SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
Jozefzoon kan er echt helemaal niks van.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 22:07:37De voor 275.000 euro gekochte Jozefzoon is de gevaarlijkste man bij #PSV. reageer retweet
Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe open deur-pic maken, ik zie er behoorlijk wat langskomen namelijk.
probeer die maar eens te makenquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
als het 1-1 is moet je als PSV zijnde proberen om er 2-1 van te maken
Hij snapt er geen bal van, maar dat was voor die Tweet al duidelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 22:07:37De voor 275.000 euro gekochte Jozefzoon is de gevaarlijkste man bij #PSV. reageer retweet
Dat is gewoon regen hoor.quote:
'als PSV zijnde' is geen Nederlands.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:13 schreef Evertjan het volgende:
als het 1-1 is moet je als PSV zijnde proberen om er 2-1 van te maken
Geblesseerd, komt terug.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er met Jesper Drost aan de hand eigenlijk? Al maanden niet meer gezien.
vertel dat maar aan Humberto Tanquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
'als PSV zijnde' is geen Nederlands.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:10 schreef Cavaliers het volgende:
Best mooi dat spelers er alles aan doen om uit te blinken tegen PSV. Ze willen er staan tegen de beste ploeg uit het land. Seda, Bizot en ter Wielen zijn hier goede voorbeelden van.
Als jij niet zeker weet dat hij een grap maakt ben je zelf behoorlijk stupid.quote:
Moet volgens mij minimaal 5 jaar hier voetballen, dus helaas niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
kunnen we van Zanka geen Nederlander maken voor het WK 2014?
Niet nodig, we hebben Denswil al. En volgens Cruijff kunnen twee supersterren niet samen in een elftal spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:17 schreef Evertjan het volgende:
kunnen we van Zanka geen Nederlander maken voor het WK 2014?
was al de derde keer dat hij het probeerde, ik dacht laat ik hem eens blij maken met een reactie...quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als jij niet zeker weet dat hij een grap maakt ben je zelf behoorlijk stupid.
als je dat op vrijdagavond voorspelt in de Toto verklaart Wilfred Genee je voor gekquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax - Vitesse 0-1
Twente - NEC 2-2
PSV - PEC 1-1
KNOTSGEK
Ik ben benieuwd wat Tom Egbers van deze uitslagen vindtquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax - Vitesse 0-1
Twente - NEC 2-2
PSV - PEC 1-1
KNOTSGEK
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Met deze stand zijn Vitesse en AZ PECkoper
Die heeft gehoord dat hij twee enorme blunders heeft gemaakt dus moet nu even compenseren denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:19 schreef Pieter-utd het volgende:
Met deze stand zijn Vitesse en AZ PECkoper
Zelfs RKC doet nog mee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:22 schreef TLC het volgende:
Groningen en Roda doen ook nog volop mee om het kampioenschap![]()
knotsgekquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
fluitconcert
witte doekjes
crisis
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hem nu alvast gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik kan alleen maar hopen dat hij in de smaak valt.
Goh wat verrassendquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit met een Twentefan te lullen, die is not amused
Ze schakelden na ajax-Vitesse snel naar deze wedstrijd, dus dat hebben we niet meegekregen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
fluitconcert
witte doekjes
crisis
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit met een Twentefan te lullen, die is not amused
Hij stoot zijn hoofd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hem nu alvast gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik kan alleen maar hopen dat hij in de smaak valt.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV wint nemen GGMM en ik 1 maand een PSV UI
En terecht natuurlijk.quote:
Nou nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV wint nemen GGMM en ik 1 maand een PSV UI
Mijn steun heb je.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:24 schreef GGMM het volgende:
Eén reactie maar.
Morgen een nieuwe poging.
Dat is als PSV niet wint.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een zeer hilarische slagroomtaart-weddenschap lopen.
Dan zien jullie mijn man boobs.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al een zeer hilarische slagroomtaart-weddenschap lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |