben ik present.
/dagboek
Zelfs afwassen kan knotsgek verlopen.quote:Op zondag 3 november 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik moet nog even snel afwassen en dan ben ik present.
/dagboek
quote:Op zondag 3 november 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs afwassen kan knotsgek verlopen.
HAHAHA!quote:Op zondag 3 november 2013 19:00 schreef TLC het volgende:
HA ! Groningen en Roda eerst en dan Feyenoord
iksdee xdquote:Op zondag 3 november 2013 19:00 schreef TLC het volgende:
HA ! Groningen en Roda eerst en dan Feyenoord
Volgende week zondag Ajax als laatste.quote:Op zondag 3 november 2013 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iksdee xd
psv gisteren als laatste
quote:Op zondag 3 november 2013 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Qazaishvilli? Leuk spelertje he?
twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zondag 03-11-2013 om 19:00:25Eindelijk weer eens frieten!!!!Lekker man. #friture'tkuulke @GemMeerssen http://t.co/C9Sb7DA1CR reageer retweet
twitter:
Bedankt?quote:Op zondag 3 november 2013 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zondag 03-11-2013 om 19:00:25Eindelijk weer eens frieten!!!!Lekker man. #friture'tkuulke @GemMeerssen http://t.co/C9Sb7DA1CR reageer retweet
twitter:
Pfff ik kan geen eten meer zien ik zit propvol. Bedankt he?quote:Op zondag 3 november 2013 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:
Wat jij vindt is niet zo relevant.quote:Op zondag 3 november 2013 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De goal wordt hier ook opvallend vaak gezegd.
''De goal'' vind ik ook tellen.
Triest, nu ik zie. Met zijn rare spelling van relevant.quote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Er heeft één of andere hersenloze PSV-fan op m'n Tweet gereageerd.
Pleonasme. xDquote:Op zondag 3 november 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
Er heeft één of andere hersenloze PSV-fan op m'n Tweet gereageerd.
Nee.quote:Op zondag 3 november 2013 19:10 schreef TLC het volgende:
Zijn er op de Nederlandse velden echt geen Nederlandse keepers die beter zijn dan Kurto ??
Cillessen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:10 schreef TLC het volgende:
Zijn er op de Nederlandse velden echt geen Nederlandse keepers die beter zijn dan Kurto ??
Hoi Rickazio.quote:Op zondag 3 november 2013 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schandalig slecht gefloten van de scheids, we zijn bestolen!
Je gifje slaat niet echt aan.quote:
Calvin en Hobbes zijn ook niet te overtreffen.quote:Op zondag 3 november 2013 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je gifje slaat niet echt aan.
Het was ook wel erg ambitieus van je om proberen mijn Calvin & Hobbes-gifje proberen te overtreffen.
Fledderus houdt van Brood.quote:Op zondag 3 november 2013 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ruud Brood zit in het lichaam van Mark-Jan Fledderus? Bijzonder.
Hij heeft wat petsjes uitgedeeld aan wat damesquote:Op zondag 3 november 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bijker schijnt een smerig mannetje te zijn.
en aan van boekelquote:Op zondag 3 november 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft wat petsjes uitgedeeld aan wat dames
Ja.quote:Op zondag 3 november 2013 19:17 schreef RensAjacied het volgende:
SC Cambuaah heeft enorm veel kansen. Zal de bal dan in de andere kant er plotseling in gaan?
Het gras ook nog groen in beeld.quote:Op zondag 3 november 2013 19:19 schreef GGMM het volgende:
Koeman klaagt over de scheidsrechter.
Immers mist een kans.
En dat binnen de minuut.
Dit wist je.quote:Op zondag 3 november 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft geluk.
Die zullen zo dus wel scoren.
Het wordt 0-2.quote:Op zondag 3 november 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft geluk.
Die zullen zo dus wel scoren.
Denk je?quote:
wat een gillerquote:Op zondag 3 november 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik denk dat Feyenoord heel Te Vrede zou zijn met een overwinning.
Ze hebben de punten Immers hard nodig.quote:Op zondag 3 november 2013 19:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik denk dat Feyenoord heel Te Vrede zou zijn met een overwinning.
Ja, iedereen hier heeft tophumor.quote:
Ok.quote:Op zondag 3 november 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur had deze goal kunnen voorkomen door de bal buiten te spelen, want ze wilden wisselen toen deze gol viel.
Bedankt. Ik heb de hele middag de media ontweken.quote:Op zondag 3 november 2013 19:22 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het wordt 0-2.
Feyenoord speelde weer belabberd.
quote:Op zondag 3 november 2013 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bedankt. Ik heb de hele middag de media ontweken.
Terecht ook.quote:Op zondag 3 november 2013 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
Koeman heeft altijd wel wat te zeiken.
Fries?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
Kamphuis Kamphuis je moeder is een...
RensHearrenfeanquote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
Inderdaad Rensie, was je erbij?quote:Op zondag 3 november 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is wel jong zeg.quote:Op zondag 3 november 2013 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was een pingel.
Kamphuis je moeder is een
Nee johquote:
Hij kan er niks van, en zijn grensrechters ook niet.quote:Op zondag 3 november 2013 19:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar Kamphuis floot ook wel in het nadeel van Utrecht met sommige momenten. Maar hij heeft Heerenveen echt helemaal benadeeld. Godverdomme wat een mongool
Ik zal corrigeren:quote:Op zondag 3 november 2013 19:36 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
De grensrechter bepaalt over buitenspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |